Київський Листопад 2017. Обговорення

Тут задавайте свої питання щодо змагань

Всім привіт!
Суддівство на таких змаганнях як "Листопад" це часто не менш захоплююча пригода ніж участь в них.
То того ж, подейкують, що суддям видадуть невеличкі подарунки ;)
Якщо вас ціваить суддівство на змаганнях, будь ласка, заповніть анкету:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfN5Tu0aOXQR8Jk5CWHdqo0YE2OpH0FFnN7IC3ggY-OJdnh2Q/viewform?usp=sf_link
Форма єдина для класів спринт та техно.
Також візьміть до уваги, що вам треба буде взяти участь у суддівському семінарі, який проходитиме ввечері 23го листопада (четверг).
Більш детальна інформація буде надіслана зареєстованим суддям пізніше.
Якщо в вас є питання з приводу суддівства - пишіть мені в особисті повідоблення або у ФБ: https://www.facebook.com/buzuluk.andrii
Також, якщо ви хочете якось допомогти з організацією, займатись фото/відеозйомкою абощо - звертайтесь!

Ті, хто хочуть залишити згадку про цей Листопад, можуть замовити баф з його символікою ;).

Для замовлення потрібно перерахувати кошти на картку ПриватБанк № 5168 7555 2808 7816 Ольховик Євген ,
потім повідомити про це Євгену ( 0674451027 ) для вчасного відслідковування оплати .

Вартість - 65 грн, оплата приймається до 18 листопада!

«Вован» повинен бути одягнутий в шапочку, окуляри, куртку, штани, взуття, перчатки та мати особисту візитку.
1. можно шапочкой считать капющон куртки
2. что собою представляет личная визитка?

Обов'язковий, він має покривати участь у спортивних змаганнях на день проведеня заходу 25.11.2017

Обов'язковий, він має покривати участь у спортивних змаганнях на день проведеня заходу 25.11.2017

1. На Спринте старт и финиш будут в одном месте (или недалеко) или разнесены? Если разнесены, то будет ли возможность передать вещи со старта на финиш?
2. Цифровой фотоаппарат можно заменить смартфоном, который выполняет все требования к фотоаппарату? С павербанком и usb-шнуром.

1. Старт и финиш разнесены на незначительное расстояние (3 км.) От старта/ финиша Вы сможете добраться приблизительно за 30 минут общественным транспортом от/ до одной из станций метро. Возможности передать вещи со старта на финиш для спринта на данный момент у организаторов нету - извините.
2. Да, конечно. Можно заменить фотоаппарат на смартфон - главное что б хватило ресурса приблизительно на 100 фотографий и была возможность слить фото на судейский ноутбук/ показать фото на экране телефона, где распозноваемы лица и номер КП.

PS: место старта огласим скоро - ориентировочно в среду.
PS: в Березани живет один из админов страницы фейсбук т/к "Глобус" ;)

А оставить часть вещей на старте и от финиша самим за ними зайти возможно? Или ко времени финиша на старте никого не будет?

Сейчас работаем над вопросом, что б перевести рюки спринта на финиш, сегодня вечером должен быть результат.
На старте никто не остается, если будет судейский ресурс, то логичнее рюки сразу перевезти на финиш. Но ресурс по судьям без запаса.

Вадим, возможно стоит сразу сообщить командам место финиша? Чтобы часть команд, которые будут добираться на машинах сразу их там оставили и таким образом избавили организаторов от необходимости перемещать их вещи. Тем более ты говорил расстояние между ними до 3-х км.

Игорь, спасибо за беспокойство - но вопрос с перемещением вещей решили.
Огласить место финиша не можем из-за концепции гонки.

Бланки розписок - будут Вам предоставлены для заполнения на мандатной комиссии

Увага! Оголошуємо місце старту "Київський Листопад 2017" для класів Техно та Спринт.
Збираємось недалеко від шпиталю Прикордонної служби в Голосієвському районі міста Києва. Нижче схема

На рахунок речей повідомимо додатково сьогодні ввечері.

Це ж завдання творче завдання - емблемма команди, підійдіть до нього креативно.
На видному місці

Допускается использование перчаток для технической работы (с жестеой внутренней частью) вместо рукавиц на тех. этапах?

Перчатки с жестевой внутренней частью — перчатки Железного человека?)
Кстати, да, присоединяюсь к вопросу о необходимости рукавиц если есть полные перчатки)

Місце фінішу зазделегіть повідомити не можемо - виходячи з концепції перегонів.
Щодо місць паркування - то паркування згідно правил ПДР, охоронюваної парковки організатори не забезпечують.

У команда класса СПРИНТ будет возможность передать с старта на финиш один рюкзак, объемом до 25 литром. Рюкзак должен быть подписан (название команды), подпись должна быть хорошо закреплена и не иметь возможность пропасть во время погрузки/ разгрузки в автомобиль.

Скиньте, будь ласка, силку на шаблон "Звільнення від відповідальності" для мандатної коміссії

"Бланки розписок - будут Вам предоставлены для заполнения на мандатной комиссии"

Дуже дякую оганізаторам, за такі круті змагання!! Я не уявляю як можна настільки цікаво все придумати. Ви дуже великі молодці. Чекаємо наступного року!)

koba_13 написав:
Вчора на фініші були скинуті не всі фото.
Прошу внести до протоколу.
Команда "Мультіки pro"
http://dropmefiles.com/BOC8m
Дякую.

Просьба продублировать фотографии на почту .

Niks написав:
Подскажите адрес эл.почты на которую можно скинуть фотки, не смогли вчера :с
Команда «вожацька рада»

AS написав:
фотки с нашего не продолжительного участия
https://drive.google.com/open?id=12E-fpsBynb5snN0LzOW7nYJH1bgwa-aI

Просьба продублировать фотографии на почту .

Александр0 написав:
Это для команд обеих классов ?

Только для спринтов.

Трохи відпустило, і нарешті зрозумів увесь масштаб зробленої роботи. Організатори, ви безмежно круті, дякую за такі змагання!

Да, понравилось безумно. И в то же время, сразу видно, над чем нам нужно работать.
Спасибо большое всем организаторам и судьям! И другим командам за компанию.

Шановні учасники! Для оперативного підрахунку результатів прошу надсилати ваші фотографії з КП.
Спринт сюди: .
Техно сюди: https://drive.google.com/drive/folders/1YzJRH2prxq9GKkdeHfg8xmPosEq6IKjE?usp=sharing
Чекаємо ваших фотографій до 28.11, 23.59, далі остаточно визначемо переможців

Прошу уточнить, всем командам сбрасывать фото или только тем, которые этого не сделали на финише?

спринт - только тем, кто не смог это сделать по техническим причинам на финише
техно - всем

Про це багато команд казали на самих змаганнях, але цікаво чи це таки буде впливати на результат. На всіх орієнтуваннях, був час закриття етапу. Багато, хто біг на етап, пропускаючи КП, а потім переносили нараду. Одне діло, перенесення наради, - це вже технічні ньюанси, і тут питань немає, але якщо всим зарахувати всі КП, то вже може виникнути питання...
Така ситуація була 2 рази зранку. В другий ранок ще питання про ноші, Вована, і готування їжі, тому що в 7-15 встигли то зробити всього 4 команди. Як би, знову ж почекати пів години поки суддів розведуть по етапам, - не проблема. Але 70 балів на дорозі не валяються, і щоб їх взяти, ми, наприклад, жертвували тими ж 2-ма КП, "пафосний превозмагатор" пропустив одне і т.д. Чи буде це якось враховано, чи бали отримають всі хто зробили в 7-45?

По поводу ориентирования присоединюсь, мы пропускали КП что бы успевать на этап лагерь.
У нас оставалось 8 минут, до показал Гоши, носилок и еды. И мы бы точно не успели сварить еду, но собрать носилки и Гошу успели, как тут судить, Богдан ?

Ну, в цілому так, якщо це сказали вам, коли ви прийшли, що треба робити до 7-45, то згідно з цього вже ви і думали тактику. Мабуть справедливо, якщо Женя записував час коли хто прийшов, просто не зарахувати ні їжу, ні Гошу, ні всі КП, тим хто прийшов в табір після 7-15, бо були і такі команди.

В условиях писали, что судьи могут изменять условия этапов по своему усмотрению.
Время — это ведь тоже одно из условий. Так что не вижу в этом нарушения правил.
Например, на банане тоже изменяли время прямо по ходу этапа.

Многие команды не готовили бы еду, если бы не успевали это сделать до 7-45, а банально отдохнули бы и подготовили снаряжение к техническим этапам.

+ к вопросу т.к. ситуация с нехваткой времени и пропусками КП из за этого была все время.

По утру блока-3.
Тут есть действительно спорный момент и, к сожалению, была допущена ошибка с нашей стороны.
Было принято решение перенести совещание на пол часа по техническим причинам - это нормально.
Но решение продлить этапы Перекус и Вована было случайностью и нашей ошибкой.
Но, так как отследить кто когда что сделал, а тем более делал ли, если бы время не продлили, просто невозможно. Так что мы не можем пересчитать результаты. Баллы получат все кто успел в 7:45.
С другой стороны, участники, которых не было в лагере, не знали, что совещание перенесено, и так-же как другие команды, пропускали КП чтобы успеть.
Тут, в принципе, все плюс-минус в равных условиях.

По поводу начисления баллов за ориентирование.
Тут, есть недочет в условиях, так как баллы засчитываются по фото, не зависимо от того, когда команда пришла на следующую часть. При этом ЧЗ ориентирования теряет свой смысл.
К сожалению, сейчас отследить кто успел в ЧЗ ориентирования а кто нет так-же нет возможности. Потому баллы будут засчитаны всем у кого есть фото или отметка компостера.

Надеемся на понимание.

Можно отследить "орієнтування переходу", так как понятно когда она финишировало, и времена всех записал Женя, но на результаты это никак не повлияет, так что думаю все отлично:)
И еще раз спасибо!!!

у мене питання, я був на кп 47 те що з ведмедем, але не сфотографував його, так як подумав що це тех єтап, я там був приблизно охв 40 це можуть підтвердити. але фото нема. мені це кп зарахують, чи ні?

Странная логика. Фото необходимо для отслеживания прохождения КП. Тут команда отработала и получила баллы. В чем может быть подвох?? Мы насколько я помню тоже не фотографировали т.к. были уверены что это тех. этап.

Большое спасибо организаторам соревнований, судьям и другим командам )
Есть вопрос по КП №6 (там где участники ориентировались без капитана). Было ли оно там вообще ? И будет ли считаться фотография на том месте без самого КП ?

По логіці, воно мало бути в підземному переході, або десь біля нього. Там проходили насправді всі команди, тому, думаю, не правильно буде, зараховувати його командам, які подумали сфотографувати себе в переході, а тим які його пройшли, оббігали все навколо і фото не зробили, - ні. Тому тут або зарахувати його всім, хто вклався в загальний час етапу орієнтування, або нікому. Думаю, справедливим буде перший варіант, тому що перейти дорого в іншому місці неможливо, а вклалися в час, написаний на картці, тільки половина команд.

Прошу организаторов уточнить где, как и когда можно будет забрать БАФы.

Простите, если повторяю уже заданный раньше вопрос, но информации об этом я лично не нашел.
Спасибо.

В Харкові перебої з електроенергією, тому надрукувати бафи до фінішу змагань не вдалося.
Бафи все ж таки будуть, ви зможете забрати їх в магазині Ель-Капітан з 4го грудня.
El-CAPITAN - спорядження для пригод
https://el-cap.kiev.ua
Якщо ви не маєте змоги забрати баф, ми можемо повернути вам його вартість.
Для учасників з інших міст ми можемо відправити баф Новою Поштою.
Нам шкода, що не вийшло порадувати вас бафами на змаганнях, сподіваємось на розуміння,
Команда організаторів.

Организаторы, можно ли выложить условия всех блоков + предлагаю решить все спорные вопросы до оглашения результатов, что бы избежать предвзятого отношения )

1. Сколько баллов стоил этап "Напад ведмедя" ?
2. Этап 1.1.6 этап стоит 20 баллов и состоит из 2х частей, судя по названию и штрафам - Гоша и носилки. Если бонусная система, а не штрафная, то у нас на начало этапа есть баллы и только если мы делаем что то не так получаем штраф. Штраф можно было получить в 2х случаях (не считая снятия).
Мы же получили еще один штраф за то что не собрали носилки за 3 минуты. По этой логике, если бы мы еще и Гошу не подготовили, то получили бы -10б ?
Вообщем, мой вопрос в том, почему мы два раза получили один и тот же штраф ?

1. Напад ведмедя 120 балів - помилка в таблиці
2. Вам та ще 5ти командам було виставлено трактування штрафу за кодом 3 "Георгій Володимирович не готовий для транспортування".
Мінусові бали ви не можете отримати, вас про це попереджали

Не сложили носилки за 3 минуты + не перевернули участника = 0б
Сложили носилки за 3 минуты + не перевернули участника = 10б
Не сложили носилки за 3 минуты + перевернули участника = 10б
Сложили носилки за 3 минуты + перевернули участника = 20б
Правильно ?

Подскажите, а можно опубликовать предварительные баллы без ориентирования?
Хотелось бы проверить, все ли учтено, так как судьи тоже были уставшие, и могли допустить ошибку.

Будет ли какой то промежуток времени, что бы уточнить результат если не правильно поставили баллы за этап/кп ?

Попередні результати класу Техно https://docs.google.com/spreadsheets/d/11_X_ezZBSX1AT_HaIQyaQgge219SCWvAVGyDJAVGvmE/edit?usp=sharing
Обговорення та уточнення до 12.00, 30.11.
Команді Пафосний Превозмогатор не вистачило лише 5 КП до взяття усіх, ви були найближче від решти

Спасибо за оперативность, есть пара вопросов.

1) Подъем пострадавшего на ледорубах - стоит 10 баллов. Поднялось 3 участника, время закончилось, когда сопровождающий с носилками был на средине склона. Кака я понимаю, должно быть 120-20-40=60 баллов. Уточните, пожалуйста.
2) Котик так вміло ходив по карнизам...(Траверс навколо будівлі) - стоит 10 баллов, прошло 3 человека, 4 не успел. Уточните, пожалуйста, за что штрафы.

на ледорубах у вас еще 20 за снаряжение и за касание и волочение чурки по рельефу 25 вроде.

1) 40 постраждалий + 20 учасник + 20 спорядження + 30 це в сумі за торкання і поводження з постраждалим . Ітого 110 штраф.
2) 20 учасник + 20 спорядження + 20 втрата самостраховки + 10 порушення при страховці. Ітого 70 штраф.

Слабоумие и Отвага
1. Нет баллов за этап "Це улюблений стовп Котика, а там - улюблене вікно. (Переправа)"
2. Как выставлялись баллы за "намокание" и "касание" ? Я понимаю эти штрафы так как прописаны в настановах по ТПТ. Нельзя получить одновременно и "касание", и "намокание". Интересует этап "Підйом на льодорубах" где у нас 25б штрафа, как я понимаю это 3 раза "касание" и 1 "намокание".

Я правильно понимаю, что если участник получает штраф "касание", то при "намокании" эти штрафы отменяются ?
То есть максимум можно получить 10б штрафа ?

Олександр, дуже прошу зформувати усі Ваші питання в одному повідомленні, важко за усім слідкувати.
Бали за торкання не знімаються

1. Уточнил, проставил 100 балов.
2. Остается 25 балов штрафа: балы за касание не снимаются.

как вариант, в след раз можно давать доп. баллы не тем, кто все КП возьмет, а кто больше всего взял.

Команда Десь Вийдемо!
47 КП Капітани (фото в папці)
61 КП Легенда (фото в папці)
Знайдіть сліди котика (8 слідів, фото в папці)

Ви сліди котика мені на фініші показували?
Я до всіх команд підходив, збирав анкети та питав, чи збирали вони сліди котика, щоб показали мені на телефоні.

До мене ніхто з таким запитанням не підходив.
фото виклав сюди, як і решта фото і всі вони підписані:
https://drive.google.com/drive/folders/1bcBgFydQ0FJc7RlBtFB9KZ-CqNqPZJuo
Прошу вибачення що не попав в ваше поле зору під час опитування.
Можете не зараховувати, гірше нам від цього не стане, на призи ми не претендуємо.

Якщо ви мені на фініші сліди котиків не показували, то зарахувати їх я, на жаль, не можу.

Команда складається з учасників. Формулявання "підходив до всіх команд" звучить дещо не однозначно, та очевидно має означати, що ви підійшли до одного з учасників команди. Я сумніваюсь, що ви зараз назвете прізвище учасника, до якого ви підходили. Водночас учасники команд одноголосно стверджують, що ніхто до них не підходив. Враховуючи те, що всі фотографії були зроблені до моменту закриття етапу (що неважко перевірити), відмова від зарахування балів звучить дещо необгрунтовано. У зв'язку з цим, прошу ще раз звернути увагу на вказану ситуацію, та запропонувати конструктивние вирішення питання.

Додатково хочу процитувати умови етапу:
Після фінішу блоку вам необхідно буде скинути фото зі слідами секретарю змагань для підрахунку результату. Однак, як відомо, було прийняте рішення фотографії скинути пізніше (що і було зроблено). У зв'язку з чим, виникають питання щодо компетентності судді в односторонньому порядку змінювати правила участі.

Фотографії з КП ми запропонували зкинути пізніше, так як їх потрібно кожну передивлятись та відмічати (наголошую ще раз - йдеться про фото відмітку на КП).
Сліди перевіряли одразу після фінішу, щоб прискорити підрахунок балів на частині. Ви передавали анкети і мабуть просто забули надати фотографії.
Дякую за розуміння

8 слідів - це рекорд, круто!)
2 сліди, які ви не знайшли, знахдились у першій будівлі (з траверсом по СП) у підвалі, та будівлі з вежею, також у підвалі, біля самого люку)

1. На об'єдненні разом з командами "Крушение иллюзий" та "Десь вийдемо" - 175 балів на спуску потерпілого. В нас було 5 баів за торкання і 20 за спорядження - за (увага) залишений карабін. Як на мене це гоніво, і цілком підходить під зауваження "наприклад петля, яка впала в небезпечну зону не рахується". Прохання зняти нашим командам.
2. Блок 3, частина 1. В нас є бали за завдання "тепла вечеря". Готувала 4-та людина, яка не сиділа на полиці, тому тут бали в нас незаслужені.
3. Блок 3, частина 4. Траверс. В нас стоїть 50 балів, ми точно всі вклались в час, в мене був штраф "порушення при страховці" 10 б., не зрозуміло звідки ще 20 балів.
Орієнтування і все решта зійшлось, спасибі : )

Команда "Бизоны"
1. Носилки,Гоша:
-Гоша у нас стоял;
-Носилки с участником мы вертели, Богдан Грабец нас судил, замечаний тут не делал.
Вместо 20 баллов у нас 10.
2. Подъем с ледорубами:
Было сказано, что стоит этот подъем 140, а в окончательной таблице всего 120...Ведь он был дороже, чем просто подъем.
3. Котик упал в яму:
Нам штрафы не озвучивали (Дарья Красинько), не понятно, чего 70 вместо 80 баллов.

1) Стоит 10 балов штрафа: не вложились во время.
2) Пересмотрел условия: оба этапа стоят 120.
3) 10 балов: не зафиксирован сустав.

команда IRBIS
1. Блок 2 – Еда должно быть 40б. а стоит 20б (готовили и 1е и 2е)
2. Сон поставили лишних 20б. мы не спали в гнезде
3. Блок 3 – тунельный эффект поставили 70, а не 90, за что сняли 20б?
4. Блок 3 - Знайдіть сліди Котика. показали на финише фотки с 4мя кп но быллов нет

1. 40 балов получали команды, которые готовили еду в гнезде, а не на земле.
2. Спасибо, исправил.
3. Стоит штраф 20 балов. Уточню за что.
4. Все верно, показывали, не разобрал с первого раза запись. Проставил 40 балов.

еду готовили в гнезде 2 человека. все согласно условий. должно быть 40. у нас на фото с банерами видно, что еду готовим наверху (Юля Пигарева подтвердит)

Спасибо огромное команде организаторов, судьям, и всем, кто был причастен к этому празднику за то, что предоставили нам возможность пережить настоящее приключение)! Как всегда, получилось насыщенно, разнообразно, захватывающе.

Команда "Увальни"
Ни на что не влияет, но все же...
1. Этап "Команда на карте" - 0 баллов, хотя было взято 3 КП
2. "Ориентирование легенда" - взяли все КП, почему у нас не максимальное количество баллов?
3. "Теплый сон" - за что 20 баллов штрафа? На этапе нам никаких штрафов не озвучивали.

1. Фото були завантажені пізніше від інших, тому і не врахував.
2. На одному фото не видно ляльки, нажаль

1. Ну, увальни они вообще неторопливы)
2. Костя, не верю) Насчитал 14 КП, на которых сфотографирована кукла.

3. Пересмотрел условия, штрафа в 20 баллов на этом этапе нет. В протоколе 3 очень похоже на 5. Вывод: не разобрал почерк.
Исправил на 50.

Я думаю жоден не буде сумніватись, що усі хто причетний до проведення даного заходу: команди, судді, організатори, зробили велику роботу!
Прийшла пора, коли учасники пишуть слова вдячності своїм однокомандникам та організаторам змагань, ну що ж і до нас черга дійшла.
Перше хочу сказати, що організовувати таке свято спорту не менш цікаво ніж приймати в ньому участь, тому уся суддівська команда отримала надзвичайне задоволення.
Ось вони, Герої Листопаду 2017:
Андрій Бузулук і Юля Ашурова - батьки блоку 3, невичерпні генератори ідей та цікавих завдань, технічних етапів. Так, команди я їм передав трошки втомленими, тому мабуть не всі технічні етапи на блоці були повністю завантажені, але тренувальний полігон Мобільного рятувального центру ДСНС повністю розкрив їх потенціал!
Сергій Гулько та Віктор Пришляк - моя права рука на блоках 1 та 2, це вони готували для вас технічні етапи, працювали з суддями, проводили усі вихідні в лісі на розвідках. Усі свої та мої забаганки змогли втілити на дистанції.
Ольховик Женя - як завжди взяв на себе найважчу частину роботи - реєстрацію, збір коштів та секретаріат, з усіх сил допомагав на етапах, ще й встигав суддівські протоколи перевіряти.
Вадим Уложенко та Макс Романов - мабуть, зробили найважчу роботу - повністю були відповідальними за клас спринт (я навіть не знаю що робив, якщо б Вадим не погодився ставити клас спринт). Усі цікаві загадки, квести, завдання - усе йшло від вас!
Сергій Петров - не знаю як проходив Листопад без тебе минулого року! Ти нам дуже допоміг, саме завдяки тобі ми мали змогу показати командам тренувальний полігон ДСНС. А як би ми перевозили наших суддів без твоєї команди всюдиходів? Ви справді, дуже класні!
Люда Данилейко - в останній момент врятувала нас і гарно, без жодних нарікань, організувала розвозку суддів на етапах. Твої поради були як завжди влучні та безцінні.
Ну і звичайно Маринці Рубан - саме ти провела найтяжчі перемовини зі спонсорами та переконала їх допомогти нам, а дівчата з піар відділу зробили все можливе, щоб про нас дізналося якомога більше людей, це Яна Желябовська та Віка Полозова.
Хоч також подякувати нашим партнерам: Національний природний парк "Голосіївський" - за дозвіл проведення змагань на охоронних землях парку та ДП "Мобільний рятувальний центр ДСНС" за те що дали змогу організувати цікаві та доволі складні технічні етапи в умовах наближених до реальних.
Велика вдячність усій команді спонсорів за надану підтримку та віру в нас!
Дякую всім за увагу і хочу вас запевнити, що Київський Листопад 2018 не розчарує своїх шанувальників та матиме багато цікавих нововведень.

Залишилась найприємніша частина наших змагань - нагородження.
Пропонуємо провести нагородження команд в класах Техно та Спринт 4.12, в понеділок о 20.00 в спорткомплексі (24 корпус) НТУУ КПІ, в спортивному залі на 4 поверсі (біля 402 аудиторії) - https://www.tkg.org.ua/about

Ось і прошли змагання Київський листопад 2017.
Всього в змаганнях взяло участь: 88 команд, 242 учасника.
Спринт 74 команд, 186 учасника.
Техно 14 команд, 56 учасника.
В суддівстві було задіяно близько 50 суддів, 13 організаторів.
Територія проведення змагань: Техно - 6500 га, Спринт - 4000 га.
Хочемо висловити велицезну подяку нашим спонсорам змагань:
Fram Equipment

Terra Incognita Фірмові магазини

Gorgany

Кулуар - походы в горы мира

El-CAPITAN - спорядження для пригод

Happy Elk

ЇDLO

Підписатися на Коментарі для "Київський Листопад 2017. Обговорення"