Умови дистанції ?Командна смуга перешкод з елементами вибору?

Змагання з техніки пішохідного туризму

?Київський листопад 2008?.

Умови дистанції ?Командна смуга перешкод з елементами вибору?.

Гол.суддя Боднарчук С.В.
Нач.дистанції Боднарчук С.В.

1.Клас дистанції -II (ЛП-41 б.)

2.Довжина -300 м.

3.Сумарний перепад висот - 50 м.

4.Кількість етапів 8, з них з самонаведенням 6.

5.ПКЧ: 25 хв, може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.

6.Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.

7.Склад команди 4 чоловіки (не менше 1 особи жіночої статі). У склад команди може входити тренер і представник.

8.Орієнтовний стартовий інтервал - 30 хв.

9. Команда прибуває на старт за 20 хв. для проходження техкомісії.

10. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію.

11. Рух у зворотньому напрямі дозволяється із дотриманням ТБ ( наявність, де потрібно, супроводження, к/с) та якщо учасник після проходження даного етапу не пройшов інший технічний етап.

12. Спуск "парашутом" не дозволяється.

13. Усі локальні петлі на дистанції є вантажними.

14.Усі етапи знаходяться у зоні видимості учасників.

15.На касках учасників обов?язково повинний бути присутній номер учасника від 1 до 4.

16.Старт-фініш суміщені.

17.Старт усіх учасників з обмеженої зони, далі команда прямує на довільно обрані етапи.

18.Фініш - по збору учасників і команди на місці старту.

19.Показ дистанції о 9:00, старт першої команди о 9:30.

20. Зона дистанції обнесена обмежувальною лінією. Також в середині дистанції знаходиться обмежена зона для ОДНОГО представника з команди, який може корегувати дії учасників.

22.На ПОЧАТКУ кожного етапу буде висіти назва етапу.

23.Старт ПРИМУСОВИЙ. Порядок старту визначається сумарним рейтингом команди на нараді представників за поданими заявками. Найвищий рейтинг - перший стартовий номер, а далі за спаданням.

24.Посилання на опис етапів наведено за ?Правила змагань зі спортивного туризму, 2001 р.?
Перелік етапів.

Всі етапи обладнано згідно схеми.

Дана дистанція являється комбінованою. Перша частина дистанції - обов?язкова для всіх команд, проходиться за довільно обраним маршрутом без попередньої заявки на тактику. Друга частина - етапи майстер-класу по трьом групам за складністю за вибором команди. Команда подолавши основну частину дистанції, при цьому вклавшись в ПКЧ дистанції прямує на обраний етап майстер-класу.

Обов?язкова частина:

1.Підйом по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45°, рельєф земляний. Початок етапу КЛ, кінець ПСП. Опора для кріплення - дерево, діаметр 20 см. Учасники піднімаються з с/с схоплюючим вузлом. Використання інших технічних засобів як в якості жорсткої точки опори, так і засобу руху та самостраховки, заборонена. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4.

2.Спуск по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45°, рельєф земляний. Початок етапу ПСП та 1 ЗСК, кінець КЛ. Учасники спускаються з с/с схоплюючим вузлом, кріплення перильної мотузки у ЗСК. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4, п.п.2.2.6.8.

3.Траверс схилу(вгору) 2А (11 б). Довжина етапу 23 м.(7+5+5+1,5+4,5) 4 ППС, обладнані по 1 ЛП. Крутизна схилу 70°, рельєф земляний. Перша ділянка похила угору, усі інші ділянки є горизонтальними. Початок та кінець етапу: КЛ та 2 ВП. Етап долається з самонаведенням. Перший учасник долає етап з к/с використовуючи усі ППС, усі інші по наведеним командою перилам або як перший, з дотриманням ТБ. Вздовж усього етапу обмежувальна лінія. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.5.

4.В?язання вузлів 1А (2 б). Кожний учасник повинен зав?язати 5 вузлів різного призначення. Перелік вузлів буде вивішаний на етапі. Якщо учасник не зав?язав усіх вузлів - етап не зараховується. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.20.

5.Паралельні мотузки 1Б (6 б). Довжина етапу до 25 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська мотузка; кінець етапу - КЛ. Команда організовує нижню перильну мотузку. Перший учасник переправляється на цільовий берег по верхній перильній мотузці як по навісній переправі з с/с на ній вусом с/с. Усі інші як по паралельним мотузкам з с/с вусом на верхній перильній мотузці. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.13.

6.Переправа через яр по колоді 1Б (6 б). Довжина колоди 10 м. Відстань між опорами 20 м.
Опори дерева діаметром 15 см. Опори для кріплення: з вихідного берегу ЗСК, з цільового - дерево. Початок етапу: 1 ЗСК, 1 ЛП, КЛ на колоді, обмежувальна лінія. Кінець етапу: КЛ, обмежувальна лінія. Перший учасник долає етап з к/с, усі інші по наведених командою перилах з с/с на них вусом с/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.10.

7. Рух по жердинам 1Б (4 б). КЛ на першій та останній опорі, 4 прольоти, 4 жердини. Учасник повинен пройти етап з використанням жердин. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.17.

Після проходження обов?язкової частини учасник прямує на етап ТРАНСПОРТУВАННЯ ПОТЕРПІЛОГО У НОШАХ ПО ПЕРЕСІЧНІЙ МІСЦЕВОСТІ. По прибутті останнього учасника відсікається ПКЧ дистанції.

8. Транспортування потерпілого по пересічні місцевості. Довжина етапу 150 м. Початок і кінець - КЛ. Перший учасник що прибігає на етап і стає умовно ?потерпілим?. Травма потерпілого - важка, втрата свідомості. Учасник лягає на відведене місце. Транспортування потерпілого у ношах з наповненням з штормовок або полотна. Транспортує - 2 учасника, супроводжує - 1.

Після транспортування потерпілого команда прямує на вибраний етап групи майстер класу. ЗЧ буде визначений перед початком змагань на дистанції.

Група А.

Підйом потерпілого з каньйону за допомогою навісної переправи. Довжина етапу - до 20 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська мотузка; кінець етапу - КЛ. На дні умовного каньйону знаходиться потерпілий.
Силами команди потрібно організувати підйом потерпілого на визначений рівень на перильній мотузці та здійснити транспортування на цільовий берег з дотриманням вимог транспортування потерпілого по навісній переправі у коконі. Перший учасник переправляється на цільовий берег з к/с через дно каньйону. Усі інші по наведеній командою переправі з с/с вусом до суддівської перильної мотузки. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.2.

Група Б.

Розірвана навісна переправа. Довжина етапу до 25 м. Довжина розірваної ділянки - 7 м. З цільового берегу на довжину 7м. від опори винесено ЗСК на суддівській мотузці - умовний шматок розірваної переправи. Команда повинна організувати дорощування навісної перильної вірьовки, переправитись на цільовий берег та зняти командні перила не порушуючи ТБ та Правила. Перший учасник долає етап з к/с, усі інші по наведеній переправі та с/с до верхньої перильної мотузки.
Початок і кінець - КЛ, 2 ЛП на вихідному березі.

Група В.

Переправа маятником з транспортуванням потерпілого.

Довжина зони перешкоди - 5 м. Етап обладнано здвоєною вертикальною мотузкою. Початок і кінець етапу - КЛ. Команда повинна організувати транспортування потерпілого з супроводжуючим через зону перешкоди.
Наявність транспортного засобу - обов?язкова(рюкзак, бухта і т.д.). Потерпілий - учасник з команди. Супроводжуючий і потерпілий - зблоковані. Потерпілий і супроводжуючий фіксуються схоплюючимі вузлами до здвоєної вертикальної мотузки, як с/с. Травма потерпілого - опік обох рук.

Підведення підсумків

Вище місце займають команди відповідно до проходження дистанції за етапами майстер-класу у послідовності груп А, Б, В. У кожній групі вище місце займають команди з меншим часовим результатом(час проходження дистанції + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом. Нижчі місця займають команди що не вклались в ПКЧ дистанції.

Умовні позначення
с/с - самостраховка; ТБ - техніка безпеки; КЧ - контрольний час;
к/с - командна страховка.

Додаткові умови проходження дистанції.

1. На навісних переправах з КЛ початком-кінцем руху вважається: пристібання-відстібання від перил.

На решті етапів з КЛ початком-кінцем руху вважається : пересікання КЛ.

На етапах з ПСП початок-кінець руху - відстібання-пристібання до ПСП.

2. На етапах з перилами самостраховки початком-кінцем руху вважається: зняття з само страховки -
постановка на самостраховку.

3. На етапі ?Спуск по вертикальним перилам? вводиться поправка до табл. штрафів п.п.2.3 ?Випуск регулюючої руки? - 3 бали.

4. На етапах з перепадами висот згідно з п.п.2.2.4. вводиться штраф ?Втрата контролю швидкості переміщення вантажу? - 6 балів.

5. Водиться штраф ?Зняття команди? за неспортивну поведінку на етапі. Порушення ставиться після того, коли команда не виконала попередження судді про неспортивну поведінку.
Неспортивною поведінкою вважається неетичне висловлювання грубійшим чином, та суперечка з суддею етапу на рахунок порушення.

Схема дистанції ?Командна смуга перешкод?.

Схема дистанції Командна смуга перешкод

Підписатися на Коментарі для "Умови дистанції ?Командна смуга перешкод з елементами вибору?"