Многострадальные планы на выходные 25-26.10 :))

Відмітити
0

Выбор планов на эти выходные мне лично уже напоминает поведение Бэрэменной невесты - Буду - Нэбуду - Хачу - Нэхачу...

И это бардак уже вызывает не то смех не то слезы (образно:). А вчерашнее гадание на кофейной гуще меня вообще добило. на 80% выброшенное время :(

Я пока шла за билетами думала как все же правильно поступить. И вот что надумала.

Мне не очень интересно участвовать в Самарских Гонках просто ради того что б участвовать абы с кем. Нам это интересно именно в плане сработаться вместе, пообщаться и что-то поделать. Поэтому поездка тем составом который может ехать в 12:50 мне не кажется оптимальной. С другой стороны вероятность добрать билеты на 4-х чел значительно больше. Поэтому билеты я купила, как и договаривались.

Дальше мы действуем так. Если еще 4 билета находятся - мы едим все. Если нет мы все дружно бежим Киевский экстрим. Билеты сдаем. Если кому критичны деньги теряющиеся на билетах, я могу это взять на себя.

Я не на 100% уверенна что это правильное решение. НО он окончательное. Менять мы его не будем. Лучше будет так, чем эта неразбериха.

Відмітити
0

Регламент

Відкриті змагання зі спортивно-оздоровчого туризму:
Київський екстрім ?Шляхами героїзму і звитяги?

1. Час і місце проведення

Київський Экстрім -2008 (далі - змагання) проводиться 25 -26 жовтня 2008 року.
Місце проведення: територія колишнього Київського укріпленого району (КУРЕЙ).
Місце старту: залізничний міст через річку Ірпінь (м. Ірпінь), правий берег.
Розміщення команд учасників і груп підтримки в польових умовах, у своїх наметах, готування їжі на примусах, газових пальниках, багаттях.

2. Організатори, спонсори й керівництво

2.1. Організатори змагань - туристичний клуб ?Время не ждет? і Федерація спортивно-оздоровчого туризму м. Києва.
2.2. Генеральний спонсор змагань - Головне управління комунального господарства виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації).
2.3. Проведення й загальне керівництво покладається на суддівську колегію (СК) змагань.

3. Програма змагань

25.10.2008 (субота)
з 8.00 до 8.30 - робота мандатної комісії, контроль спорядження, реєстрація команд.
9.30 - відкриття змагань.
10.00 - старт змагань.
Контрольний час 11 годин.
Очікуваний час фінішу лідера перегонів 19-00.
Траса змагань складається з чотирьох ділянок:
1. Пролог - трекінг.
2. Перше кільце - трекінг та подолання водних ділянок.
3. Друге кільце - трекінг, технічні етапи та подолання водних ділянок.
4. Третє кільце - трекінг.

26.10.08 (неділя)
з 9-00 до 9-30 - контроль спорядження, реєстрація команд.
9.30 - старт змагань другого дня.
Контрольний час 7 годин.
Очікуваний час фінішу лідера перегонів 15-30.
Траса змагань складається з двох ділянок:
1. Перше кільце - трекінг та подолання технічних етапів.
2. Друге кільце - трекінг, технічні етапи та подолання водних ділянок.

Кожна з ділянок траси, як правило, передбачає необхідність використання навичок спортивного орієнтування, техніки водного та спортивного туризму. Фіксація пересування команди по трасі визначається відміткою на контрольних пунктах (КП), на яких організаторами можуть бути передбачені спеціальні завдання. Відмітка здійснюється за допомогою олівця у відповідному місці контрольної картки команди. Перелік та місцезнаходження спеціальних завдань на КП не розголошується. Присутність всіх членів команди на кожному КП обов'язкова.
На старті команда отримує карти та контрольні картки для подолання першого етапу ?Пролог?. Стартовий інтервал буде оголошений додатково, в залежності від кількості команд. Після закінчення ?Прологу? команда здає карти та контрольні картки суддям і отримує карту для подолання наступного кола і так далі. На старті командам буде надана загальна карта району змагань (масштаб 1:100000)

Перелік особистого спорядження:
1. Працюючий ліхтар, з діючими елементами живлення
2. Їжа на день
3.1,5 л. води
4. Сірники у герметичній упаковці
5. Компас

Перелік командного спорядження
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим акумулятором
2. Засоби для виготовлення плота з двох накачаних автокамер, та переправи на них.
3. Годинник.
4. Аптечка (бинт, йод або перекис водню, зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби)

Плавзасоби для водних ділянок забезпечуються організаторами.
Завданням команди є проходження всієї дистанції в повному складі за мінімальний час.
Учасники рухаються по маршруту в режимі non-stop і використовують лише той спосіб пересування, що запропонований суддями для відповідного етапу.
Команди самі визначають темп руху, місця й час свого відпочинку.

5. Штрафи

Використання будь-якого транспорту, крім дозволеного організаторами на конкретному етапі, заборонено.
У ході перегонів учасники команди повинні перебувати у межах зору один одного, розрив між учасниками при прибутті на КП більше 5 хвилин карається штрафом у 40 хвилин за кожний з випадків.
Судді зупиняють команду, якщо вона перебуває не в повному складі й знімають її зі змагань у випадку розриву між учасниками більше 30 хвилин.
Зняття команди:
- перевищення командою контрольного часу на дистанції;
- використання сторонньої допомоги (транспорт, харчування, фізична й технічна допомога сторонніх осіб і т.д.). Придбання їжі та/або води в магазинах або у місцевих мешканців сторонньою допомогою не вважається;
- використання спорядження, не взятого із собою на старті (крім наданого й доставленого суддями);
- рубання зелених насаджень;
- псування КП;
- розрив між учасниками більше 30 хвилин;
- не виконання вимог судді по вживанню заходів безпеки;
- схід учасника команди;
- залишення за собою сміття в будь-якій частині дистанції за винятком спеціально обладнаних організаторами місць.
Штраф 3 години:
- невиконання технічного завдання на КП;
- пропуск КП.
Штраф 40 хв.:
- розрив між учасниками більше 5 хвилин;
- відсутність в учасників обов'язкового спорядження (за кожний елемент).

6.Підведення підсумків та нагородження

Протести за результатами перегонів приймаються суддівською колегією на протязі години з моменту оприлюднення підсумків. Не пізніше однієї години з моменту подання протесту суддівська колегія розглядає протест та знайомить зацікавлені сторони з результатами його розгляду. Команди-призери нагороджуються дипломами відповідного ступеню Федерації спортивно-оздоровчого туризму м. Києва. Організаторами та спонсорами змагань можуть бути запроваджені додаткові призи.

До початку старта першої команди організатори мають право корегувати умови подолання дистанції перегонів.

Відмітити
0

Я сегодня отправлю 3 предварительные заявки.
По двойкам делимся как и решили вчера: Дима - Жека; Леха - Игорь; Я - Коля.
От вас нужны названия команд! Сегодня

Как не странно в положении везде фигурируют тех этапы, но нет системы в списке снаряжения. Я сегодня созвонюсь с оргами и узнаю что там на самом деле.

Відмітити
0

Сильно написала, как отрезал:) но у меня есть неплохая новость, которая заключается в том, что только что появились 58 билетов на пятницу из киева на столичном єкспрессе, так что если наш "кабанчик" пусть он меня простит... сможет бістро обернуться, то есть большие шансі пробежать самарские так как задумывалось с начала...

Відмітити
0

Итак Билеты куплены и туда и обратно. Мы едим :))
Игорь общается по поводу нашего добирания из Днепра до места старта

Бежим двумя командами:
1. Я, Игорь, Ноля, Дима
2. Жека, Леха Келин, Леха Янчик, Макс Романов

По нашей команде я попрошу Диму заняться питанием
Игоря пересчитать снаряжение.

Відмітити
0

Кто возьмет газовый баллон (больш)? котлы+горелку я возьму
Кто может взять термосы, берите :) (там разберемся)
Расскладку завтра выложу!

Відмітити
0

Расскладка по еде!
по прибытию:
гречка 400 гр + банка тушла 250 гр + хлеб 0,5 + кетчуп 1уп
чай + овсяное печенье 0,5 кг

на гонке (на 1 человека):

50 гр фиников
50 гр сушеных баннанов
80 гр казинаки
20 гр герцк орех
50 гр сала
50 гр колбасы
50 гр сыра
1/4 хлеба (чёрн)
3 сникерса
чай в термосе

по окончанию:
макароны 400 гр + 2 банки сардин + кетчуп + хлеб + 1б зелен горошек
чай + овсяное печенье 0,5 кг

Стеройды анаболикы каждый приобретает на свой вкус и цвет ;)
Если нет замечаний по составу питания, в таком случае произвожу закупку сегодня вечером!
Кому кажется недостаточно хавки по расскладке, докупает необходимое в индивидуальном порядке! :)

Відмітити
0

Я извиняюсь... вы просто со мной еще не ходили, поэтому не знаете...

Я не могу есть тушенку (по мед. показаниям). Можно ее заменить на любую рыбу или какую-то сухую колбасу?

Відмітити
0

не подумайте чего плохого, но мне кажется , что на гонку, которая расчитана на 14-24 часа еды не то чтобы много, а тяжело...:) если точнее, то как мне кажется, сало лишнее: пища очень тяжелая, организм ее за время гонки все равно не успеет переработать, а тем более усвоить.
По сникерсам я думаю будет 2 с головой, а то и один макси на каждого.
Хлеба четвертушку тож много, во всяком случае для меня.
Сухофруктов-орехов количество норамльно, но мож фиников меньше, а взять например кураги, ананасов, папаи?
Можно добавить каких-нибудь леденцов, аля бон-пари. немного, просто что занять себя на перегонах:)
Я не претендую на последнюю инстанцию, просто говорю из своего небольшого опыта гонок, у нас еда практически всегда остается, как-то не естса во время движения, зато после!!!!!

Відмітити
0

аааа... юкрэйниан нэйшинал тратдишинс.... понимаю, ну тады берите, лишь бы на пользу дела.

Відмітити
0

...Бо сало - воно гарне
Життя без нього марне
Із салом вільно може
Спокійно жити кожен... (с)

Відмітити
0

ты смотри, растеряешь так всех едаков... мож стоит лучче подстроиться пид уопдобання едаков? ;)

Відмітити
0

веревка основа 1 у меня, одну (Малышева) нужно чтобы кто-то забрал из клуба сегодня.
веревка 6-мм у меня
карабины - думаю если кажый возьмет по три, много не будет.
рукавицы - каждый
спусковые - каждый (либо умение вязать УИАА:)
прусик - 1 у каждого
страховочная система + 2 самостраховки - у каждого
плавсредство - у меня
мед аптечка у меня, уже сформирована и упакована (считайте что я уже приступил к исполнению своих прямых обязанностей:)
фонарики с новыми батарейками - у каждого
компаса возьмите у кого есть, там разберемся (я беру в любом случае)
спички в упаковке - у каждого
нож я возьму мультиинструмет, а там смотрите, если вы никогда не расстаетесь, с любимой дедушкиной саблей, можете тоже брать, но под личную ответственность;)
топор, стариков обещал сегодня дать
пила у насти
нужно купить скотч, либо чтобы кто-то взял моток
спальники возьмите у кого есть, лишними не будут. орги уверяют что можно будет поспать до старта. ну и после, если будем молодцами и пробежим быстро.
коврики, нужно обсудить, но в идеале 3.
палатка, чтобы поставить в базавом лагере и свалить туда все ненужные шмотки. вопрос, у кого есть четверка, либо 3+1

Відмітити
0

Я не поняла из условий - верх системы нужен или нет?

Коврики - у меня есть кусок облегченного коврика длиной как раз от плеч до чуть ниже попы - его можно брать как один из.

Скотч я куплю

Палатка - см. тему снаряжение общ :)) 4-ка есть у Коли

Если у кого есть лишнее рукавицы - возьмите мне ... плииииз...

Відмітити
0

Ну эт кому как ндравится... С учетом количества и качества переправ, может и имеет смысл взять. Во всяком случае, во избежание недоразумений лучше берите, если что в лагере оставим.
Еще забыл совсем одну штуку, даже 2.
1. Каждый берет с собой страховой полис или договор, подтверждающий застрахованность на момент проведения соревнования.
2. Надо взять справки или разрядку, на всяк случай.

Відмітити
0

тогда боюсь она не подойдет. Переправі обещают 50 м., плюс на узлі 5 метров.... риск велик что не хватит

Відмітити
0

Всем спасибо за компанию на эти выходные!

Мне очень понравилось. И думаю нам эта гонка была очень даже полезной .

Все замечания, пожелания и предлажения принимаются. Если у кого есть светлые мысли - пишите. Если не светлые - тоже пишите.

По баблу рассчет должен подбить Дима. Всю инфу по тому кто на что тратил деньгу ему.

ЗЫ: Отзывы оргам можно писать тут http://www.tkg.org.ua/node/10442. Думаю им тоже интересно ваше мнение.

Підписатися на Коментарі для "Многострадальные планы на выходные 25-26.10 :))"