Умови проходження дистанції Рятувальні роботи

ВIДКРИТИЙ ЧЕМПІОНАТ м. КИЄВА
з техніки гірського туризму
Умови проходження дистанції Рятувальні роботи.

  1. Команда повинна пройти послідовно дистанцію від ПС1 до ПС9, та виконати усі технічні прийомі, які задані умовами дистанції.
  2. Склад команди на дистанції - 4 особи (не менше однієї жінки).
  3. Результатом виступу на дистанції є час проходження та штраф за порушення техніки, переведений в час. Якщо команди не вклалася в контрольний час, то пріоритет має так команда, яка транспортувала потерпілого найбільшу кількість маршрутів. Маршрут вважається пройденим, якщо потерпілий заходиться на фінішному ПС маршруту.
  4. Команда може використовувати не більше ніж 3 мотузки довжиною не більше 50м. кожна. Команда повинна мати все необхідне спорядження для подолання дистанції.
  5. Потерпілий долає дистанцію згідно травми.
  6. На дистанції діють такі обмеження часу:
    6.1. Контрольний час 1ч. 30хв. За який команда повинна пройти всю дистанцію. По закінченню контрольного часу, команді зараховується результат, згідно знаходження потерпілого та учасників на дистанції.
    6.2. Проміжний контрольний час 45хв. За який команда повинна пройти ПС__. Якщо будь-який учасник не пройшов в межах проміжного контрольного часу ПС__, команда припиняє виступ. Команді зараховується результат, згідно знаходження потерпілого та учасників на дистанції. При цьому команда не може зайняти місце вище, ніж команди, яки вклалися в проміжний контрольний час.
  7. При не проходження учасниками всієї дистанції команді, команді зараховується штраф:
    7.1. За кожного учасника (поза межами фінішної площадки) штраф - 20 балів,
    7.2. За кожну потерпілого - 40 балів,
    7.3. За кожну основну мотузку - 10 балів,
    7.4. За кожну одиницю спорядження, яке не знаходиться на зблокованій системі учасників - 1 бал
  8. Опис пунктів страховки (ПС) на дистанції:
    8.1. ПС1 - Суддівська вантажна петля з 2 заглушеними карабінами .
    8.2. ПС2 - розташований на стіні, в небезпечній зоні. Суддівська вантажна петля.
    8.3. ПСЗ - розташований на землі, обладнаний суддівською вантажною петлею.
    8.4. ПС4 - розташований на стіні з поличкою, обладнаний суддівською вантажною.
    8.5. ПС5 - розташований на стіні, з поличкою, має місце для обладнання командою ПС. Команда для організації ПС повинна використати свої петлі.
    8.6. ПС6 - розташований на стіні, з поличкою, обладнаний суддівською вантажною петлею з заглушеним суддівським карабіном.
    8.7. ПС7 - розташований на землі має місце для обладнання командою ПС та обмежувальною лінією.
    8.8. ПС8 - розташований на землі має дерево для обладнання переправи, місце для обладнання командою ПС та обмежувальну лінію.
    8.9. ПС9 - розташований на землі має дерево для обладнання переправи, місце для обладнання командою ПС та обмежувальну лінію..
  9. Опис дистанції 4го класу:
    9.1. М1 (ПС1-ПС3) - Спуск по скелі, та спуск потерпілого. Учасники спускаються по перилам з командною страховкою з ПС 1 в ПС3.
    Третій (по черзі спуску) учасник зависає на командній страховці з ?травмою обох рук? в районі ПС2. Команда повинна організувати спуск потерпілого з супроводжуючим в ПС3. Відстань ПС1-ПС3 - до 22м. Відстань ПС1-ПС2 - до 15м.
    Потерпілому надається суддівська страховка.

    9.2. М2 (ПС3-ПС4) - Підйом з потерпілим. Команда повинна підняти потерпілого з супроводжуючим. Перший учасник піднімається з нижньою командною страховкою другий з верхньою командною страховкою. Відстань ПС3-ПС4 - до 20м. Потерпілому та першому надається суддівська страховка
    9.3. М3 (ПС4-ПС6) - траверс з потерпілим.
    Команда повинна провести потерпілого між ПС по власноруч організованим перилам.
    Перший учасник перший учасник проходить з командною страховкою через проміжні точки (4шт). Остання точка суміщена з ПС5, має місце для обладнання проміжної точки та ПС. Потерпілий може йти сам по перилах, але його повинен супроводжувати інший учасник. Відстань ПС4-ПС6 - до 40м. Відстань ПС4-ПС5 - до 35м.

    9.4. М4 (ПС5) ? Підйом зірвавшогося учасника.
    При проходженні траверсу перший учасник, після проходження ПС5 спускається на командній страховці до суддівської відмітки на стіні з ПС5, який обладнує не вантажною петлею. Команда повинна обладнати на ПС 5 вантажну (здвоєну) петлю, та після цього організувати підйом зірвавшогося учасника. Учасник може вилазити сам з забезпеченням страховки та самостраховки. ПС5 - учасник - до 15м.

    9.5. М5 (ПС6-ПС7) ? Круто похила переправа з потерпілим. Команда повинна спуститися з потерпілим по наведеній суддями здвоєній переправі. Кріплення до переправи не менш ніж в двох точках зблокованої системи. Відстань ПС6-ПС7 - до 45м. При звільнені ПС7 потерпілий з числа учасника команди перестає бути потерпілим.
    9.6. М6 (ПС6-ПС7) ? Навісна переправа через ріку з потерпілим у коконі. Перший учасник переходить річку вбрід (вплав) з організацією страховки через воду. Після цього команда повинна натягнути власними силами переправу та переправити потерпілого (чурка, обладнана обв?язкою) в коконі та переправитися самій. Кокон в?яже команда. При проходженні переправи, всі учасники повинні бути пристебнуті до суддівських перил власним вусом самостраховки. Відстань ПС6-ПС7 - до 45м.
  10. Опис дистанції 3го класу:
    10.1. М1 (ПС1-ПС3) - Спуск по скелі, та спуск потерпілого. Учасники спускаються по перилам з командною страховкою з ПС 1 в ПС3.
    Команда повинна організувати спуск потерпілого з супроводжуючим. Відстань ПС1-ПС3 - до 22м. Потерпілому надається суддівська страховка.

    10.2. М2 (ПС3-ПС4) - Підйом з потерпілим. Команда повинна підняти потерпілого з супроводжуючим. Перший учасник піднімається з нижньою командною страховкою другий з верхньою командною страховкою. Відстань ПС3-ПС4 - до 20м. Потерпілому та першому надається суддівська страховка.
    10.3. М3 (ПС4-ПС6) - траверс з потерпілим.
    Команда повинна провести потерпілого між ПС по власноруч організованим перилам.
    Перший учасник перший учасник проходить з командною страховкою через проміжні точки (5шт). Потерпілий може йти сам по перилах, але його повинен супроводжувати інший учасник. Відстань ПС4-ПС6 - до 40м.

    10.4. М5 (ПС6-ПС7) ? Круто похила переправа з потерпілим. Команда повинна спуститися з потерпілим по наведеній суддями здвоєній переправі. Кріплення до переправи не менш ніж в двох точках зблокованої системи. Відстань ПС6-ПС7 - до 45м.
  11. Для блокування станції дозволяється використовувати сертифіковані петлі, або основну мотузку. Мотузка, якою здійснюють страховку, повинна проходити через карабін на станції, на цей карабін не дозволяється ставати на самостраховку.
  12. Страховка на дистанції повинна здійснюватися в рукавицях. Дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на страхаючому, якщо відстань між пристроєм та карабіном на станції не менш 50см. Не дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на станції в положенні, яке руйнує станцію при зриві, або не виконує функцію гальма.
  13. Закріплена до учасника вірьовка повинна пройти через карабіни, які закріплено на всіх пунктах страховки (ПС), які під час руху пройшов учасник, тобто, перенесення вірьовки вздовж схилу не допускається (крім перильної вірьовки навісної переправи). Під час переходу між маршрутами вірьовки потрібно транспортувати в рюкзаку збухтованими, на собі або просто в руках.
  14. Дозволяється використовувати будь-які зажими, які мають сертифікат UIAA, та дозволені до використання суддями на етапі.
    Дозволяється використовувати зажими як засіб страховки, в тих умовах, які дозволені виробником спорядження.
  15. Для роботи з потерпілим та супроводжуючим дозволяється використовувати лише дві мотузки, якщо вони використовують і транспортні, і страхувальні функції обом учасникам (окрім переправи). Одна людина може виконувати функції страховки та спуску потерпілого.
  16. Знаходження рук на круто похилій переправі нижче карабіну не дозволяється.

Схема дистанції Рятувальні роботи 4кл.

Схема дистанції Рятувальні роботи 3кл.

Підписатися на Коментарі для "Умови проходження дистанції Рятувальні роботи"