Київський Листопад 2016. Обговорення змагань

Тут будуть відповіді на Ваші питання, щодо змагань

1. Без страховки участвовать нельзя, согласно п. 4.4. и п. 10.2.2. положения про проведение соревнований "Київський листопад - 2016"
2. На счет оформления страховки на старте информация будет позже.

2. На Киевском Экстриме на старте была девочка, которая делала всем желающим страховку. Это удобно.

Можно будет заказать страховку и оплатить её вместе со взносом.
На данный момент стоимость страховки для класса "СПРИНТ" 5 грн.
Для класса "ТЕХНО" 10 грн.
Детальная информация скоро появится на сайте.

Пора вже робить FAQ:) Бачу вже три перших питання.
1. А можна без страховки?
2. Чи потрібна лодка
3. А можна без носілок?

Шукаю компаньйона для участі у класі спринт. Бігаю нормально, орієнтуюся нормально. Мої результати Горгани-рейс 2016 9/2, Київський экстрым 7/14, ,Bucha spring race теж десь всередині

Михайло написав:
Шукаю компаньйона для участі у класі спринт. Бігаю нормально, орієнтуюся нормально. Мої результати Горгани-рейс 2016 9/2, Київський экстрім 7/14, ,Bucha spring race теж десь всередині

Забув написати можна звернутися:
1)https://vk.com/fizzyua
2)

Всім привіт! Поспілкувавшись з учасниками минулих років ми вирішили, відійти від традиції стартових бафів на Київському Листопаді. Тому стартовий внесок ми зменшили для обох класів. Але якщо Ви все ж хочете отримати пам'ятний подарунок, у Вас є можливість замовити його окремо у формі реєстрації

В положении написано: що мають досвід роботи з загальнотуристським (альпіністським) та спеціальним спорядженням, картами та компасом. Опыт работы это не разряды? Без разрядов можно?

Так, без розрядів можна. Але готуйтесь до великої кількості технічної роботи, транспортування постраждалих на складному рельєфі, нестандартних завдань.

Клас "ТЕХНО"
Командна форма на кожного учасника - Достаточно ли наклеек на каску/одежду или должна бить командная одежда? Если это будут футболки то как в них работать на этапах и в что они превратятся через 36 часов. А если не делать то могут не допустить к соревнования?
Прапор (з символікою команди) ???

1. Має бути саме командний одяг! Наклейки і т.д. не наш формат :)
2. Вам не потрібно бути завжди в командному одязі, а де буде потрібно, ми напишемо в умовах.
3. Так "прапор з символікою команди"

1. Командний одяг, це повний комплект верх+ них, чи можна просто футболки чи аксесуари (головний убір, взуття, інше..)
Для креативності, чим більше можливих обєктів тим краще) І взагалі було б добре почути тоді, яка кілкьість одиниць одягу потірбна?
Напркилад, якщо 2 - можна шапка+футболка, футболка + штани, футболка бахіли(однакові).. і т.д?

2. Матеріали можуть бути які завгодно, чи це має бути стандартний матеріал - тканина.

Команди будуть отримувати заохочення за зовнішній вигляд та креативність (на об'єктивну оцінку суддівської колегії). Матеріал будь який

Уточните, пожалуйста, всю ли дистанцию необходимо быть в каске и джопускается ли использование велокаски. Спасибо.

Дякую за відповідь по каскам.
Виникло ще пару питань:
1. чи допускається вирубування жердин для нош на місці
2. коли буде відомо точне місце старту (нам з іншого міста їхати і треба розуміти на коли і куди брати квитки й чим раніше тим краще.)

1. На місці старту та під час змагань заборонено вирубувати зелені насадження. Давайте збережемо наші ліси для нащадків.
2. Місце старту буде повідомлено за два дні до початку змагань. Вам потрібно бути в м. Києві не пізніше 20.00, 25.11.

Народ, а может у кого-то есть носилки, пылящиеся без дела на балконе? :)
Одолжите, пожалуйста, плюшки и плюсики в карму гарантируются)

Шукаємо відірваного та веселого учасника на Листопад!
Є 3 чол. з 4х для участі в класі ТЕХНО (Кошова Даша, Налівайчук Артем, Буравльов Максим). Налаштовані йти до кінця і ні перед чим не відступати ;)
В планах - тренування на всіх вихідних до змагань. Хто хоче хардкору - пишіть або дзвоніть (0634609009 - Артем).

вопрос возник такой: что за карту дают обычно топографическую или карту ориентирования и насколько точно стоят КП: как в ориентирование (типа если нарисовано на ЮЗ микроямки, то там и стоит) или как у туристов (нарисовано на ЮЗ микроямки, а стоять может где-то в районе микроямки в радиусе кружка КП)

Карти будуть різні. КП встановлено на чітких оріентирах, які можна прочитати на карті.

По оказанию медпомощи возникла неясность... растолкуйте, пожалуйста.

Из настанов: "Суддівство спецприйому «Надання долікарської допомоги» проводиться за джерелом, яке вказується в Умовах.", ну и список условных повреждений прилагается

По фото прошлых лет вижу, что на дистанции были "этапы" оказания мед помощи, там бинтами что-то мотали, может еще что было? .как хош так и мотай и спасай или это судья проверяет оценивает и какие-то балы или штрафы начисляет?

Если все же методы и способы оказания мед-помощи как-то оцениваются, прошу указать источник информации по оказанию помощи по которому будут судить.

Спасибо.

Дякую за відповідь та за посилання.

Я вірно зрозуміла, що передбачаються лише травматичні ушкодження з накладанням пов'язок, а там типу отруєнь, зупинки диханн, тощо не передбачається...?

і стосовно суддівства чи то оціннювання правильності наданої допомогти, все ж хотілося б розуміти як то буде відбуватись) хтось перевірятиме чи вірно накладена пов'зка, якщо не вірно то шо?

Так, в основному будуть пов*язки, імобілізації.
ПМД буде перевірятись на вірність виконання - якщо не вірно, значить Ви не виконали умови етапу.

Почну задавати питання вже зараз :)

В умовах сказано що система безштрафна, тож команда може отримати свої Бш тільки "не виконавши певні умови етапу, блоку, змагань".
З цього виникає кілька питань:
1) Як буде оцінюватись якщо команда не встигла повністю пройти етап (лишилось спорядження/люди)?
2) Як будуть судитись наприклад намокання, торкання рельєфу потермілим, вихід за обмеження і т.д.?

І ще одне
"Бе – бали етапу (позитивні бали) - бали, які команда отримує, виконавши всі умови етапу."
4) Тобто якщо хоч якась з умов не виконана, команда не отримує Бе, а замість них отримує Бш?

5) чи можна просити дати старт навіть якщо нитка ще зайнята (наприклад щоб встигнути до ЧЗ)?

Согласно положению п.8 "Штрафні санкції, у вигляді штрафних балів, віднімаються від бальної оцінки етапів."
1. Этап будет считаться не пройденным, если другое не предусмотрено условием конкретного этапа.
2. Все нарушения судья будет просить исправить, если же исправить нельзя, например намокание, будет судиться в зависимости от условий этапа. (Не прохождение или Бш).
4. Прийдя на этап нельзя получить баллов меньше чем 0.
5. Можно

Необхідно
1. Телефон з можливістю фотографування плюс фотоапарат.
Або
2. Два фотоапарати.

Согласно Списоку мінімально необхідного обов'язкового спорядження для класу «ТЕХНО»

"команді іноді потрібно буде фотографуватися на фоні контрольного пункту (КП). Якість фотографій має дозволити ідентифікувати учасників саме вашої команди на фоні потрібного КП. Слід враховувати, що деякі знімки доведеться робити вночі. Фотографію можна буде показати на екрані вашого фотоапарата (якщо на ньому можна буде щось розгледіти) або на моніторі суддівського комп'ютера. Запас елементів живлення і пам'яті повинен бути достатній, щоб зробити близько 100 знімків. У випадку, якщо команда не може забезпечити наявність мінімум одного мобільного телефону, що володіє можливістю фотографувати, команді доведеться мати два фотоапарата."

То есть, если экшн камера справиться с этой задачей, то использовать вместо фотоаппарата.

А если телефон тоже справится с этой задачей, то можно взять два телефона и не брать фотоаппарат?

Исходя из отрывка выше - да )
Стоит ответственно подойти к этому снаряжению, т.к. не предоставление фотографий = не посещение КП.
Исходя из собственного опыта, вспышки на телефоне не хватает для качественной фотографии ночью.
Если будут правки, по этому поводу, то они будут в этой теме. Скорее всего под этим сообщением )

Фотоаппарат можно заменить на смартфон. Но вам нужно будет следить за качеством фотографий. Номера КП, которые распознать не удастся, засчитаны не будут.
Опять же смартфон не должен сесть на дистанции. Случаи бывают разные.

Насколько я понимаю, старт и финиш значительно разнесены, и находятся на расстоянии 20-30 км от черты города. Награждение "Спринта" состоится в 10 вечера, добраться домой будет проблематично. Если брать с собой палатку, чтобы спокойно остаться на ночь на финише, то будет ли возможность передать подписанный пакунок со старта на финиш с помощью судейского транспорта?

Підкажіть, будь ласочка:)
Кріплення поліспасту до перильної мотузки дозволяється робити за допомогою пристрою типу "шант"? для натяжіння переправи.

Shunt выполняет две функции:
1. Страховка на спуске.
2. Разблокировка под нагрузкой.
Натягивать переправы через него нельзя.

А розкажіть, будь ласка, з яких міркувань заборонено натягування переправи шантом.

Це я питаю не для того щоб сперечатись чи ще щось таке, правда цікаво. Ломаю голову вже другу добу не вигадаю якихось вісомих причин для такої заборони. Наперед дякую.

Это средство самостраховки (схватывающий зажим). Согласно его спецификации.
https://www.petzl.com/LU/en/Sport/Ascenders/SHUNT#.WCXSGtV95aQ

Есть похожие зажимы закрытого типа такие как: Rescucender, Micrograb, Microcender, Macrocender, которые можно использовать для натяжки переправы )

Скажіть, будь ласка, чи дозволяється при наданні медичної допомоги використовувати в якості перев'язувального матеріалу Косинку фіксуючу. (обо й просто "поділ спідниці")

І взагалі, чи буде конкретна вимога до перев'язувального матеріалу. Наприклад, "обов'язково зробити бинтом пов'язку чепець" , а не просто накласти будь-яку вірну пов'язку при ушкоджені потилиці тощо...

Підкажіть у якому форматі будуть даватися GPS коордінати.Наче було десь, але не зміг знайти.

Координати GPS будуть даватись в трьох основних форматах, іноді широта і довгота в різних :)

Несколько лет с координатами типа гг,мм,сс были проблемы на навигатора Магеллан.

В классе Спринт в обязательном групповом снаряжении указано 3 телефона на группу. Для команд в 2 человека это кажется лишним. У меня нет второго телефона/симки, не уверен, что и у напарницы есть. Возможно, стоит уменьшить кол-во телефонов до 2х? Или по телефону на каждого участника.

Спасибо за заданный вопрос.
Организаторы буду благодарны вам, если на старт вы придете с уже заполненными расписками. Это сэкономит в первую очередь Ваше время.
Расписку можно скачать тут: https://drive.google.com/open?id=0B7Te9SwUNtJCVFUyUXBPS2owV3c

Участники которые заказали и не оплатили баф и/или страховку необходимо сделать это до 19.11 23.59.
В противном случае мы не можем гарантировать наличие бафа при оплате на старте и наличие страховки.
А участники без страховки к соревнованиям допущены не будут !

Можно.
Распределение бафов будет происходить таким образом.
Получают все кто заказал и оплатил до 19го.
Потом в порядке очереди, если бафов не хватает они допечатываются )

Суддівський збір відбудеться у вівторок 22.11.16 о 19.30. Спорткомлексі (24-й корпус) НТУУ "КПІ" (див. карту, за адресою вул. Польова, 38/1 вона ж вул. Верхньоключова, 1/26), ауд. 402.

"Спринты на старте могут сдать один рюкзак 30 литров на команду, хорошо упакованный и подписанный. Он приедет на финиш."
А Техно сколько могут сдать? 60 хотя бы? Нам в два раза больше впихивать :)

Рюкзак написав:
"Спринты на старте могут сдать один рюкзак 30 литров на команду, хорошо упакованный и подписанный. Он приедет на финиш."
А Техно сколько могут сдать? 60 хотя бы? Нам в два раза больше впихивать :)

Присоединяюсь к вопросу.
Поискала в Положении и Условиях, не нашла.

Зараз у нас є труднощі з транспортними засобами, тому просимо вибачення - більше ніж 30 літровий рюкзак ми не зможемо транспортувати, нажаль. Дякую за розуміння!

- этот вопрос невидимый?
- или никто не знает на него ответа?

Извиняюсь, начинал отвечать, решил сделать фотографию для наглядности и забыл )
Петля з подвійної основної мотузки.
В каждом месте этой петли должна быть сдвоенная веревка.
То есть, это 2 веревки, на концах которых узел с выходом в двойное ушко.

Дякую, за відповідь.
Наче й зрозуміло, що малось на увазі, але щось ваш опис і фото в моєму розумінні неспівпадають))
Тож, якщо не дуже важко, зробіть, будь ласка, більш розбірливе фото, того про що йде мова. Ще раз дякую!

Доброго времени суток, уважаемые участники класса СПРИНТ!
Рады, что ваше количество увеличивается, несмотря на увеличение размера стартового взноса. Надеемся вас не разочаровать. И вот первая хорошая новость для вас.
После просчета дистанции и учитывая многолетние пожелание Юры Каменотруса :) мы решили сделать кольцевую гонку, т.е. старт и финиш гонки буду совпадать:) А это значит, что на месте старта вы сможете оставить машину и вещи (в пределах разумного). На старт и со старта можно будет без проблем добраться различными видами транспорта вплоть до 00-00. Но если вы планировали заночевать на природе, то это тоже возможно :)
Место старта класса СПРИНТ будет объявлено вместе с объявлением места старта класса ТЕХНО. Пожалуйста следите за постами в этой ветке форума и соцсетях.
Отдельная ремарка: Условия класса СПРИНТ будут объявлены в ближайшее время. Общая концепция - рогейн (ориентирование по выбору). Взятие всех КП не обязательно, но желательно (ГСК считает это невозможным, но вы можете удивить нас:). Финиширование обязательно в пределах контрольного времени (12 часов с момента старта). Команды не финишировавшие в течение указанного времени не попадают в зачет и размещаются в таблице результатов после команд, вложившихся в контрольное время.

вокзал? или я что-то путаю?

и где же там "розміщуватись в наметах"?...

Суддівська колегія буде там з 20.30. Нагадую, що це координати старту виключно для класу ТЕХНО!

Уточніть, будь ласка:
1. З котрої години працює наметове містечко?
2. бажано би план містечка з позначеними:
- палатки реєстрації
- туалети
- джерело питної води
- місце для викидання сміття

На місці старту Ви будете перебувати 1,5 години, тому як такого організованого наметового містечка не буде. Старт та фініш рознесені, тому Ви готуєте наплічник (не більше 30л) з назвою команди, куди можете покласти речі, що знадобляться Вам на фініші (речі їдуть на фініш) та 5-ти літрову ємність наповнену водою.

Я вибачаюсь, але!

В положенні написано:
- "2.4. Розміщення команд учасників і груп підтримки в польових умовах, у своїх наметах, приготування їжі на примусах і газових пальниках. Розведення багать у не пристосованих для цього місцях категорично заборонено."
- "5.8. Розклад змагань: " 25 листопада 2016р: 19:00–22:00 – реєстрація команд класу «ТЕХНО», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;"
- "26 листопада 2016р: 00:00 – відкриття змагань та старт команд класу «ТЕХНО» на дистанції;"

Відповідно до положення ми планували свою участь у цих змаганнях. Якщо по положенню заявлено, що з 19:00 реєстрація, перевірка спорядження, то логічно розсудити, що до 19:00 команда має бути вже в повному складі готова з усім спорядженням. Для елементарної підготовки (переодягнутись, підготовити і спакувати спорядження, приготувати на примусі та поїсти) потрібно щонайменше 1,5-2 години, тобто у стартове містечко необхідноь приїхати хоча б о 17:00. Виходячи з цих міркувань ми купували квитки, запланували приїзд тощо...

Тепер виявляється, що:
- заявленого розміщення у "польових умовах" взагалі не передбачено
- судді на старт прийдуть лише о 20:30
- чомусь між 21:00 (старт 0 блоку) та 00:00 (старт класу "Техно") лише 1,5 години ..
- за ці "1,5" години жоден з більш ніж 100 учасників не захоче сходити в туалет? чи викинути обгортку від снікерса?

Таке враження, що організатори просто не врахували можливість участі команд з іншх міст. Будь ласка, подумайте над цим на майбутнє, якщо вам цікаво щоб змагання набуваоли популярності і до вас приїжджали з інших міст.

Це ні в якому разі не претензія, з усіма складностями можно справитись, але бажано, щоб організатори теж приймали участь у вирішенні поточних питань.

Стартове містечко так чи інакше буде і мабуть же якась палтка реєстрації теж буде..., Якщо особисто не знаю "Машу" яка секретар і реєструє команди, то я маю якось її знайти серед порядка 100 людей, що хаотично снують на "поляні"... Бігати 30 хвилин в пошуках "кущика" де попінять теж якось не хочеться.

Це я до того, що зробити таку просту речь як план розміщення у стартовому містечку базових елементів не складна справа для організаторів, зате дуже зручна і просто необхідна річ для учасників.

Дякую.

1. Ми дуже раді, що до нас приїздять команди з інших міст - це звичайно відкладає певну печатку відповідальності на постановниках.
2. Формат Змагань, трошки відрізняється від звичного. Ми спеціально закриваємо територію змагань, так що Ви дізнаєтесь безпосередній район вже на старті. Зрозуміло що ні в якому разі це не буде центр столиці (хоча вам ніхто не забороняє приготувати перекус на пальниках в точці старту).
3. Так склалося, що в змаганнях Київський Листопад усі роки брали участь переважно команди з міста Києва - ми один одного знаємо в обличчя. Команд з інших міст не так багато, тому я обіцяю.що до кожної команди підійду особисто з секретарем і ми перевіримо все необхідне спорядження та документи.
4. На рахунок 1,5 години - усі умови щодо району змагань та як туди дістатись ви отримаєте на старті.
5. Кущиків на Південному залізничному вокзалі немає, тому "попіняти" можна буде або в закладах швидкого харчування поруч (KFC, Пузата Хата) або в приміщенні вокзалу,там також є смітники.
6. План розміщення надам за 20 хв.
7. Ще раз хочу наголосити, що ми дуже чекаємо на гостей з інших міст і не хочемо Вас розчарувати.
ГСК

Дякую за відповідь, Ви мене заспокоїли, бо я справді хвилювалась...(жінки, що ж з них взяти).

Впевнена, що ви нас не розчаруєте і сподіваюсь, що нічого з обов'язкового спорядження не забуду під диваном :-D

Щоб було більш-менш зрозуміло і ви були в однакових умовах з тими командами, які памятають, можу розказати, як проходив старт в 2014 році, бо точки старту однакові.
Зібралися десь о 19:00-19:30 біля церкви, переодяглися, звалили одяг в рюкзак. З кожної людини це обув, штани та шкарпетки. Розпакували рюкзаки. Потім прийшли судді, і почався блок реєстрації та показу спорядження. Після того, як показали, то ми розділили все спорядження порівну і запакували в рюкзаки.
Було ще трохи часу до слідуючого етапу, то ми повечеряли принесеною іжею та пішли попили горячого чаю в КФС.
Десь о 22:30 всі команди отримали загадку, вирішивши яку можна було дізнатися місце старту, який був о 00:00. Старт був на якійсь станції за містом і добиратися ми мали туди електричкою, але нажаль електричку відмінили, тому ми спочатку на метро, а потім пішки годину добирались на старт. І вже тільки тут почалася 36 годинна гонка=)

На перших секундах відео видно як виглядає поляна місця старту:
https://www.youtube.com/watch?v=rCCb0_-zE8g

як на дистанції з питною водою? коли буде можливість поповнити запаси питної води!

В суботу (26.11) зранку ми видамо Вам 5літрові бутлі (які Ви надаєте на старті). В суботу (26.11) після обіду буде джерело з водою.

Доброго времени суток, уважаемые участники!
Спасибо за ваше терпение, надеемся оно будет вознаграждено :)
Место старта, оно же финиш для команд класса СПРИНТ является г. Боярка, стадион СШ № 2.
https://drive.google.com/open?id=0B7Te9SwUNtJCSGZYOHJNd2VfXzQ
Сразу оговорюсь, что оно никак не связано с местом старта и финиша команд класса ТЕХНО.
В этом году, ввиду постановки соревнований двумя командами постановщиков, классы фактически не пересекаются.
Добраться на старт можно общественным транспортом до ж/д станции Боярка маршрутками из Киева:
720 М. БОЯРКА (ЗАЛІЗНИЧНА СТАНЦІЯ) - ПЛ. ПЕРЕМОГИ Час роботи: 05:35 - 01:04
369 СТАНЦІЯ БОЯРКА - СТ. М. СВЯТОШИН Час роботи: 05:45 - 21:38
368 М. БОЯРКА - ЗАЛІЗНИЧНИЙ ВОКЗАЛ (ВУЛ. ПЕСТЕЛЯ) Час роботи: 06:30 - 21:13
796 СТ. М. АКАДЕММІСТЕЧКО - С. БІЛОГОРОДКА - М. БОЯРКА Час роботи: 07:25 - 23:39
или электричкой, согласно расписания: Киев - Боярка http://swrailway.gov.ua/timetable/eltrain/?sid=2&sid2=8&lng=
от ж/д станции необходимо пройти порядка 600 метров до стартовой поляны, где вас будем ждать мы:)
Напоминаю, что регистрация команд и проверка снаряжения будет проходить 26.11.16 на месте старта с 7 до 8-30. В 8-30 брифинг для капитанов команд. В 9-00 официальный старт команд на дистанции.
Берите с собой все необходимое по списку снаряжения, друзей и позитивное настроение.
Мы приготовили для вас не простое, но увлекательное испытание ;)

Класс Спринт. Вопрос: на старте можно будет оставить чистые вещи, чтоб после гонки переодеться? Как их нужно упаковать?

ДИВ написав:

После просчета дистанции и учитывая многолетние пожелание Юры Каменотруса :) мы решили сделать кольцевую гонку, т.е. старт и финиш гонки буду совпадать:) А это значит, что на месте старта вы сможете оставить машину и вещи (в пределах разумного). На старт и со старта можно будет без проблем добраться различными видами транспорта вплоть до 00-00. Но если вы планировали заночевать на природе, то это тоже возможно :)

Все сподобалось. Дякую за безліч позитивних емоцій.
Але стосовно списку обовязкового спорядження, декілька раз нагадували про його необхідність, перевірку на старті. На майбутнє, або дійсно перевіряти і контролювати його наявність в процесі, або перевести в розряд бажаного спорядження. Після деяких моментів було бажання, скинути все в лісі і потім вернутися за ним на авто.

Укажите пожалуйста класс команды и какое именно снаряжение вы хотели скинуть?

Суддям нагадую, що ми збираємось на місці старту о 22.30. Будь ласка нічого не забувайте вдома та не запізнюйтесь

Еду на старт и обратно в Киев машинкой.
Есть 4 свободных места. Отправление от м. Нивки в 7-ОО. Проезжаю м. Святошино и Житомирская, далее по окружной.
тл. О5О-З58З99О Юрий

Клас «СПРИНТ»

Дистанція складається з: орієнтування по карті та за легендою, організації біваку, розведення багаття, подолання нескладних природних перешкод без застосування спеціального спорядження і техніки роботи з мотузкою, творчих та інтелектуальних завдань на кмітливість і виживання в умовах дикої природи.

Майже рогейн, бальність контрольних пунктів (КП) різна та вказана в Умовах, що роздаються командам на старті змагань. Командам дозволено обирати (якщо не зазначено інше) черговість проходження КП, або пропускати їх. Жодне з КП не є обов’язковим, окрім КП "ФІНІШ".

Фіксація відвідування командою у повному складі КП здійснюється за допомогою фотоапарату або іншого технічного засобу, що дозволяє зробити якісний фотознімок, на якому повинні бути чітко зображені усі учасники команди та контрольний пункт (його номер) чи інший об’єкт, на який прямо вказано в умовах, розданих командам. Фотознімок що не відповідає зазначеним вимогам, у тому числі не дозволяє ідентифікувати усіх учасників команди чи номер КП, не розглядаються СК та не враховуються при визначенні результату команди на дистанції змагань.

Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях, відповідно до Положення про проведення змагань (переліку необхідного спорядження).

Задача суддівства на цих змаганнях - показувати командам технічні етапи та контролювати виконання заходів безпеки на етапах. Учасники зобов'язані виконувати розпорядження суддів, пов'язані зі способом проходження та виконанням техніки безпеки.

Суддя має право не допустити команду до виконання технічного та спеціального завдання, якщо з його точки зору є загроза безпеці команди. Суддя має право дискваліфікувати команду з дистанції, в разі грубих порушень діючих на цих змаганнях правил.

Переможцем оголошується команда, що найшвидше в повному складі пройде всі КП та всі технічні етапи та набере більшу кількість балів. У випадку, якщо жодна команда не зможе пройти всі КП, переможцем оголошується команда, яка у контрольний час, у повному складі набере більшу кількість балів за найкоротший час. При рівності результатів перевагу буде віддано команді, яка має менше штрафів, далі перевагу буде віддано команді, яка перший штраф отримала пізніше.

КП «ФІНІШ» обов’язкове для взяття в контрольний час. Команди, які не відмітилися на фініші не матимуть результату та в заліку участь не беруть. Їхній результат публікується після результату залікових команд. Команди, що прийшли на КП "ФІНІШ" після закінчення контрольного часу (21:00) нараховується штраф - 1 бал за кожну хвилину перевищення контрольного часу

Розклад змагань:
7:00–8:30 – реєстрація команд класу «СПРИНТ», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;
8:30 - брифінг для капітанів команд
9:00 – старт команд класу «СПРИНТ» на дистанції;
19:00-21:00 - Час роботи КП "ФІНІШ"

И да прибудет с Вами СИЛА! :)

Очень круто все было организовано. Квесты - гут!)) Горячий чай) А огромный костер в Базовом на фоне заката так вообще - кадр из Властелина Колец! Понравилось находить КП по легенде на втором ориентировании))) И круговая гонка это тоже очень удобно. В общем, большое спасибо и низкий поклон оркам(зачеркнуто) оргам! :)

 

ПС: а червяк вообще норм на вкус оказался

Дуже вдячна організаторам за вашу роботу і створення таких крутих змагань!

Нічого подібного в мене до цього не було! Вражень море, сил майже 0, але бажання наступного року взяти участь і пройти все краще -- нестримне)))

йууххххххххххууууууууууууууууууууууу!!!!!!!! показились на славу, у голові замішані дурнувата радість і враження від вчорашнього дня, хоч мої ноги і незадоволені))
велика вдячність організаторам!)

Все было замечательно: и этапы, и погода, и общая организация соревнований. Действительно, горячий чай и угощения в базовом лагере были весьма кстати) Были и тяжёлые задания и лёгкие, особенно понравилась тарзанка), респект тому, кто её придумал) Я доволен всем)

Хочу теж висловити подяку організаторам і всім причетним до КЛ, дуже сподобався формат змагань СПРИНТ, ніколи ні в чому подібному не брав участі, і ніколи в житті стільки не ходив/бігав за день. Хоча ми багато чого не встигли пройти (дуже жаль), але все ж відчули неймовірну романтику таких змагань. Мальовнича природа, свіже повітря, грамотно продумані квести, що ще потрібно для щастя! В наступному році обов"язково братимемо участь знову і всіх друзів будемо агітувати)) Нових горизонтів для Київського Листопаду!

На этот адрес можно скинуть фотографии тем, кто не успел/не смог по тех причинам.
iryna.pavlenkoсобакаgmail.com
Результаты в процессе обработки.

Большое спасибо организаторам за ваше время и усилия! Листопад получился обалденный!

+100500 к мотивации собирать сильную команду и работать над техникой, чтоб в следующий раз взять клёвые технические этапы

Есть пожелание к ориентированию: ставить КП в прикольных местах, чтоб это было именно ориентирование, а не хождение по дорогам и просекам тупо для километража. В субботу утром было скучно.

Ещё раз спасибо :) Пойду спать.

Пока участники еще по всей видимости отходят от Листопада, хотел бы от себя лично и от всей бригады организаторов выразить благодарность и участникам, потому что без всех вас наши труды не имели бы никакого смысла и особенно постановщикам и судьям обоих классов КЛ-16.
Отдельное огромное спасибо всем тем, кто не первый год помогает нам реализовать наши задумки, а главное бескорыстно дарит свои идеи, силы и время. Это конечно душа Киевского листопада - Маринка Ходырева, наш бессменный гуру ориентирования Тарик Конюхов, затейник-квестовик Коля Вихтюк, прекрасные секретари Ира Павленко и Катя Семененко, неугомонные Дима и Надя Стариковы, на все руки мастер Дима Будаловский и невероятные, монструозные ребята из skypark под руководством Коли Поплавко, подарившие масштабные технические этапы классу "СПРИНТ", и конечно все судьи этапов которых мы очень любим и ценим. Вы все молодцы! Я рад, что имел возможность со всеми вами принять участие в создании этих соревнований. И без ложной скромности скажу что я жалею, что не мог сам пробежать в классе "Спринт" КЛ этого года :)

Спасибо оргам от команды Феникс и от подкоманд: Яйца Феникса, Дети баобаба, Следопыты и Моя улюблена команда. Не умею высказывать свои эмоции красивыми словами и приправлять их всякими эпитетами, поэтому скажу просто - всем нам понравились соревнования! Очень :)

З боку команди організаторів Техно класу, "Київський Листопад 2016" хочу подякувати усім командам учасникам, що змагались з силами природи, з нашими завданнями та в першу чергу з собою. Ви всі молодці! Також дуже приємно, що нас відвідують команди з інших міст - цього року року конкуренція та насиченість боротьби захоплювала. Сподіваюсь учасники пробачать постановникам деякі помилки чи неточності тому, що я точно знаю - усі організатори та судді робили можливе і неможливе для того, щоб це свято спорту відбулося! Біль у тілі пройде, ноги відпочинуть, одяг буде випрано, але враження у Вашій пам'яті залишуться назавжди
Хочу подякувати команді організаторів класу Техно:
1. Геч Вадим - виклався на повну на змаганнях, встигав розводити усіх суддів, збирати спорядження, терпів мої забаганки та до того ж був постановником 2 блоку
2. Керов Олександр - все, що Вас очікувало з 10.00 (26.11) до 4.00 (27.11) вигадував він - фантазія просто скажена. Такого насиченого та цікавого блоку я не пам'ятаю за всю історію змагань!
3. Уложенко Вадим - роважав Вас у найважчий час - другу добу змагань до того ж самовіддано жертвував своєю машиною в болотах Київщини.
4. Ольховик Євген - відмінно провів реєстрацію, та збір усіх результатів змагань.
5. Коротка Анастасія - виконала нецікаву але найголовнішу роботу - вона займалась харчуванням суддів. А ще тримала зв*язок зі спонсорами та партнерами. Допомога її неоціненна
6. Дубок Андрій - постійно нас підтримува, фотографував, був відповідальний за табір, судив!
7. Уся суддівська колегія, що відпочивала навіть менше ніж учасники змагань
Ваші фотографії зі спонсорами та фотографії з КП (хто не встиг зкинути) надсилайте сюди: kozaklevko1(собакевич)gmail.com
Попередні результати змагань надамо сьогодні ввечері.

Спасибо Всем!, всем тем кто ставил, судил, бегал, и поддерживал соревнования!)
Спасибо всем тем у кого утро понедельника очень тяжелое , после трудных но красочных выходных (частично "красок" внесла вторая ночь, когда моЦк глючил) .
Благодарю за титанический труд постановщиков, организаторов, и всем кто причастен к организации КЛ 2016. Ваш труд оценили все те кто бегал соревы, было трудно, весело, неожиданно, вообщем всё как мы любим ))
И ещё раз спасибо!)

Море емоцій і хочетсья ними поділитися. Чи буде традиційна тема відгуків чи можна писати прямо тут в обговоренях?)

Ребят была протеряна веревка на 3 блоке на масовом банане в районе вязки узлов с маркером 45 и 49 м (с разных сторон)
Возможно кто то взял из команд или судей.Огромная просьба пересмотрите свои веревки

Хочу поблагодарить организаторов за проведенные соревнования. Это огромный труд придумать и поставить такую дистанцию. За ребусы и всякие головоломки и подобные задания отдельный респект. Это изюминка Листопада, где недостаточно просто пробежать дистанцию, а нужно включать голову по полной. Да, червяков я еще до этого не ел, хорошо, что хоть водой из реки запивать не пришлось;))
Хоть наша команда в КВ не вложилась, но у меня все равно море положительных эмоций. Для меня Листопад это уже традиция. И я уверен, что орги найдут, чем нас удивить в следующем году:)
Спринт, команда Время не ждет.

Хлопці і дівчата, може хтось знаходив ЖУМАР Пецельовський старий синього кольору, не знайшли після останнього об'єднання. Особливе прохання до команд: Трудовые Увальни, Вперед і вгору, Ручні Леви, подивитись може він залишився у вас.

Ми раді усіх запросити на нагородження переможців у двох класах, що відбудеться в четвер 1.12, о 19.00 по вулиці Верхньоключовій 1/26, 4 поверх, аудиторія 402 (ФП корпус КПІ). На вас вже чекають призи!

ключи от клуба возьму, буду где-то с 18:30 до завершения награждения, дальше там еще будут тренировки у других ребят - такшо такая возможность будет

Хотелось бы дозаказать 2 баффа
Команда Acis_Ништяк Браток и Моноблок (по одному)

И спасибо огромное за гонку!)
все было безумно круто!)

Будет отдельная тема для впечатлений и благодарностей или уже начали, можно тут писать?

Підписатися на Коментарі для "Київський Листопад 2016. Обговорення змагань"