Опубліковано nata
Делюсь результатми работы вот этих ребят ) - Велосипедом на роботу
Полностью правила в электронном виде можно скачать тут - http://www.ex.ua/view/14918438
Опубліковано nata
Делюсь результатми работы вот этих ребят ) - Велосипедом на роботу
Полностью правила в электронном виде можно скачать тут - http://www.ex.ua/view/14918438
.
DefteZ replied on #
Ну типу всі мабуть бачили ці топіки, але все одно хочу запостить.
Варто почитать:
Безопасность в городском трафике. ПДД ДДД Мифы и реальность
Велобезопасность ночью. Мифы и реальность
.
nata replied on #
пасиб)
"Мертва зона" автомобіля.
nata replied on #
.
natika replied on #
лучше всего велосипедисту быть автомобилистом (пройти вождение хотя бы) - тогда многие вопросы снимутся сами собой :) поймет, как страшно водителю ехать рядом с велосипедистом. к сожалению, попадаются уникальные вело-экземпляры, к-рые ездят по двое в ширину на полосе; девочки и мальчики в очочках, вышивающие зигзагами на не спортивных велах (детские какие-то) - тоже посреди дороги. ну и когда не подают знаки, что собираются делать, а просто немотивированно выезжают на середину дороги перед машинами...
.
nata replied on #
Что я могу сказать.....это уже конечно банально, но уровень воспитания автомобилистов тоже стоит повышать.
Хотя не спорю, некоторый народ на велике....хуже обезьяны с гранатой :(
Вот не помню, кто мне травил басню, но из реального - одна наша велосипедистка ныне проживая на пмж где то в р-не Альп, ездит на работу на велике. И вот ка кто был случай - едет она себе спокойно по дороге, цветочками любуется (Альпы типа, и все дела :)), и тут случайно обернулась, а за ней......вереница автомобилей тянется. Тоже народ едет, не сигналит, не подрезает :). Барышня съехала на обочину, жестами как бы извеняясь ;) (упс:) ).
Так что типа - есть куда расти двум сторонам, и велосипедистам и автомобилистам :)
ЗЫ: то городские велы. вообще отдельное модное течение :), только вылетело из головы как одним словом зовется. Вот сайтик киевлян http://www.kievcyclechic.com/
Офтоп
DefteZ replied on #
не так давно бачив велочопер:) Жаль не бачив як на ньому по рівному їхали, але вниз по Воровського прикольно котив :)
.
homul replied on #
> и тут случайно обернулась, а за ней......вереница автомобилей тянется.
Я тут таке ледь не щодня спостерігаю. Їду на роботу польовою дорогою (асфальтованою, одначе), спереду якась пані/пан неспішно крутить педалі. На нею/ним вистроюється 1-2 автомобілі, які повзуть з тими ж 10-15 км на годину. Може автомобілістів це і не нервує, а от мене за ними (автомобілями) в хвості плестись (обігнати важко - дорога вузька) і нюхати їхні вихлопи нервує ще й як. Кхм... так що я таких неспішних пані(в) недолюблюю :))). А рівень витримки автомобілістів справді вражає. Хоча, коли я несусь під 40 дорогою, позначеною обмеженням 30 км на годину, то автомобілі, які у відсутності вела їдуть собі 34-35 і не паряться, стараються мене обігнати, а, значить, розганяються до 60 щонайменше. Так що їм/нам (я ж теж авто воджу при потребі) теж є куди рости.
Ну і звичайно, погоджусь з Натікою - щоб безпечно водити вел, треба мати певний досвід водіння авто. Хоча й це далеко не всім чомусь допомагає :(.
.
DefteZ replied on #
Про клінічних ідіотів говорить тупо. Вони бісять всіх. Тут природний відбір мав би увійти у гру:)
Про культуру з іншої сторони: часто ж підрізають чи намагаються зробити це коли їдеш нормально.
Мабуть багато водіїїв не здогадуються що у вела таки може бути перевага і деяким хотілось би написати ... чи нацарапати :)
"16.2. На регульованих і нерегульованих перехрестях водій,
повертаючи праворуч або ліворуч, повинен дати дорогу пішоходам,
які переходять проїзну частину, на яку він повертає, а також
велосипедистам, які рухаються прямо в попутному напрямку. "
і ще здається що тримати увімкнений сигнал повороту за достатній час до маневру деяким важче ніж руку велосипедисту
.
homul replied on #
> і деяким хотілось би написати ... чи нацарапати :)
Я коли жив у Києві кілька разів брав з собою каменюку в кишеню - для особливо неосвідчених (в плані ПДД) водіїв з думкою, що якщо дістане мене, то я йому лобове шкло виб?ю, а сам втічу - догнати велосипед в жилому кварталі міста може лише легкий спортивний мотоцикл, або ж інший вел. Ані одного ані іншого водії в багажнику як правило не возять. Щоправда, чомусь при наявності каменя в кишені і достатньому рівні рішучості рівень водійської наглості жодного разу не перевищив погору спрацьовування :). Так що рекомендую - дуже ефективний спосіб.
.
nata replied on #
так він завжди залишався у кишені, як талісман? ци спрацьовував як аргумент? )
.
homul replied on #
Як талісман :). Все-таки в більшості випадків краще скористатися правилом ДДД: "Дай Дорогу Дураку" :)
.
kelyn replied on #
я вообще сомневаюсь в действенность этого аргумента.
.
homul replied on #
ДДД чи каменя ;)? Перший точно дієвий, а другий, кажу ж, не перевіряв :)
.
kelyn replied on #
я про второй. Первый - 100% согласен.
.
nata replied on #
"я достаю из широких штанин..." ПДР или лучше - телефон знакомого адвоката :). Камень конечно не аргумент (а может и жаль, на ?быков? в электричках никто не нападает, сразу к нам с открытой варешкой?. :( ) - так как почему то велосипедисты (маутинбайкеры) у нас попадаются - сплошь и рядом интеллигенция :)
Памятка від АВЛ (Асоціація велосипедистів Львова)
nata replied on #
http://roverompolvovu.wordpress.com/safety/roadrule/