Попередні умови проходження дистанції 3 класу «Крос-похід» Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.

Попередні умови проходження дистанції «Крос-похід»
Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.

Скорочення

ПС - пункт страховки
ПСП - подвійні суддівські перила с/с
КС - командна страховка
СС - суддівська страховка
СП - суддівські перила
КП - командні перила
ПО - поліспастова опора
ВО - вантажна опора
ЛО - локальна опора
ЗСК - заглушений суддівський карабін
ППС - проміжній пункт страховки
ПЗЧ - проміжний заданий час
ПСС – пункт суддівської страховки
с/с - самостраховка
КЛ. - контрольна лінія
ЗЧ - заданий час
ОЧ - оптимальний час
КЧ - контрольний час
ВД - вихідна ділянка
ЦД - цільова ділянка
ДП - ділянка перешкоди
БЗ - зона етапу безпечна
НЗ - зона етапу небезпечна
ОЛ - обмежувальна лінія
ІСС - індивідуальна страхувальна система

Загальні положення

Клас дистанції - ІІІ
2. Довжина дистанцій ~ 6 км.
3. Перепад висот ~ 100 м.
4. Бальна оцінка дистанції – 60 б. загальна, 46 б. за технічні етапи.
5. Кількість технічних етапів - 6, з них з самонаведенням 6, спецзавдань - 3.
6. Тип дистанції – комбінований.
7. Суддівські обмеження часу (орієнтовні):
- КЧ (контрольний час) ~ 3 год. 20хв.
- ОЧ (оптимальний час) ~ 3 год. 00 хв.
- ЗЧ (заданий час) встановлюється на кожному етапі.
8. Старт команд – за жеребкуванням.
9. Склад команди 6 чол. (не менше 1 особи жіночої статі).
10. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками з номерами учасників та літерою «К» у капітана, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 - 3.13.4.17 – «Правил змагань
11. Дистанція «крос-похід» проводиться за наступною схемою:
1 частина – "жорстке ралі" команда проходить всі етапи та завдання в заданому напрямку з примусовим стартом за суддівським часовим графіком, орієнтування по карті;
2 частина – команда ділиться по троє учасників та проходить етапи за власним розрахунком часу на подолання дистанції. Команда проходить всі етапи та завдання в заданому напрямку, орієнтування по карті та азимутальний рух.
12. Команда прибуває на старт за 20 хв. для проходження технічної комісії; заповнює декларацію про наявність командного спорядження; повинна мати аптечку (два стерильних бинта довжиною не менш 3 м, 50 мл розчину перекису водню, 20 мл «зеленки» або «йоду», 50 г стерильної вати, знеболююче) та питну воду. Кількість командного спорядження на старті, на всіх етапах та на фініші повинно відповідати заявленому.
13. Орієнтовний стартовий інтервал ~ 18-20 хв. Звірка годинників, отримання карти та командної картки – за 5 хвилин до старту.
14. На кожному етапі ЗЧ фіксується з моменту старту команди на етапі, або при досяганні поточного часу визначеному в графіку руху по дистанції раллі до закінчення роботи на відповідному етапі (п. 2.1.2 Настанов) або до моменту збігання ЗЧ. При перевищенні ЗЧ на етапі команда (учасники) припиняє подолання етапу і отримує штраф за п.п. 6.20.1, 6.40.1. Командне спорядження, яке на момент закінчення ЗЧ не перетнуло лінію фінішу ЦД етапу вважається втраченим і штрафується згідно Правил та Настанов (за п.п. 3.1.1, 3.1.2, 3.2(10)1 - якщо команда вклалася в ЗЧ; за п. 3.3(20)1 - якщо команда перевищила ЗЧ).
15. Подоланням (проходженням) етапу учасником (потерпілим) вважається вихід учасника за ЛФ.
16. Всі етапи та КП дистанції є обов’язковими для проходження, якщо не зазначено іншого.
17. По збіганню ЗЧ етапу команда припиняє дії по подланню етапу і отримує відповідний штраф. Команда, яка не з’явилась на етапі в ЗЧ етапу, отримує штраф за непроходження етапу усіма учасниками (потерпілим) за п.п. 6.20.1, 6.40.1., за втрату спорядження та контрольного вантажу за п. 3.3(20)1. Якщо команда не з’являється на етапі після закінчення ЗЧ вона отримує зняття з частини дистанції та отримує штраф, який дорівнює сумі штрафів за всі етапи (як за не пройдені) даної частини дистанції.
18. На етапах з потерпілим, потерпілий обирається зі складу команди на вибір команди.
19. Діаметр опор на дистанції до 2м.

Перелік етапів, завдань та умови їх подолання

Перша частина

1. Орієнтування в заданому напрямку та по лінії ( 1А, 6б.). Відмітка КП олівцем в контрольній картці.
2. Навісна переправа через річку (2Б, 11 б.). (Ширина річки до 25 м.) Відстань між опорами до 30 м. ВД та ЦД етапу обладнана ЛС(ВД), обмеженою БЗ, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево), КЛ. Перший учасник переправляється вбрід з КС. Всі інші учасники і вантаж долає ДП по навісній переправі.
ЗЧ – 19 хв.
3. Переправа по колоді (через воду) (2А, 6б.). Відстань між опорами – до 30 м. ВД та ЦД обладнано ЛС, ЛФ відповідно, обмеженою БЗ, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево) та КЛ. Колода укладена суддями. Суддівський контрольний вантаж (до 20 кг). Перший учасник переправляється через ДП по колоді на КС. Всі інші учасники переправляються по КП, вантаж може переправлятися окремо, або на учасниках.
ЗЧ – 15 хв.
4. Рух по жердинах (1Б, 6 б). Кількість прольотів до 6. Три жердини на команду, суддівський контрольний вантаж (до 20 кг). Всі учасники долають ДП по жердинах. Вантаж переправляється на учасниках. Перекидання жердин, вантажу не припускається, при втраті контакту з учасником на ДП вантаж вважається втраченим.
ЗЧ – 15 хв.
5. Спуск по вертикальних перилах з транспортуванням «потерпілого» (з супроводжуючим) (2Б, 10б.). Довжина до 35 м. Крутизна - 70°. ВД обладнана ЛС, ПС у вигляді ПСП, 4 ВО (2 ВП та 2 ЗСК). На ЦД – КЛ, обмежена БЗ, ПС у вигляді ВО (дерево), ЛФ. Травма потерпілого – умовна травма рук, ніг та щелепи. Всі учасники долають ДП по КП. Потерпілий долає ДП на супроводжуючому.
ЗЧ – 15 хв.
6. В’язання вузлів (1А, 2б.). Команда з власного спорядження зав’язує вузли з переліку, що вказаний у Настановах.
ЗЧ – 5 хв.
7. Підйом по схилу (1Б, 7б.) Довжина етапу до 30 м. ВД – ЛС, обмежена БЗ, ВО (дерево) та КЛ; суддівський контрольний вантаж (до 10кг). ЦД підйому – ВО (дерево), КЛ. На ДП підйому до 5 ППС (дерева). Перший учасник долає ДП підйому з нижньою КС, рух з вантажем заборонено. Всі інші учасники долають ДП по КП, вантаж на учасниках, паралельний рух заборонено.
8. Спуск по схилу (1Б, 6б.) Довжина етапу до 30 м. ВД спуску співпадає з ЦД підйому по схилу (етап 7). ЦД – КЛ, обмежена БЗ, ЛФ. Всі учасники долають ДП по КП, вантаж на учасниках, паралельний рух заборонено.
Етапи 7 та 8 долаються разом.
ЗЧ – 15 хв.

Друга частина
(команда ділиться на дві групи по 3 учасника)

9. Орієнтування в заданому, за вибором та азимутальний хід ( 1А, 6б.). Відмітка КП олівцем в контрольній картці.

Підведення підсумків:
Результат команди визначається відповідно до Правил. Вище місце посідає команда, що має меншу суму штрафних балів.

Заступник головного судді з виду «Крос похід» ____________
Начальник дистанції «Крос похід» ____________

Коментарі

Перше ЗЧ=19 хв стосується лише переправи, чи за цей час потрібно пробігти і орієнтування, і переправу?

1. Етап 5. Спуск по вертикальних перилах з транспортуванням «потерпілого» (з супроводжуючим). Потерпілий може самостійно вийти за ЛФ чи його потрібно виносити, так як в нього травма рук, ніг та щелепи? Чи після перетину КЛ він може працювати на етапі?
2. Етап 6. Вузли. Учасники тягнуть карточки з переліком вузлів чи в"яжусь за власним вибором?
3. Друга частина дистанції починається одразу після етапів 7+8 чи потрібно буде ще кудись бігти?
4. Коли видаються карти на другу частину? Зі старту чи буде якась відсидка перед другою частиною?
5. Чи можна залишити спорядження перед розділенням по 3 учасника?

1. Потерпілий на етапі не працює, треба виносити його за ЛФ.
2. за власним вибором
3. Друга частина починається відразу по ЗЧ на останньому технічному етапі першої частини. бігти нікуди не треба.
4. По закінченню ЗЧ на останьому тех. етапі першої частини. відсидок не буде.
5. не можна, спорядження на собі.

1. Етап 4 Рух по жердинах Чи треба жердини виносити виносити на берег?
2. По всіх етапах з вантажем: в якому вигляді він буде?

1. Треба виносити
2. на етапах де є вода, це будуть 2-5л бутилі з водою. де нема води, будуть мішки з піском.

1. Контейнери для транспортування вантажу на етапах з контрольним суддівським вантажем командні, чи суддівські?
2. Як обирається потрерпілий на етапі 5: вибір команди, чи жребій?
3. Етапи 7 і 8: чи можна почати працювати на 8-му, коли 7й не всі пройшли?
4. Чи дозволено першому транспортування вантажу на 7му етапі?

1. командні
2. п.п. 18 загальних Умов
3. так, можна, ЗЧ заданий на два етапи 7 та 8
4. Відповідь в Умовах подолання етапу 7

1. Етап 1. Чи буде там контрольний вантаж чи мався на увазі вантаж команди?
2. чи дозволяється ділить вантаж?

1. Якщо мається на увазі етап №2 Навісна перправа через річку, то суддівського контрольного вантажу там нема.
2. Дозволяється

перешкода реальна, пливти не доведеться, буде колода по якій перший перейде на ЦД

Етап 6. Вузли
чи можемо ми залишать мотузки/карабіни на яких зав’язані вузли в зоні етапу для перевірки після фінішу? (чи не буде це вважаться втратою спорядження?)

Дякую за дистанцію, і за орієнтування окреме дякую !- отримав задоволення і пару разів помилився:)

Чуть доповню.
Сподобалось:
- Нормально намальовані дистанції
- гарні місця для КП із різноманітними прогонами
- стандартні орієнтувальницькі легенди
- карта видається в файлі. Дрібниця, але приємно. Звик до того що видають просто карту, яку на кросі полюбому розмочиш і вже на досвіді береш з собою свої файли.

Зауваження або що не сподобалося:
- туго в’їжав в те що КП дистанції в картку треба бить, а по вибору в карту. Логічніше було б все на карті - підбіг, лупонув через файл і побіг далі :)
- час між жердями і переправою "в натяг". Пока винесеш жерді викинеш груз тут вже пролітаєш на переправі. Пару хвилини додаткового зазора не завадили б.
- часу на рух по легенді не те щоб мало, але було відчутття що чуть-чуть малувато. з нормальною фізухою всіх учасників це б не відчувалося б, але де вона та нормальна фізуха в "третьокласників" (з нормальним фізо можна було б і всі КП на розділенні брать в ОЧ :)

Спасибо замам по дистанции Злацкой Алене и замам по ориентированию Циреню Жене и Городинцу Артему.

По замечаниям спасибо.
- Действительно это была проблема, поэтому я на совещании на этом акцентировал внимание. В идеале все глухие КП должны быть или КП ориентирования или КП дистанции. Но тогда если КП ориентирования, то многие не прошли бы ту длину дистанции, которая закладывается и не получили бы нужной нагрузки. Если делать все КП дистанции, то мы бы получили много снятых команд, что не хорошо. Поэтому мы попытались найти середину.
- да, согласен, можно было дать 2 минуты
- легенда считалась по средним нормам, для дистанции 3го класса.

Підписатися на Коментарі для "Попередні умови проходження дистанції 3 класу «Крос-похід» Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р."