[old] Змагання 2014/2015

Відмітити
0

Змаганки цієї весни:

ДатиНазваВидКлас
215.03Відкриття сезонакомандні3
328-29.03Кубок МКС-2015, Денешігорка
особисто-командні
3-5
44-5.04Чемпионат Києва ТПТкомандні3-4
530-31.05Пік АнакондиОсобисто-командні5(можливо буде який попроще)

Відмітити
0

Тут пішла роздача шарових "слонів" на змаганнях Київський Листопад, тому я 1 команду зареєструвала, капітан в ній Оля Кириченко.
Казали, що цікаво пробігти Женя і Вітя. Хто ще? Відписатися сьогодні!

Відмітити
0

xD...я що сама бігти буду? Якщо через тиждень не знайдете, то я вже в Індії.

Відмітити
0

Ні, в нашому випадку команда складається з 3-х людей. Тобто до тебе ще 2е ;)

Відмітити
0

если это то, о чем мы говорили (12 часовой забег) то я хочу присоедениться)

Відмітити
0

Як вам такі розклади по командам:
Вітя+Артем+Лана
Оля Кириченко+Кирил+Лєна
Андрій+Женя (якщо буде, то до вас ще дівчинку додам)

Стартовий взнос по 100грн з людини
Перечитайте Список споряждення та інші теми
А ще хтось хотів залишитись потім судити - відредагуйте свої повідомлення і вкажіть це, щоб я вас потім здала Білочці:)

Відмітити
0

Я тоже хочу бежать, если найдётся свободное место. Извиняюсь, что так поздно решилась.

Відмітити
0

Люда, а де можна взяти такі деталізовані карти області, як були на змаганнях (1:15000)?

Відмітити
0

Ось результати Резервістів
Команди Вітя і Олег та Кирил і дівчатка дуже гарно себе показали - 6 і 13 місця відповідно.
Сподіваюсь наступного разу Андрій з Денисом не загубляться перед самим фінішем :)

Відмітити
0

Я сподіваюсь , що наступного разу ми і на старті таж не загубимось) і що не забуду ноги вазеліном підготовити))

Відмітити
0

Відкриття сезону
http://www.tkg.org.ua/node/32616 - ми приймаємо в цьому участь.
Читаємо завдання для 2го класу - кожен блок це окремий етап. Приходим, готуємось, стартуємо, фінішуємо, переходимо на інший блок - це суть кругової полоси.

Відмітити
0

я би хотів, але не все знаю (наприклад як робити ноші) + мене у середу не буде, відповідно не зможу запитати, повторити, потренуватися....

Відмітити
0

Тренування під це змагання буде в суботу в парку за ж/д на 16:00, поки Вітя підійде з пар нам потрібно натянути мотузку для маятника і верхню мотузку для паралельок, тому не запізнюємось, не дуплим. Беремо ліхтарики, теплі шмотки, чай в термосах, змінний одяг і дощезахист хоч якийсь.
Обов’язково чекаю: Олю, Колю, Олега, Лєну, Вітю.
Повторити вузли з переліку в настановах!

Відмітити
0

Зустрічаємось на платформі м.Героїв Дніпра в 8:20. Хто не встигне: доїжати автобусом 397 до зупинки Еко-маркет, далі до стадіону 530м прямо (по ходу маршрутки), від стадіону по маркованій тропі
Показ дистанції на 10:00, тому ми маємо бути в 9:00 на місці: перебрати мотузки, підготуватися, заповнити деякі бумажки і пройти тех.комісію
Старт об 11:00. Ми стартуємо з Блока №4 (далі переходимо 5,6,7,8,1,2,3). Дистанція триває 2 год 35хв

Що брати з собою:
- повна система з вусами
- карабіни всі, які вам доступні
- прусики, стремена
- шайби
- жумари
- каски
- страхувальні рукавиці
- мотузки (пізніше уточню які)
- каталка
- блочки
- полотно (треба зшити) та шворки, "банан"
- компаси 2шт на команду
- роздруковані умови + настанови + листочки для протестів (1-2 людини беруть)
- документи (страховки, копії паспорта (1,2 стр. та прописка, розрядні книжки в кого є)
- бігова одежа, взуття
- скотч
- змінний одяг та взуття
- теплий одяг
- дощезахист
- термос з чаєм + якийсь перекус

Відмітити
0

Всі, хто біжать Відкриття, застраховані. Страховка на рік 42 грн. Дешевше не вийшло знайти (настольгую за часами по 12,50грн). У Колі страховка ще з 15.10.14, тому йому не робила.
Стартовий внесок 120грн з команди - на людину по 20грн.

п.с. Нам потрібна людина, яка буде займатися бумажками:
- заставить всіх надрукувати розрядні книжки та облікові картки
- буде вести облік страховок, коли потрібно відправляти робити нові
- зберігати доки
- приносити їх на наради представників, чи передавати тому, хто йде заявлятися на змагання
- слідкувати, щоб присвоювали розряди вчасно кому це можливо
- переростати в представника команди
*дивлюсь в сторону Лєни :)

Відмітити
0

Всім дякую за змагання: і учасникам, і суддям, і фотографу, і групі підтримки!
Це були наші перші нормальні змагання, тому рекомендую не розкисати, а робити висновки і рости над собою.
Коли будуть остаточні результати ми зможемо порівняти часи проходження етапів нашої команди та інших, проаналізуємо, що було швидко, що повільно і чому так виходить.

Всім хто хоче бігти змагання на майбутнє:
1) рекомендую більш відповідально ставитися до відвідування тренувань. В першу чергу команда формується з тих, хто регулярно тренується - можемо вести журнал відвідувань.
2) розставляти приорітети і вчасно заявлятися: про змагання було відомо ще огого коли, якби Андрій відразу сказав, що може бігти, то компанія Андрій, Денис і Артем могли б пробігти із Костіковими учасниками 3 на 3.

п.с. Лєна, давай збирати бумажки на тих, хто бігав: ти, Оля, Вітя, Олег (зроби так, як просят в шапці цієї теми http://www.tkg.org.ua/node/18240 ). Згідно діючого ЄСКУ ви отримаєте 3й розряд.

п.п.с. Ось зведений протокол нашого класу. Що ми маємо в сухому остатку:
1) біговий час непоганий для нашого рівня (перший змагальний сезон) - 6 місце, але
2) на більшості етапів ми могли б пробігти швидше, на тренуваннях ми показували кращі результати.
3) "якби да каби" нормально зав’язали вузли -28 штрафу дає нам 4 місце. Насправді, проблема етапу вузлів - це мій завтик, як капітан я це приймаю.
4) норми 3го розряду ви чесно виконали: Ранг - 82, на 3й розряд відрив від переможця може складати 154%, у нас - 132% - ВІТАЮ!

Напишіть, будь ласка, свої висновки по змаганням у формі:
- мої завтики/найгірші рішення
- мої правильні/найкращі рішення
- над чим потрібно працювати

Моє.
погане:
- не завжди могла виразити словами кому що зараз зробити (чисто робота капітана, потрібно частіше з вами бігати, щоб це тренувати)
- також я маю здатність по ходу незначно змінювати тактику - для рівня нашої команди це поки що погано, бо ви не розумієте що відбувається, в чому справа (приклад, колода: Вітя вибрав все супроводження, хоча потрібно було його видати назад, щоб залишити на сдьорг - я йому цього не пояснила перед його уходом)
- на вузлах прийняла 2 невірних рішення: 1) потрібно було відразу в’язати сильним учасникам, потім слабким, 2) за 6хв до закінчення часу потрібно було відкликати Лєну, щоб Оля, Вітя і я мали шанс зав’язати свої карточки.
- не прискорила Олега на дюльфері - не використали другі вільні перила
- на початку не контролювала уход на паралельках - Лєна почала забиратись на них, тільки після того, як з того берега дали команду "Вільно" - я мала проконтролювати, що це відбувається ще коли Олег доходив паралельки
хороше:
- на дюльфері повісити жорстко 2 мотузки, щоб ви мали змогу зарані чіплятися до вільних перил - виграли якусь хвилину
над чим працювати:
- більше працювати головою і вербально, ніж руками, не відбирати у вас вашу роботу - більше бігати з вами на рельєфі і тренувати капітанську роль

Відмітити
0

Не зовсім по темі (я не бігав), але подумав, що може бути корисним і мій аналіз мого суддівства.
Погане:
- треба читати Настанови! + треба досконало прочитати список штрафів, які видають суддям для відповідного етапу (якщо добра організація). Я хоч і прочитав, але було багато нюансів, в яких я був не впевнений і які мені вже пізніше пояснював старший суддя:
1. Страховка однією рукою: пререхоплювати дозволяється тільки при !прийомі! учасника (Настанови п.2.3.4). Приклад: Одному учасник, страхуючи знизу, було незручно і він перехопив мотузку: я не звернув уваги, а страший суддя відразу зреагував.
2. Неправильне положення страхуючого:
2.а. Страхуючий повинен бути у стійкому положенні у бік можливого ривка. (Настанови п.2.3.3). Один учасник, страхуючи знизу, сидів "на корточках" під гальмівним пристроєм.
2.б. Руки страхуючого не повинні торкатися гальмівного пристрою (Настанови п.2.5.5) - той самий випадок.
Як пояснив мені суддя: краще за все працювати при натягнутому вусі самостраховки: таке положення апріорі вважається стійким та й руки не дотягнуться до гальмівного пристрою.
3. Незакріплений кінець страхувальної мотузки. (Настанови п.2.5.1). Дві команди можна було засудити за це: кінець був закріплений в учасника (не страхуючого) і я сказав "ок", але цей учасник !!не стояв на самостраховці!! Те саме при підьомі в гору: одна команда з самого початку закріпила кінець перил в останнього учасник (щоб потім зверху вибирати одразу з обох кінців) але при підйомі першого учасника учасник із закріпленим в ньому нижнім кінцем не стояв на самостраховці.
4. Фініш етапу – по виходу всіх учасників, всього командного спорядження за КЛ та !!по звільненню суддівського обладнання!!. Якась команда залишила карабін у суддівській петлі, а я дивився тільки на контрольну лінію...
Хороше:
- деякі штрафи я все ж таки помітив :)
- якщо якісь дії учасників незрозумілі, або не бачиш де той кінець страховки закріплений: треба перепитати учасників!
Над чим працювати:
- треба більше впевненості. У випадку з кінцем перил на учаснику, який не на самостраховці: я сумнівався, а треба було засуджувати. Та ще якісь дрібні моменти були.
- треба читати настанови: це додає впевненості :)

П.С.: Ще із спостережень: деякі команди щось незрозуміле (на перший погляд) видумували для зменшення часу проходження, але їм це не допомогло та ще й деяким можна було штрафів наставити. Висновок: краще робити все як треба, а не через ж...

П.П.С.: Подивився зведену табличку результатів: за кількістю штрафів вузли та азимут звичайно поза конкуренцією, але інші етапи майже без штрафів. А от на дюльфері ми добре попрацювали! :)))

Відмітити
0

adrenalin написав:
Не зовсім по темі (я не бігав), але подумав, що може бути корисним і мій аналіз мого суддівства.

2. Неправильне положення страхуючого:
2.а. Страхуючий повинен бути у стійкому положенні у бік можливого ривка. (Настанови п.2.3.3). Один учасник, страхуючи знизу, сидів "на корточках" під гальмівним пристроєм.
2.б. Руки страхуючого не повинні торкатися гальмівного пристрою (Настанови п.2.5.5) - той самий випадок.

для чистоты эксперимента:
2.а. штраф 3 бала предусмотренный п. 2.2(3).15, Неправильное положение срахующего "Виставляеться, якщо після попередження учасник невиправив." (с) настанови
2.б. это совем другой штраф 1 бал, п. 2.1.4 и не виставляеться "Якщо передбачено інструкцією з використання пристрою. Виставляеться, якщо після попередження учасник не виправив."

adrenalin написав:
Як пояснив мені суддя: краще за все працювати при натягнутому вусі самостраховки: таке положення апріорі вважається стійким та й руки не дотягнуться до гальмівного пристрою.

хм., если страхующий висит на натянутом усе и при этом стоит на пальцах ног, - то имхо при срыве с фактором один улетит нафиг, пока каской не затормозит о ВО.

Відмітити
0

2.а, 2.б.: я давал ссылки не на раздел 5 "штрафы", а на соответствующие разделы (2.3. Загальні вимоги до організації страховки; 2.5. Організація страховки при подоланні гірських етапів). Насчет штрафов полностью согласен :)

Страховка на натянутом усе: Судить устойчивое ли у страхующего положение, как я понимаю, весьма не просто.. Даже выполнив все меры предосторожности и приняв устойчивое положение можно на долю секунды отвлечься, а в следующую уже лететь.
При натянутом усе руки будут находиться на расстоянии от "восьмерки" и будет пространство для маневра при срыве страхуемого.
Не скажу, что это панацея и возможно с "априори считается устойчивым" я загнул, но как минимум для себя я сделал выводы, что так лучше.
Если поделитесь своим опытом, как сделать лучше, буду благодарен! :)

За комментарий спасибо! :)

Відмітити
0

Представила ситуацию "страхующий висит на натянутом усе и при этом стоит на пальцах ног" - так он висит, или стоит?

Відмітити
0

Гм... Я ще не впевнений, чи можна мені взагалі, але дуже хочу і про всяк випадок: чи потрібен для участі 3й розряд?

Відмітити
0

Для 3го класу мінімальний 3й розряд. 30% команди можуть складати учасники на розряд менше дозволеного.
Чесно кажучи, мені б хотілось, щоб ти біг, але я дуже проти, щоб ти наражав своє коліно. Давай ти в нас побудеш суддею весняного сезону.

Відмітити
0

до речі, можна на одну з дистанцій, якщо у вас немає можливості 2 дні бігати

Відмітити
0

І так, до змагань півтора тижні, тому вже пора вирішувати:
- склад комани на кросс-похід: Люда, Оля, Лєна, Вітя, Кирил, Артем
- склад комани на полосу: Люда, Оля, Лєна, Вітя, Кирил, Андрій
Женя суддя.
Всім іншим також наполеглево рекомендую судити ці змагання - додають розуміння

Відмітити
0

Лена, Кирил, Артем і Вітя напишіть які вузли ви хочете в"язати 3-4 шт., щоб я розподілила і ви вже почали тренуватись.

Відмітити
0

Тобі допоможе рандомізатор ))
Писав "з колінки": у зеленій клітинці тицаєш фільтр і "сортувати від А до Я": отримуєш рандомно розкидані вузли.
За замовчуванням Люді і Віті поставив по 4 вузли: можу і це рандомізувати ))

Відмітити
0

если еще несколько раз хорошенько повторить - то будет без разницы, но пока траблы все же со штыками остались

Відмітити
0

Люда: Провідник одним кінцем, Схоплюючий, Австрійський схоплюючий, Брамшкотовий
Оля: Ткацький,Зустрічний, Академічний
Лєна: Удавка, УІАА, Схоплюючий Бахмана
Вітя: Штик, Гарда, Провідник – вісімка, Подвійний провідник
Кирил: Зустрічна вісімка, Булінь, Прямий
Артем, Андрій: Серединний провідник, Стремено, Грепвайн

П.С. Дякую, Женя)

Відмітити
0

Вообщем да, но, по-моему, у меня слишком легкие узлы - на них уходит 30-35 секунд. Гарда, УІАА и восьмерка вяжутся одним движением + гарду и УІАА, - не правильно просто не завязать.

Відмітити
0

ти ще маєш повісити карабіни під це все діло, та замуфтувати їх. Крім того їх 4. Можем правда і поміняти, але є ти сам писав що тобі все одно. І що ти хочеш в'язати?

Відмітити
0

так, замяли тему и сели учить узлы, а то так дерибанить будете еще неделю

Відмітити
0

я на завтра освободилась - можем собраться где-то командой на полосу и обсудить тактику нормально

Відмітити
0

давайте тогда на 15 у меня, или где-то на Политехе (домашняя кухня, например)

Відмітити
0

у вівторок сбір під змагання - проговорюємо полосу у вигляді настольної гри
збираємось на 20.00 у клубі

Здвинула на 20:00, щоб Лєні було зручно після роботи і з нами, і потім на зустріч

Відмітити
0

1. Крос-похід
-- Загальна інформація:
---- Заїзд з м. Лісова в сторону Броварів до зупинки Птахофабрика. Від зупинки повернутися назад в сторону Києва і звернути вліво по асфальтній дорозі. Пройти 10хв, за лісництвом буде КП на дорозі стояти, пройти ще трохи і почнеться маркування до місця старту.
---- Старт і фініш в одній точці, тому можемо брати теплий одяг, змінний одяг, іжу, чай та тент, щоб після фінішу можна було перекусити та не задубнути
---- Старт першої команди приблизно в 9:30, стартовий інтервал приблизно 20хв
---- Ми стартуємо 2гі, приблизно в 9:50, на старті маємо бути вже готові за 20хв до старту, щоб пройти техогляд
---- За 5хв до старту нам видадуть карту та командну карточку
---- Дистанція складається з 2х частин: 1 - 5км, 2 - 2,7км та 2,1км (для різних зв’язок)
---- Оптимальний час на дистанцію 3 год 35 хв, якщо команда не вкладається в ОЧ, то далі йде контрольний час 4 год 25 хв (кожна хвилина контрольного часу штрафується), за перевищення КЧ команда знімається
---- Якщо першу частину пробігли нормально, а в другій частині перевищили КЧ, то команда отримає максимальний штраф за всі етапи (рахуються всі КП * 6б + 20 незав’язаних вузлів)
---- На дистанції є 3 види КП: КП-етапи з суддями, КП з суддями та КП із компостерами і присипкою
---- При запізнені на КП-етапи команда отримує штраф за непроходження 6х учасників та все спорядження, якщо команда взагалі не взяла КП-етап, то отримує зняття з дистанції
---- Пакування контрольного вантажу в командні контейнери входить в час проходження етапу. Після фінішу на етапі контрольний вантаж потрібно повернути в стартову зону
---- Етапи будуть обнесені синьою стрічкою (зона етапу). Будуть окремо стартова лінія/зона та фінішна лінія/зона. Вихід за зону етапу штрафується зняттям, для фінішу на етапі потрібно всім учасникам разом із спорядженням вийти із фінішної зони, чи перетнути фінішну лінію
-- По етапах:
---- Біжимо із 4ма мотузками (35м Кирил, 40м Стаса, 46м і 49м)
---- Рух по жердинах. Заданий час 10хв. Тут все ясно ідуть Оля+Вітя, я+Артем, Лєна+Кирил, , вантаж дерибаним між Артемом і Вітьою, мотузки: Лєна 35м, Оля 40м, Кирил 49м, Люда 46м
---- Навісна через річку. Час і довжина не змінилися. Для переходу першого буде колода, але страховка як при навісній (2 страхуючі і 1 супроводжуючий), можна зробити маятник. Падіння в воду не судиться.
---- Підйом по схилу та спуск по схилу. Час і довжина не змінилися. Вантаж до 20кг (збільшили), мішок з піском, можливо розділять на 2 мішки. 3 ППС - дерева, тому треба взяти 3 петлі. Вантаж на Артемові, зайві мотузки на Лєні, Олі та Кирилові. Порядок: Вітя, Оля, Лєна, Артем, Кирил, Люда. Оля вішає мотузку на спуск, Лєна вішає мотузку на здьорг.
---- Орієнтування по лінії, довжина 2 км. Рух по лінії, знайдені КП малювати на карті
---- Спуск по вертикальних перилах із транспортуванням "постраждалого". Довжина етапу до 30м. "Постраждалий" перетинає лінію старту вже на супроводжуючому. "Постраждалого" спустили вниз, поставили на сам, відстібнули від командної спускової системи і винесли за лінію фінішу, тільки тоді можна знімати із супроводжуючого. Повертатися в зону етапу заборонено.
---- Переправа по колоді. Довжина етапа до 25м.
---- 2га частина - орієнтування зв’язок: задана та за вибором. На заданій обов’язкових 2 КП, на виборі по бажанню, але за невзяття КП 6б штрафу
---- В’язання вузлів. Виносний етап, який відсікається через хвилину після фінішу останньої з’язки. В’яжеться на своїх мотузках. Опора - дерево. 1 учасник має зав’язати мінімум 1 вузол.

Фініш

Відмітити
0

---- Якщо ми пибігли зарані, то всі приготування з мотузками робимо зарані. Навіть вщьолкнути шайбу на страховку та в груди страхуємуму, зібрати полік, чи здвоїти мотузку і зв’язати "вишеньку"
---- Біжимо із 4ма мотузками (35м Кирил, 40м Стаса, 46м і 49м). Номера на мотузках будуть як на полосах, так і будемо їх відрізняти 2 - 46, 3 - 35, 4 - 40, 5 - 49

---- Рух по жердинах. Заданий час 10хв. Тут все ясно ідуть Оля+Вітя, я+Артем, Лєна+Кирил, , вантаж дерибаним між Артемом і Вітьою, мотузки: Лєна 35м,
Оля 40м, Кирил 49м, Люда 46м

---- Навісна через річку. Час і довжина не змінилися. Для переходу першого буде колода, але страховка як при навісній (2 страхуючі і 1 супроводжуючий), можна зробити маятник. Падіння в воду не судиться. Порядок ухода, а відповідно й робота: Вітя, Оля, Лєна, Артем, Кирил, Люда. Вітя проходить по колоді, Оля кріпить супроводження для першого, та супербазу Лєна збирає полік, Артем супроводжує Вітю, Кирил і Люда страхують Вітю. Кирил і Люда потім всіх супроводжують, за Артемом мотузка кріпиться на фінішному березі для мого супроводження, за Кирилом сдьорг.

---- Підйом по схилу та спуск по схилу. Час і довжина не змінилися. Вантаж до 20кг (збільшили), мішок з піском, можливо розділять на 2 мішки. 3 ППС - дерева, тому треба взяти 3 петлі. Вантаж на Артемові, зайві мотузки на Лєні, Олі та Кирилові. Порядок: Вітя, Оля, Лєна, Артем, Кирил, Люда. Оля вішає мотузку на спуск, Лєна вішає мотузку на здьорг.

---- Орієнтування по лінії, довжина 2 км. Рух по лінії, знайдені КП малювати на карті

---- Спуск по вертикальних перилах із транспортуванням "постраждалого". Довжина етапу до 30м. "Постраждалий" перетинає лінію старту вже на супроводжуючому. "Постраждалого" спустили вниз, поставили на сам, відстібнули від командної спускової системи і винесли за лінію фінішу, тільки тоді можна знімати із супроводжуючого. Повертатися в зону етапу заборонено.
Увага, тактика змінилася!!! Порядок ухода: Вітя, Артем+Лєна, Оля, Кирил, Люда.
Люда страхує всіх зверху,
Вітя навішує перила для всіх, знизу вішає супербазу і знизу допомагає Артему поставити Лєну на самострах, відщьолкнути від спускової системи, зняти із самостраховки і винести за лінію фініша, так щоб при цьому вона не торкнулась землі
Якщо до старту не встигли, то Оля в’яже "вишеньку" з кінців двох мотузок, вішає шайбу, вішає здвоєні пруси зі сторони "вишеньки" (має бути здорова шайба)
Кирил здвоює мотузки і кріпить їх кінці
Після спуску "постраждалого" Оля забирає шайбу, сідає на дюльфер і уходить вниз, Кирил розбирає прусики і видає одну мотузку вниз (вона стає дорощуванням для моєї страховки). Друга мотузка системи стає сдьоргом. Уходить Кирил
Оля стає на страховку, зв’язує мотузки якою страхували Кирила і яку віддали вниз після спуску. Страхує через карабін.
Люда провіряє сдьорг, уходить. Все сдьоргується і на фініш з бухтами в охапку, за лінією фініша бухтуємось

---- Переправа по колоді. Довжина етапа до 25м.
Вітя, Оля, Лєна, Артем, Кирил, Люда.
Вітя з одної мотузки маятник
Люда і Кирил страхують
Оля, Лєна і Артем упаковують вантаж в рюкзаки. Вантаж несуть Артем і Кирил
Ми використовуємо 3 мотузки, четверта на Олі переходить грузом
Вітя робить дибілку з використанням каталки. Маятник віддає
Супроводження: Кирил - Олю і Артема, Люда - Лєну і Кирила. За Артемом супроводження Люди, за Кирилом сдьорг

---- 2га частина - орієнтування зв’язок: задана та за вибором. На заданій обов’язкових 2 КП, на виборі по бажанню. За невзяття КП 6б штрафу
Зв’язки: а) Вітя, Оля і Кирил; б) Люда, Лєна і Артем

---- В’язання вузлів. Виносний етап, який відсікається через хвилину після фінішу останньої з’язки. В’яжеться на своїх мотузках. Опора - дерево. 1 учасник має зав’язати мінімум 1 вузол.
Вузли розподілені, порахуйте, що вам потрібно для в’язки ваших вузлів і приготуйте це

Фініш

Відмітити
0

Збираємось на платформі м.Лісова в 8:20. Всі сідають в голову поїзда, виходити з переходу вліво нам підходить перша-ліпша маршрутка, проїзд 5грн
Місце старту
Що брати з собою:
- повна система з вусами
- карабіни всі, які вам доступні (виберем найкраще)
- прусики, стремена
- шайби
- жумари
- каски
- страхувальні рукавиці (зашийте їх дома!!!)
- мотузки (35м Кирила, 40м Стаса, 46м і 49м)
- каталки
- блочки
- компаси 2шт на команду
- роздруковані умови + настанови + листочки для протестів (1-2 людини беруть)
- документи (страховки, копії паспорта (1,2 стр. та прописка, розрядні книжки в кого є)
- бігова одежа, взуття
- скотч
- змінний одяг та взуття, бо є етапи де можна замочити все на світі - жерді!
- теплий одяг
- дощезахист
- термос з чаєм + якийсь перекус
- тент
- Оля, зроби 2 аптечки складом: 2стерильних бинта, 50мл перекису, чи іншого антисептика на воді, 20мл йоду, чи зеленки, 50г стерильної вати, знеболююче
- 2 по 1л води(це на всю команду на 3 години)
- 2й зв’язці потрібен годинник, щоб слідкувати за часом на розділенні

Відпишіться, що все прочитали. Будуть питання - дзвоніть, пишіть в skype skitalets86

Відмітити
0

№004 (55м) (1) Андрій (везти в неділю на полосу)
№003 (55м) (7) Женя (везти в неділю на полосу)
№001 (49м) (5) Вітя
Маслюк (40м) (4) Люда
Крещенко (35м) (3) Кирило
Кириченко (50м) (6) Оля
№142 (46м) (2) Артем

Відмітити
0

2. Полоса
-- Загальні моменти:
---- Показ дистанції в 9:30
---- Старт першої команди в 10:00
---- Стартовий інтервал 20-25 хв
---- Традиційно полосу ЧК ТПТ суміщають із дитячими змаганнями, тому стартувати будемо через одну: ми та дитячі команди
---- Стартовий номер визначається за результатами крос-походу
---- Заданий час 1 година 1 хв
---- Проміжний контрольний час 25хв по звільненню судівського обладнання на навісній переправі (чи першому підйомі, хто як обере тактику проходження)
---- Після навісної буде по 2 нитки етапів, щоб можна було запускати паралельно для прискорення проходження. Перед стартом команді вказують по якій нитці вона біжить
---- Поліспастні опори - дерева. На старті навісної та наклонки приблизно 30см в діаметрі. На фініші навісної також, на фініші наклонки близько 30 і 60 в залежності від нитки.

-- По етапам:
---- Навісна. Вихідна ділянка небезпечна зона, будуть подводні суддівські перила на яких підходити до етапу та подвійні суддівські перила, з яких можна працювати. Цільова ділянка також небезпечна хона із подвійними суддівськими перилами
---- Спуск по вертикальним перилам зменшили до 25м
---- Підйом по схилу. Довжина без змін, 1 ППС - судівська петля. Якщо буде погана погода і видадуть льодоруб, то будуть судить підйом на 3 такта. Внизу ні петель ні опори, тому для першого страховка на пряму. Тобто встали, руки в рукавиці та видавати мотузку. Без карабіна, без страховочного пристрою, без самостраховки страхуючого.
---- Крутопохила вниз. Вихідна ділянка небезпечна зона - будуть подвійні суддівськи перила з яких працювати. Фініш підйому та старт крутонаклонки поруч, є можливість швидко передати мотузки для роботи етапу, а потім займатись бухтовкою підйому. Внизу безпечна зона.
---- Вузли. Знаходяться за 40-50м від наклонки. Після вязки вузлів можна повернутись на наклонку. Зав’язали вузол - назвали - в’яжите наступний, а суддя нехай перевіряє
---- Фініш знаходиться за 50м від вузлів, траекторія бігу на фініш з наклонки через вузли. Хто зав’язав вузли і повернувся на наклонку може потім напряму бігти на фініш.

Відмітити
0

Некоторые изменения, Люда ниже уточнила точное время

Как добираться вообще:

Igor написав:
Старт Полосы препятствий https: / / maps . yandex . ua / ?um=6SZfKxvunvCzUbRdDH9YTOAz8uk4tOO9&l=map

Добираться от м.Лыбедская на троллейбусе №1 до остановки ул.Лысогорская. Далее по ул.Лысогорской до начала угла леса. В лесу по тропинке вниз яра.

Встречаемся на метро Демеевская в 11,25, соответственно,так вроде ближе, и дальше добираемся до места старта.

Відмітити
0

Ми стартуємо 9ті
Я приїду на старт на 9:00, ви приїжаїте на 12.00
Розраховуйте, що ви звільнитесь не раніше 17:00. Теплий одяг, чай, перекус, тент
Зберіться на Деміївській, автобусами 20,27,52 доїжаїте до зупинки Лісогірська, а далі на точку
https: / / maps . yandex . ua / ?um=6SZfKxvunvCzUbRdDH9YTOAz8uk4tOO9&l=map

Відмітити
0

№5(49) - перила на навісній вдвоє
№6(50) - супроводження на навісній для Олі, Андрія (за Андрієм забирається і передається далі на наклонку)
№3(35) - супроводження на навісній Лєни, Кирила, Люди, сдьорг
№1,2,4,7 - передаються грузом

№1(55) - страховка на дюльфері
№7(55) - перила та сдьорг на дюльфері (не забудьте залишити 2 кінця зверху!!!)

№4(40) - підйом

№2(46) - (страховка для першого) перила на наклонній
№6(50) - перила на наклонній (приходить на Лєні)
№3(35) - полік для наклонки (приходять разом на Андрієві 3 та 5), розправляється на комусь для сдьоргу
№5(49) - перша страховка (віддається вниз)
№1(55) - друга страховка (віддається вниз)
№7(55) - третя страховка - кольцо для останнього
№4(40) - четверта страховка - кольцо для останнього

Відмітити
0

Кросс-похід: не вкурила, але наполовину викупалась. А якщо серйозно, то жахливо тупила.
- коли прибігли на переправу я не одразу зрозуміла, що етап почався;
- надто низько закріпила базу;
- не зрозуміла куди ділась мотузка, яка мала бути моїм супроводом і яку я мала закріпити;
- навіть вчасно не встигла вибігти за фінішну лінію;
- впала на підйомі;
- на спорт-спуску я спочатку намагалась повісити шайбу, бо взагалі не знала, що має бути спорт-спуск, а потім забула вдягти другу рукавицю;
- забула замуфтувати карабін при організації страховки на дюльфері, благо Вітя допоміг;
- не прочитала умов змагань і відповідно не знала про штрафи за перевищення оптимального часу, і навіть не запам"ятала оптимальний час,
- поганенько бігла, може була б я здоровою, могла б швидше.

Смуга перешкод:
- не з тієї сторони стала на перші суддівські перила на навісній переправі(важко було перестібуватись);
- забула про зміну тактики на дюльфері (автоматично почала робити все, як на тренуванні), це коштувало часу і я зайняла незручну позицію для страховки;
- не одразу зорієнтувалась на крутопохилій переправі на якій стадії знаходиться наведення етапу,
- не змогла закріпити кінець мотузки, що була у мене в руках, та покласти її в сторону;
- несвідомо прийняла участь у переплутуванні мотузок;
- закріпила крутопохилу переправу з другого разу, бо першого надто близько зав"язала вісімку;
- мало не поїхала вниз на каталці;
- надто повільно повзла;
- ставала на страховці на довгий вус тільки після нагадування;

Відмітити
0

І от змагання закінчилися. Результати тут.
Крос - 8, смуга - 7, загальне - 8.
Вітаю Андрія, Кирила і Артема із заробленими 3ми розрядами. Зробіть документи і передайте Лєні на присвоєння.
Загалом у нас майже вся команда має 3й розряд, що дає можливість спокійно бігати змагання 3го класу без напрягів по пошуку "могущих" учасників.
Оля, Лєна, Вітя, Олег, Андрій, Кирил, Артем - 7 чоловік. Залишилися Женя і Денис. Хлопцям можна буде за похід оформити, або вже в наступному сезоні набігати.
Що далі? В кінці травня клуб "Пік Анаконди" ставить змагання, сподіваюсь, що буде щось для нашого рівня. На початку червня зазвичай проводять гірські змагання в Запоріжжі "Мала Хортиця" - досить спецефічні змагання. Розумію, що їхати кудись далеко це немала витрата, тому не примушую. Змагання по бажанню, можливо зробимо збірну із кількох команд.
Також буде кілька змагань по орієнтуванню в травні, тому не розслабляємо булки :)
Інші змагання по ТПТ почнуться восени.

Тренування на цьому не припиняємо. Нам потрібно завершити цикл занять по переправам (крутопохила вгору, паралельки), розібрати які методи натяжки коли застосовуються. Далі нам потрібно розібратися із переправою по колоді та її укладанням, переправа через річку вбрід і вбрід з перилами. А потім перейти до повномасштабного вивчення транспортування потерпілого, як переноска, так і по різних етапах з усіма особливостями.

Напишіть, будь ласка, свої висновки по обом дням змагань у формі:
- мої завтики/найгірші рішення
- мої правильні/найкращі рішення
- над чим потрібно працювати
Якщо не будете аналізувати і робити висновки, то нічого не навчитесь. Я колись також була новачком і тупила, робила помилки з яких потім була в шоці, приймала невірні рішення. Зараз я майже не роблю банальних помилок (заступи, незамуфтовані карабіни, самостраховка страхуючого не в точковій опорі і т.д.), швидкість моєї роботи більша, ніж вашої, багаж готових рішень також більший, але я й досі продовжую робити висновки зі змагань і вчитися, щоб далі рости. Дуже сподіваюсь, що й ви хочете збільшувати свої знання і вчитися працювати швидко і без завтиків.

Відмітити
0

Загалом, особливо страшних помилок, які дуже затримували групу я не робив. Але це лише тому, що відповідальних технічних обов'язків на мене покладено не було. Основне, що я мав зробити, - це доправити свою тушку до фінішу, при цьому не заважаючи і, за можливістю, допомагаючи іншим.
Мої завтики:
- при заході на стартовий етап пішов з іншого боку, ніж потрібно було. Хоча і бачив як це роблять інші команди, але пішов за дівчатами. Тобто замість усвідомлення працював стадний інстинкт.
Це викликало необхідність перестібатися з короткого вуса на довгий в незручному місці, що відняло трохи часу.
- коли ставав довгим вусом на друге суддівське перило (після підхідного) на першому етапі, то спершу пристібнувся з дальнього краю від опорного дерева, не звернувши увагу на петлі на перилі (я пристібнувся до петель). Довелося ставати на короткий вус після петель, переставляти довгий, зніматися з короткого. Знову час.
(До речі, всі ці заходи не з того боку і перестібання я виконував одною рукою, тому що друга була занята трьома мотузками. Тому перестібання, звісно, забирали ще більше часу)
- Дійшовши, нарешті, на своє місце на старті першого етапу, я затупив, згадучи: можна покласти три мотузки зкріплені каталкою на землю чи в руках їх тримати, чи що з ними, в біса, робити?. При тому варіант підвісити їх на суддівські перила на думку не спадав узагалі. Його підказала Оля, після того як я розгубився зовсім і запитав про це у неї.
- Перелізши по навісній, не одразу згадав про ставання на самостраховку.
- На спортпідйомі не одразу зорієнтувався в тому, що схил не дуже крутий, і намагався "жумарити", замість того, щоб просто іти вгору, проштовхуючи жумар.
- При наведенні крутопохилої трохи впав у ступор, коли побачив всюди купи заплутаних мотузок і незрозумілих кінців, але не знав як діяти і чим можу допомогти. Час тут втрачений не був, бо свої задачі я виконав. Але якби було розуміння що до чого, то міг би зробити щось корисне. А так просто чекав свого часу і робив щось побічне, якщо на це мені була команда.
- Коли знявся з крутопохилої почав шукати собі роботу там, запитувати, чим можу допомогти, хоча треба було одразу бігти на вузли.

Важливий момент щодо комунікації - помічаю за собою те, що коли перед проходженням етапу (навісної, крутопохилої) в мене кріплять мотузку і кажуть що з нею робити на тому боці, я про це тупо забуваю. За час проходження у мене з'являється купа думок ("чи не зачеплю ногами землю?", "вже доліз до ЦД чи ще ні?","чи дотягнусь так до перил, щоб стати на сам і де мій довгий вус?", "спочатку знімати пузо, потім вус"), які затьмарюють думки про закріплені на мені мотузки. Тому по приходу доводиться кричати-перепитувати.
І це не тільки на змаганнях, а й майже кожного разу на тренуваннях за собою помічаю.
Варіант вирішення - після отримання інструкції повторити її вголос ("Кінець з грудей закріпити і вибрати внатяг." "Біла мотузка - здьорг").
Хоча це скоріше від того, що ще не вистачає досвіду, щоб усвідомлювати всі дії в групі, а не тільки свої мінімальні.
Тобто треба чітко знати, що мені робити не після команди-інструкції в процесі проходження, а до старту на дистанції.

Відмітити
0

Крос-похід:
1) не звернула увагу, що карта більш старіша, ніж була на Листопаді, тому не врахувала, що місцями де замальований гарнопробігаємий ліс - він вже заріс - це вплинуло на прив’язку на місцевості і на п.2
2) заблукала на 1 та 2 КП - це коштувало нам проходження 2-х етапів, але невзяття цих КП - зняття.
3) вибрала не ту мотузку для страхування Віті на переправі, 35м при такій товщині дерева було нереально закріпити
4) не проконтролювала на якій висоті кріпиться поліспастна база - кріплення на рівні грудей це реально лажа. На 10м довжини переправи при нормальному натязі все одно буде провис 0,5м, а отже кріпити переправу над "столом"/водою потрібно на висоті 2м
5) потрібно було підігнати Вітю і Олю, щоб вискочили із зони етапу переправа - це б зменшило штрафних балів на 40б (20хв)
6) нам поставили штраф "падіння" - Олі на підйомі, але Настанови нам дають чіткі визначення штрафів: "Падіння - під час руху на ділянці перешкоди, на якій не вимагається страховка, або перильна самостраховка", але у нас була перильна самостраховка, тому штраф не по темі. Можна також доколупатися і сказати "Зрив - зрив з зависанням на командній страховці, самостраховці в зоні етапу", але Оля не нагрузила навіть свій прус, вона просто поїхала лівою ногою в піску по схилу і встала на праве коліно. Я мала по фінішу перечитати ці штрафи і написати протест.
7) ще раз не наголосила до повного усвідомлення 2й зв’язці, що ОВ у нас не 4 години, а 3:35, і що в карточці написаний контрольний час, а не ОВ і що на фініші потрібно бути в 13:40, що краще отримати 6б за невзяте КП, ніж отримувати по 2б за кожну хвилину запізнення - це дорожче

Полоса:
1) не відслідила, що Вітя кінець перели прищьолкнув через страхувальну мотузку - втратили час на випусканні його на переправі - хвилини півтори
2) поки що не потрібно було вам дозволяти грати в тактику з вибором "а якщо хтось прийде раніше, то ми зробимо так швидше" - ви не змогли розібратися і наплутали на дюльфері
3) не перевірила суддівське обладнання на предмет нашого спорядження до завішування на крутопохилу - потім побачила нашу супербазу і намагалась відкрутити ввисі. Взагалі стільки часу я на неї потратила, що варто було її кинути база+2 карабіна - це 1:30 штрафу, а знімала я її більше.
4) для останнього варто на рівні кріплення переправи вішати петлю - ставати туди на сам і звільняти низькі суддівські перила, потім після завішування на переправу в рази легше зняти самострах звідти, ніж тягнутися кудись до рівня землі.
5) все ж таки потрібно було брати список вузлів, бо я то вої пам’ятала, але в’язати вузли на угад, бо хтось вже мої зав’язав - це злив!

А тепер математика:
Крос.
Варіант 1 - виконати п.5, 6, 7 та не робити ваші жахливі штрафи на спуску-підйомі:
40б навісної + 5б на спуску-підйомі + 50б за перевищення ОЧ= 95б,
за 25хв ви взяли 2 КП - це 12б (тобто знімаємо 50б за перевищення і додаємо 12 за скіпання КП)
і того штрафів 83б або 41:30 хв, а це 4:09:05-41:30=3:27:35 - це шосте місце і 195% від результату лідера
Щоб претендувати на вище місце в крос-поході потрібно бігати орієнтування, чим я особисто планую зайнятися вже.

Полоса - тут все на багато плотнійше
Пробігти без штрафів, адже вони у нас сміхотворін: 3 перехльоста на вузлах, страхуючий не в точковій опорі, тимчасова відсутність страховки - 12б, або 6хв коштує нам 2го місця - у Протуберанців час із штрафами 53:13, наш біговий час 53:04. Це 140% від результату лідера
Щоб змагатися за перше місце (біговий час із штрафами 37:54) потрібно гарно вчити настанови, щоб знати що можна і неможна, а не перепитувати у мене під час дистанції, багато тренуватися, щоб думати швидко, не плутати мотузки, приймати рішення і змінювати тактику на ходу найоптимальніше по ситуації.

Загальне 6 місце 195%+140%=335% замість 8го
Сподіваюсь це надихне розвиватися.

Відмітити
0

Кросс-поход
Предполагалось, что я буду ориентироваться, и мне казалось, что перед стартом будет минут 5 спокойно покурить карту, когда сказали перевернуть карту и сразу бежать я растерялся..
Когда искали первое КП забрел слишком далеко, хотя итак знал, что настолько далеко от дороги его быть не может.
На переправе забыл, что намокание первого не судится, можно было-бы обойти дерево через воду, и не терять время на перещелкивание страховки. Когда кончалось время надо было вместа с Олей переступать финиш пофиг на то, что за нами волочилось, но тогда переклинило, что надо обязательно отцепить страховку, из-за этого не успели переступить.
На колоде не сразу вспомнил, как крепить дибилку штыками, исправился быстро, времени почти не потерял, но перед 2-мя штыками осталась какая-то хрень.
На ориентировании не вложились в оптимальное время. Я помнил, что есть контрольное время, и есть оптимальное, но то, что за превышение оптимального начисляются штрафы - категорически не знал.

Полоса
Ухитрился прицепить в себя конец перил, перекрестив его со страховкой. Долго тупил не мог понять, почему не еду вниз.
Прикол с отправкой груза понял только почти в последний момент, на словах показалось, что его можно отправить на еще не закрепленных перилах.
Долго топтался в опасной зоне, хотя мог спокойно перейти в безопасную.
Придя на дюльфер и добухтовав веревку, которой сопровождался груз(только сейчас!), увидел что Лена прибыла уже на финишный берег, и скоро перейдет на дюльфер, и решил действовать исходя из этого( я спускаюсь первый, за мной Лена, и т.д.), забыл сказать об этом Оле, которая уже прикрепила перила, пришлось перелазить через веревки, что так понимаю повлекло за собой потерю времени у тех, кто спускался за мной.
Спустившись забыл выбрать и расправить перила.
На подъеме, вроде, как-то раком вщелкнул карабин в ппс, совершенно не помню.
На крутонаклонке когда спустился на дюльфере до ровной поверхности крикнул "земля", не надо так..
Когда крепил веревку навернулся, и выпустил веревки, одна из них провисла выбрать не получилось, а перематывать - не было времени.
Узлы, перехлест на восьмерке.. ну ок, не спорю был - значит был, по моему даже знаю как он мог произойти - узел мог быть немного не затянут,и остаться слегка плоским и выглядеть правельным, если его дотянуть мог появится перехлест.. но мог и не появится.

Відмітити
0

Товарищи Витя, Лена, Олег, Оля, зашли в тему разрядов скачали себе бланки разрядной книжки и учетной карточки, заполнили и отправили Жене для печати. Сделать надо уже!

Відмітити
0

Хлопці і дівчата, по дорозі на лекцію заходимо в фотоательє і робимо фото за 5 хвилин. Лена, візьми будь-ласка жумар з собою і тих, хто прийде без фото канделябром, э.. тобто жумаром, жумаром!

Відмітити
0

Тоді наступного разу, коли будеш: приходь з фото :)
Або краще з кимось передати.
Заповнити кілька даних, надіслати мені та зробити фото багато часу не займе і відкладати це у довгу валізу сенсу нема!

Відмітити
0

evgeniy.olkhovykсобакаgmail.com
Я чогось був впевнение, що в контактах залишав..
Додав і туди :)

Відмітити
0

Але, у нас є файлик до якого у всіх є доступ (хто надав пошту), де є контакти, ПІБ, дати народження та інша особиста інформація. Файлик доступний лише нашій команді.

Відмітити
0

Витя, жду от тебя копию паспорта. Олег, от тебя я жду тоже копию и 3 фотографии аля на паспорт.

П.с. Люда, записывай на соревнования меня на субботу тоже. меня отпустят) (Джанго вільний=)

Відмітити
0

Кирил, Андрій, Артем - страховку зробити до середи 01.04 і віддати мені на тренуванні
ТАС (я робила по 42 грн)
Кожушко Наталія Володимирівна
тел. +38 (044) 537 54 09
моб.: +38 (067) 242 98 79
м. Київ, пр. Перемоги, 65, оф 206

Андрієвій команді робили тут, восени було по 32грн, але коли я їм дзвонила останній раз, то мені сказали, що вже по 120. Хоча, думаю, що мене не зрозуміли.
Генеральне Представництво №14 http://www.uniqa.ua
03056, Київ, вул. В. Гетьмана (Індустріальна), б.17, (2 поверх)
Tel: +38 044 457 08 55, +38 066 595 89 39, +38 067 321 94 89
e-mail:
Часи роботи: понеділок - п’ятниця 10.00-19.00, субота 10.00-17.00

Яка страховка потрібна/підходить:
1) поширюється на травми отримані під час змагань
2) включає заняття спортом з високим ризиком: туризм, альпінізм, скелелазіння
3) страхова сумма - 1000грн
4) максимальна франшиза

Відмітити
0

На всякий випадок.. Ми з Андрієм коли приймали участь у Листопаді.. І вже під вечер не встигали зробити страховки..То мені зробила ця дівчина .. Наталія (м.Олімпійська, страхова ВУСО) 093 505 59 17 і віддала їх прямо в метро приблизно о 8й годині вечора. На той час страховка коштувала 50грн. на 7 днів.

Відмітити
0

якось безпонтово робити страховку на 7 днів за ціною, яка перевищую страховку на рік.

Відмітити
0

Кирило, Андрій, Артем і Денис мають страховку на рік.
Зробив в СК "Універсальна" за 40 грн.
Прописано, що для змагань зі спортивного туризму, скелелазіння, альпінізму.
(Андрій)

Відмітити
0

Я хочу. Але не впевнений, що 120 кілометровий спринт з вантажем (на ночівлю) буде на користь моєму коліну.. :(
На змагальних виїздах у цьому сезоні я тільки у якості судді. :)

Відмітити
0

еххх.......почитав умови, так хочу, постараюсь бути, ну....в середу скажу точно чи буду!

Та точно БУДУ!

Відмітити
0

В Києві майже пропали компаси Moscompass, а там де вони є коштують якихось нереальних грошей (в деяких місцях по 600 з гаком). Знайшла тут по 300грн модель 22 Турист. Тим, хто планує й далі займатися туризмом ця моделька прослужить дуже довго і вірно :)

Відмітити
0

24 травня будуть змагання Відкритий Кубок Дніпровського району м. Києва зі спортивного туризму, присвяченого 30 – річчю клубу туристів «Робінзон»
Місце старту: парк культури та відпочинку «Перемога» (це парк біля мене)
Старт команд об 11.00.
В програмі змагань – комбіновані командні дистанції з різних видів спортивного туризму (пішохідного, водного та велосипедного) на дистанціях І та ІІ класу. Можливе проведення індивідуальних змагань в кожному з видів.
Склад команди – 4 чоловіка незалежно від статі.

Хто хоче взять участь?

Підписатися на Коментарі для "[old] Змагання 2014/2015"