Враження від пригодницькіх перегонів AlpinePro Race 2007

Карта КП гонки AlpinePro

Лірика

Перший трек
Це прекрасна лінія СКП з глибоким снігом та жахливими колючками на першому підйомові, з гойдалками карпатських гірок між опорам, і замирання в серці, з яким підходиш до кожної опори.

Це неймовірний підйом на г.Тросцян, з такими омріяним чаєм, бутербродами і фантою на горі, з спілкуванням з проїжджаючими на підйомнику лижниками, із здивованими бордистами, що виринали з-за ялин та туману.

Це відчуття справжньої Карпатської подорожі на перегонах між 3-4-5 КП.
*
Перше Вело
Для нас, воно проходилось напівпішки, через геть стерті гальма і збої в ходовій частині. Ніч була дуже темна, дуже довга і дуже повільна, і лиш як розсвітало, а під колесами з?явився асфальт (КП9), справи пішли краще. І далі не лякали ні болотяні ріки перед КП10, ні швидкісні спуски сільськими дорогами до ПС2. Мучило лиш одне питання - як у такому вигляді зайти на ПС, бо вся одежа, байки, обличчя були по самі вуха заляпані брудом. Та, здається, судді не сильно тим переймались.

На ПС2 нас зустрів Wibob - один з учасників Tatonka, який перекваліфікувався на суддів. Доки ми відпочивали та їли, приємно поговорили про марафони, і тепер з нетерпінням очікуємо Dnepr Challenge ;)
*
Другий трек
Всі спогади тьмяніють, порівняно з ?карпатським коастерінгом? (як його назвав Костя Марченко) - спуск по кісточки у воді від КП13 до КП15 без будь-якої можливості куди-небудь звернути з підступної річки. Ми йшли по скороченому варіанту(жовта стрілка на мапі), тому красоти і тяготи підйому на г.Перекоп відчути не вдалось.

Останні кілометри йшли рівною дорогою, продираючись крізь постійні видіння та марива свідомості, що вже відключалась.

І лиш на траверсі хребта від Високого Верху, ну дуже не вистачало сонечка замість колючого вітру з туманом.
*
ПС3
Величезне спасибі Андрію, який очікував нас на ПС, напоїв чаєм, дав трішки поспати і випустив далі.

Я був вражений такою турботою про команду.
*
КП17
Технічне КП і прекрасно зроблене, ще й в живописному місці з водоспадом, ще й на світанку.
Ідея етапу:

  • переправа зі стартового берегу на скельну поличку
  • косий траверс стіни(в вісі), посередині якого потрібно закомпостувати картку(основна складність). Траверс закінчується на ще одній поличці.
  • звідти траверс по перилам до переправи.
  • переправа на стартовий берег, на дерево
  • дюльфер з дерева.

Команді потрібно пройти всім складом всі мотузки, правильно організовуючи один одному страховку, та закомпостувати картку.
*
КП17-фініш

Так сильно я давно не викладався, адже задача одна - встигнути - 30км за 1.5год, що ніби то реально, і майже недосяжно на ранок третьої доби. Фінішували, як могли, здається із запізненням в 20хв. І все ж з відчуттям пройденої траси. Першої серйозної.

Думки з приводу перегонів

Саме головне, що зробили ці перегони, це подарували відчуття пригоди своїм учасника (принаймні деяким), і на мою думку це найбільше досягнення, і хотілось би щоб в такому ключі вони і розвивались надалі.

Добре

  • Гірський рельєф
    Одна лиш різноманітність Карпатського рельєфу додає цікавості і складності проходження, адже протягом переходів потрібно і бігати буреломами, і тропити сніг в лісах, і бити сходинки в мокрому снігові, і глісерувати схили лижних трас, і їздити бо заболоченим дорогам, і багато-багато іншого. З таким рельєфом точно не стане нудно.
  • Гірський рельєф
    Другий плюс - задача знайти КП замінюється(доповнюється) задачею дійти до КП, бо тепер це не так просто і не так швидко, навіть якщо розташування КП є очевидним - ?ген на тій горі? ;)
  • Міжсезоння
    Весна в горах - це також добре, бо вносить додаткову складність і різноманітність до рельєфу, який потрібно долати. Це набагато цікавіше ніж літо, бо є сніг, є лід, є повноводні річки. Але це і не так складно як зима, коли геть холодно і снігу по самі вуха, що 5км йтимеш цілий день.
  • Теплі ПС
    Можливість обігрітись, напитись теплого, перекусити, та відпочити на ПС, з одного боку спрощує перегони з іншого боку, є доброю підстраховкою для команд. Чесно кажучи, ми розраховували на більшу автономність, але були геть не проти запропонованому підходу(існування закидок, теплі ПС)
  • Техніка
    Добре, що дозволили рухатись командам без мотузки, а видавали їх на КП. При малій кількості тех.КП, це досить логічно, особливо для команд двійок, коли лишні 2кг на команду, явно не будуть доречними
  • Техніка
    Хочеться аби всі тех. кп. були подібні до КП17 - на реальному рельєфі, цікаві етапи. Ясно, що при великій кількості команд складно забезпечити паралельні нитки, але видовищність і задоволення від проходження, здається, варті вкладених зусиль. Будь-ласка продовжуйте.
  • Добрі судді :)
    Хтозна, чи то нам пощастило, що команд було мало і судді все встигали, та якби там не було дякую всім організаторам та суддям, які дуже турботливо ставились до команд на КП.

Мінуси

  • Пізнє сповіщення про змагання, від так тяжко взяти квитки, та й у багатьох вже все розплановано на вказані дати.
  • Необхідність лиж в Х-класі, здається, відсікає дуже значну частину учасників, можливо все таки варто обійтись без них, навіть в майбутньому.

Команда "O Thuaidh!" (Рудь Наталка, Свірський Тарас)


Враження від інших команд: http://www.tourclub.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=150
Офіційні результати: http://www.tourclub.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=154
Підписатися на Коментарі для "Враження від пригодницькіх перегонів AlpinePro Race 2007"