Умови дистанції зв'язки

ВIДКРИТИЙ ЧЕМПІОНАТ м. КИЄВА

з техніки гірського туризму


Умови проходження дистанції Зв'язки.

  1. Кожна зв'язка команди повинна пройти послідовно дистанцію, що складається з чотирьох окремо виділених маршрутів.
  2. Результатом виступу команди є сума результатів двох зв'язок на усіх маршрутах. Результати на окремо виділених маршрутах підраховуються виходячи з часу затраченого на його проходження до якого додаються штрафні бали за порушення техніки.
  3. Команда повинна мати усе спорядження для подолання дистанції. Рекомендується мати на зв'язку не менш ніж: 2 основні мотузки (на команду - 7 коротких відтяжок, комплект закладок(стоперів), екстрактор, та муфтовані карабіни). Дозволяється передача спорядження між зв'язками для проходження етапів.
  4. Зв'язка долає дистанцію з контрольним вантажем 10 кг (розподіл вантажу довільний між учасниками 2 по 5, або 1 по 10). Контрольний вантаж готують учасники. Перерозподіл вантажу після старту заборонений. В разі пошкодження вантажу при проходженні етапу зв'язка припиняє виступ на цьому маршруті.
  5. Контрольний час 15 хв на кожному окремо виділеному маршруті. Старт зв'язок на кожному маршруті відбувається згідно часової сітки в строго визначений час. Фінішем вважається падіння мотузки на землю.

  6. При не проходженні учасниками маршруту зв'язці зараховується штраф:
    За кожного учасника (поза межами фінішної площадки) штраф – 20 балів,
    За кожну одиницю контрольного вантажу – 15 балів,
    За кожну основну мотузку – 10 балів,
  7. Опис етапів:
    М1 (ПС1-ПС2) – Скельний підйом з постановкою своїх точок страховки(закладки, френд та інш.) відстань між точками не більше 2,0 м (мінімум точок на маршруті - 3 шт.), довжина етапу до 18 м. Маршрут проходиться з лідируванням (тобто перший учасник піднімається встановлюючи ППС та спускається вниз стає на самостраховку і здійснює страховку другого учасника). Знімати відтяжки під час дюльфера першого заборонено!
    М2 (ПС3-ПС4) – Скельний підйом до 18 м та спуск постраждалого з супроводжуючим. Обидва учасники піднімаються вільним лазінням, після цього організовують спуск. (ППС не передбачені!). Один з учасників стає постраждалим після того, як знімається з самостраховки. По постановці на самостраховку постраждалий може почати роботу. Спуск організовується наступним чином: постраждалий кріпиться до супроводжуючого усом самостраховки в зблоковану систему, вус самостраховки супроводжуючого кріпиться до зблокованої системи постраждалого. Дві мотузки зв'язуються між собою утворюючи систему "павук" (до постраждалого іде коротший кінець павука, до супроводжуючого – довший), від систем "павук" подвійна мотузка проходить через верхній суддівській карабін та повертається до супроводжуючого. Супроводжуючий пропускає спускові мотузки через шайбу і здійснює спуск. , Над шайбою подвйiна мотузка підстраховується здвоєним прусиком, що закріплюється в зблоковану систему супроводжуючого, там же кріпляться кінці спускових мотузок. (Суддівська страховка надається постраждалому)
    М3 (ПС5-ПС6) – скельний підйом комбінованим способом з суддівськими ППС . Дозволяється використовування драбинок. Спуск другого з фіксованим антимаятником: перший учасник піднімається лазінням з простьобуванням мотузки через ППС, спускається вниз дюльфером і йде до визначеної зони (в бік), де натягує та кріпить антiмаятникову мотузку, другий учасник піднімається по маршруту знімаючи відтяжки та спускається дюльфером на іншому кінці мотузки встібнувшись коротким вусом (відтяжкою) в натягнуту та закріплену антимаятникову мотузку. Етап проходить з лідируванням
    М4 (ПС7-ПС8) – скельний підйом зі зміною лідера до 20 м. На цьому етапі учасники використовують суддівську базу у визначеному суддями місці (база на 3х точках – шлямбурах). Етап проходиться без лідирування. На верхньому ПС накопичуються обидва учасника , потім здійснюють дюльфер з вантажем.
     
  8. При проходженні учасника ділянки маршруту з командною страховкою через закладки (френди, та інше), проміжні точки повинні закладатися частіше ніж 2,0 м.
  9. Мотузка, якою здійснюють страховку, повинна проходити через карабін на станції, на цей карабін не дозволяється ставати на самостраховку. Страхуючи учасник, який знаходиться на станції, повинен стояти додатково вусом самостраховки в одному з трьох гаків.
  10. Страховка на дистанції повинна здійснюватися в рукавицях. Дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на страхуючому + поворотний карабін на станції, якщо відстань між пристроєм та карабіном на станції не менш 50см. Не дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на станції в положенні, яке руйнує станцію при зриві, або не виконує функцію гальма.
  11. При проходженні дистанції допускається по три зриви на кожному маршруті, після третього зриву зв'язка припиняє виступ на цьому маршруті.
  12. Контрольний вантаж на спусках транспортується на учаснику.
  13. Контрольний вантаж забороняється піднімати над учасником .
  14. Першому на маршруті надається суддівська страховка.
Підписатися на Коментарі для "Умови дистанції зв'язки"