Опубліковано Dashok
Зароби на похід!
Цього року ми в AI Booster (спільнота в data science) робимо 2 конференції (в квітні та жовтні), і шукаємо в команду:
1. Менеджера спікерів.
Задача: маючи список бажаних спікерів та критерії до них (для пошуку поза списком), зв'язатись з ними та запросити виступити на конференції.
Далі підтримувати зі спікером зв'язок, купити йому квиток, забронювати готель, вести комунікацію з ним від імені організаторів.
Це part-time. Маленька ставка + великі бонуси (до $300, залежно від рівня спікера) за кожного знайденого спікера.
Можна працювати звідки завгодно, офіс теж є. Роботі потрібно приділяти 3-4 години на день (або більше, якщо є можливість).
Вимоги: гарна англійська, гарні комунікативні навички.
Ви отримуєте з.п. та старт в ІТ одразу з класним нетворком. Далі можна продовжувати з нам; цей досвід також релевантний для майбутніх рекрутерів/HR.
Досвідом, порадами та лайфхаками поділимось.
2. Івент-менеджера.
Задача: організувати все, що потрібно для конференції на 200чол.: локація, кейтеринг, волонтери, фото і відеооператор, замовлення і доставка всього потрібного реквізиту, координація всього і всіх під час конференції, щоб всі були в потрібний час в потрібному місці: волонтери, ведучий, фотографи, технічний персонал і т.д.
Перед конференцією ще буде 1-2 маленькі промо-заходи, які теж треба організувати.
Part-time. Можна працювати звідки завгодно, офіс теж є.
З.п. за 1 конференцію: 7000грн +3000грн (в прив'язці до КРІ: оціка рівня організації учасниками та вкладання в бюджет)
Вимоги: досвід організації будь-якої події. Вміння знаходити виходи з несподіваних ситуацій (часто так трапляється, що в останній момент хтось з підрядників підставляє і т.д.).
Весь накопичений досвід та наше бачення ідеальної організації, разом з контактами перевірених підрядників, передамо. Не треба буде вигадувати велосипед і шукати все з нуля.
Ця робота зручна тим, що її можна розтягнути в часі і домовитись з багатьма постачальниками заздалегідь. Але в період 2х тижнів перед конференцією вона має бути вашим пріоритетом. Ніяких "ой, а в мене залік" "ой, а в мене змагання з туризму" і т.д.
Пишіть у фейсбук https://www.facebook.com/dasha.koshova
або дзвоніть 099 557 0370