Умови проведення змагань на відкриту першість Кубку Дніпровського району з техніки пішохідного туризму

Умови проведення змагань на відкриту першість Кубку Дніпровського району з техніки пішохідного туризму (смуга перешкод).

Змагання проводяться відповідно до діючих ?Правил змагань з туристського багатоборства?(далі Правил), ?Положення? та ?Умов проведення змагань?(далі Умови).

Змагання проводяться на дистанції 2-го та 3-го класів смуга перешкод, за новою класифікацією туристського багатоборства(див.Положення). Склад команди 6 чоловік у тому числі не менше однієї жінки.

Команди проходять дистанцію згідно жеребкування, яке відбудеться на нараді представників. Огляд дистанції відбудеться за годину до старту команд для обох класів. Перед стартом команда проходить технічний контроль спорядження, яке беруть на дистанцію, у суддів, що відповідають за безпеку змагань.

Дистанція складається з послідовних етапів. Команда послідовно проходить всі етапи дистанції, допускається повернення по дистанції з дотриманням всіх Правил та норм безпеки. Для різних класів дистанція представлена різними етапами та вимогами до них.

На всю дистанцію встановлюється контрольний час(КЧ), за перевищення якого, команда знімається зі змагань. Для кожного класу встановлений свій КЧ.

Крім КЧ на всю дистанцію встановлений проміжна відмітка контрольного часу(ПКЧ), за перевищення якого, команда штрафується 10 балів за кожну хвилину перевищеного часу. Команда повинна повним складом пройти ПКЧ. Для кожного класу встановлений свій ПКЧ.

Стартують команди з інтервалом, який встановлений ПКЧ. Тобто наступна команда стартує, коли попередня пройшла ПКЧ.

Команди, що заявилися до ІІІго класу і не вклалися в ПКЧ продовжують долати дистанцію ІІго класу.

Всі етапи обладнанні контрольними лініями(КЛ), обмежувальними лініями та суддівським спорядженням, перилами та ін., якщо воно там передбачено. Всі коридори між етапами промаркіровані, де відсутня маркіровка судді на найближчому етапі до місця знаходження учасника вкажуть напрямок руху. На етапах де є ризик некваліфікованої страховки передбачена суддівська страховка, інші ділянки команда проходить на командній або самостійній страховці згідно Умов.

Фінішем команди є вихід всіх учасників та спорядження за лінію фінішу.

Умови проходження дистанції 2-го класу.

Дистанція складається з послідовних етапів:

  1. Транспортування потерпілого;
  2. Паралельні мотузки(самонаведення нижньої мотузки);
  3. Подолання болота за допомогою жердин та купин;
  4. Крутопохила переправа вгору(організація командної страховки);
  5. Переправа по колоді через воду(організація перил);
  6. Траверс схилу;
  7. Навісна переправа через яр(самонаведення).

КЧ = 80хв., ПКЧ = 40хв., відсікається коли останній учасник команди звільнить етап ?4. Крутопохила переправа вгору.

Команда повинна мати в достатній кількості для подолання дистанції спеціальне спорядження (мотузки, каски, карабіни, тормозні пристрої та ін.)
Опис та обладнання етапів.

  1. Транспортування потерпілого. Довжина етапу 300м. КЛ на початку та кінці етапу. Умовно потерпілого обирає команда. Суддівська бригада надає дві довгі та три короткі жердини. У потерпілого втрата свідомості. Транспортування здійснюється на носилках, які команда сама в`яже до старту. Час за який команда зав`яже додається до загального часу команди на дистанції. До старту потерпілий повинен бути в лежачому стані на коврику. Транспортування проходить по промаркірованому коридору на пересіченій місцевості. Транспортувати потерпілого повинно не менше 3х учасників.
  2. Паралельні мотузки(самонаведення нижньої мотузки). Довжина етапу 30м, КЛ на початку та кінці етапу. Перший учасник переправляється по суддівській переправі з супроводженням, яке організовує команда, далі суддівська переправа стає верхньою перильною мотузкою. Команда своїми силами організовує нижню перильну мотузку та супроводження. Етап долається кожним учасником на самостраховці з супроводженням.
  3. Подолання болота за допомогою жердин та купин. Довжина етапу: 6 купин, 8 лаг, 6 купин. КЛ на початку та кінці етапу. Купини та лаги промаркіровані. Для подолання надаються шість жердин, які знаходяться до лінії старту. Етап складається з 3х нерозривних ділянок. Перша ділянка - купини, дозволяється навантаження жердини. Друга ділянка долається за допомогою жердин, укладкою їх на лаги. Кількість лаг 8. Третя ділянка - купини, не дозволяється навантаження жердин.
  4. Крутопохила переправа вгору(організація командної страховки). Довжина етапу 30м, КЛ на початку та кінці етапу. Переправа організована суддями. Суддівські вантажні перила з обох боків етапу. Дві локальні петлі на початку та кінці. Команда організовує верхню командну страховку для всіх учасників крім першого. Перший йде з нижньою командною страховкою. Для всіх учасників крім першого обов`язкова підтяжка. Страховка здійснюється через гальмівний пристрій. Для першого учасника буде надана суддівська страховка.
  5. Переправа
    по колоді через воду(організація перил). Довжина етапу 30м, довжина колоди 15м. КЛ на початку та кінці етапу. Команда своїми силами організовує перильну мотузку. Долає етап на самостраховці з супроводженням.
  6. Траверс схилу. Довжина етапу 60м, КЛ на початку та кінці етапу. Суддівські вертикальні та горизонтальні траверсні перила. Кожен учасник проходить етап на самостраховці.
  7. Навісна переправа через яр(самонаведення). Довжина етапу 30м, КЛ на початку та кінці етапу. Суддівська мотузка для закріплення фалу. Команда організовує переправу своїми силами. Всі учасники переправляються з командним супроводженням та з використанням суддівської перильної мотузки, тобто чіпляються фалом до суддівських перил. Фалом може бути кінець мотузки чи петля до 1,5м.

Умови проходження дистанції 3-го класу.

Дистанція складається з послідовних етапів:

  1. Транспортування потерпілого;
  2. Паралельні мотузки(самонаведення нижньої мотузки);
  3. Подолання болота за допомогою жердин та купин;
  4. Крутопохила переправа вгору(організація командної страховки);
  5. Спуск потерпілого з супроводжуючим(самонаведення);
  6. Переправа по колоді через воду(організація перил);
  7. Траверс схилу;
  8. Траверс схилу(самонаведення);
  9. Навісна переправа через воду(самонаведення).

КЧ = 110хв., ПКЧ = 30хв., відсікається коли перший учасник команди почне рух на етапі ?4. Крутопохила переправа вгору(організація командної страховки). Команда повинна мати в достатній кількості для подолання дистанції спеціальне спорядження (мотузки, каски, карабіни, тормозні пристрої та ін.)

Опис та обладнання етапів.

  1. Транспортування потерпілого. Довжина етапу 300м. КЛ на початку та кінці етапу. Умовно потерпілого обирає команда. Суддівська бригада надає дві довгі та три короткі жердини. У потерпілого втрата свідомості. Транспортування здійснюється на носилках, які команда сама в`яже до старту. Час за який команда зав`яже додається до загального часу команди на дистанції. До старту потерпілий повинен бути в лежачому стані на коврику. Транспортування проходить по промаркірованому коридору на пересіченій місцевості. Транспортувати потерпілого повинно не менше 3х учасників.
  2. Паралельні мотузки(самонаведення нижньої мотузки). Довжина етапу 30м, КЛ на початку та кінці етапу. Перший учасник переправляється по суддівській переправі з супроводженням, яке організовує команда, далі суддівська переправа стає верхньою перильною мотузкою. Команда своїми силами організовує нижню перильну мотузку та супроводження. Етап долається кожним учасником на самостраховці з супроводженням.
  3. Подолання болота за допомогою жердин та купин. Довжина етапу: 6 купин, 8 лаг, 6 купин. КЛ на початку та кінці етапу. Купини та лаги промаркіровані. Для подолання надаються шість жердин, які знаходяться до лінії старту. Етап складається з 3х нерозривних ділянок. Перша ділянка - купини,
    дозволяється навантаження жердини. Друга ділянка долається за допомогою жердин, укладкою їх на лаги. Кількість лаг 8. Третя ділянка - купини, не дозволяється навантаження жердин.
  4. Крутопохила переправа вгору(організація командної страховки). Довжина етапу 30м, КЛ на початку та кінці етапу. Переправа організована суддями. Суддівські вантажні перила з обох боків етапу. Дві локальні петлі на початку та кінці. Команда організовує верхню командну страховку для всіх учасників крім першого. Перший йде з нижньою командною страховкою. Для всіх учасників крім першого обов`язкова підтяжка. Страховка здійснюється через гальмівний пристрій. Для першого учасника буде надана суддівська страховка.
  5. Спуск потерпілого з супроводжуючим(самонаведення). Довжина етапу 20м, крутизна 60 градусів. КЛ на початку та кінці етапу. На початку етапу суддівські вантажні перила, 2 заглушених суддівський карабіна, локальна петля. Умовно потерпілий обирається до старту. Потерпілим не має права бути учасник, який їм являвся на першому етапі - Транспортування потерпілого. Травма рук та ніг, учасник стає потерпілим при постановці його на вантажні перила. Команда своїми силами повинна спустити потерпілого з супроводжуючим та спуститися сама дюльфером. Потерпілому при спуску повинна бути організована командна страховка, для супроводжуючого буде надана суддівська страховка. Торкання потерпілим рельєфу буде судитися тільки в небезпечній зоні.
  6. Переправа по колоді через воду(організація перил). Довжина етапу 30м, довжина колоди 15м. КЛ на початку та кінці етапу. Команда своїми силами організовує перильну мотузку. Долає етап на самостраховці з супроводженням.
  7. Траверс схилу. Довжина етапу 60м, КЛ на
    початку та кінці етапу. Суддівські вертикальні та горизонтальні траверсні
    перила. Кожен учасник проходить етап на самостраховці.
  8. Траверс схилу(самонаведення). Довжина етапу 60м, КЛ на початку та кінці етапу. На початку та кінці етапу вантажні перила та по дві локальні петлі - пункти страховки(ПС). Суддівські пункти проміжної страховки(ППС) - 8. Вертикальних ділянок траверсу - 4, горизонтальних - 5. Довжина ділянок до 15м.
  9. Навісна переправа через воду(самонаведення). Довжина етапу 60м, КЛ на початку та кінці етапу. Суддівська мотузка для закріплення фалу. Судді надають плавзасіб для першого учасника. Команда організовує переправу своїми силами. Всі учасники переправляються з командним супроводженням та з використанням суддівської перильної мотузки, тобто чіпляються фалом до суддівських перил. Фалом може бути кінець мотузки чи петля до 1,5м.

Керівництво змагань залишає за собою право зміни Умов про що буде повідомлено на нараді представників.

За невиконання Умов проведення змагань команда буде знята зі змагань!