Інструкція з техніки безпеки "Київський листопад - 2016"

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Ця інструкція обов'язкова для виконання учасниками та суддями під час проведення змагань з пошуково-рятувальних робіт «Київський листопад» в період з 25 по 27 листопада 2016 року.

1.2. Команда, що проходить дистанцію змагань «Київський листопад», вважається групою, що вийшла в спортивний туристський похід, і вся відповідальніст за дії команди на етапах, а також за життя і здоров'я учасників лягає на керівників та учасників команди відповідно до «Правил проведення змагань туристських спортивних походів ... ».

1.3. У разі відсутності в інформації про етап рекомендованих дій команди керівник (капітан) команди при проходженні даного етапу може діяти на свій розсуд, відповідно до загальноприйнятих вимог безпеки.

1.4. У разі сумніву керівника в можливості безпечного проходження командної дистанції або окремого етапу змагань (з причини фізичної втоми, технічної непідготовленості і т.і.), він зобов’язаний зняти команду зі змагань або пропустити даний етап.

1.5. Всі учасники та судді змагань зобов'язані знати і діяти згідно з Положенням про змагання, їхніх Умов, а також цієї Інструкції з техніки безпеки.

1.6. Всі учасники та судді повинні дотримуватись норм поведінки спортсмена, бути ввічливими і дисциплінованими.

1.7. Відповідальність за знання інструкції з безпеки і виконання її вимог учасниками змагань покладається на керівників (капітанів) команд.

1.8. Відповідальність за знання інструкції з безпеки і виконання її вимог суддями змагань покладається на начальників суддівських бригад.

2. СПОРЯДЖЕННЯ

2.1. Екіпірування учасників та їх спорядження мають відповідати вимогам Правил, Положення та Умов про змагання. Все спорядження та обладнання, яке використовується учасниками при проходженні дистанції, має бути допущене до застосування технічною комісією.

2.2. Керівник команди повинен постійно контролювати стан спорядження в процесі змагань, а також не допускати застосування спорядження, яке стало непридатним. Суддівська колегія має право на будь-якому етапі перевірити якість спорядження команди.

2.3. Основні (робочі) мотузки для перил та страховки не повинні мати пошкоджень та їх діаметр має бути не менше 10 мм.

2.4. Для організації перил і страховки можуть використовуватися тільки карабіни промислового виробництва з муфтами, які протерті не більше 1 мм.

3. ПЕРЕСУВАННЯ ПО ДИСТАНЦІЇ

3.1. При пересуванні по дистанції по дорогах загального користування учасники повинні дотримуватись правил дорожнього руху та переходів через транспортні магістралі, залізничні колії.

3.2. На будь-якій ділянці дистанції керівник команди повинен знати своє місцезнаходження та аварійні виходи з дистанції.

3.3. Керівник команди повинен завжди знати, де знаходяться його учасники.

3.4. Розрив між окремими учасниками при пересуванні по дистанції в темний час доби не повинен перевищувати 10 метрів.

3.5. Заборонено проходження через загороджені території підприємств, приватних будинків та ін.

3.6. Під час змагань учасники повинні дбайливо ставитися до природи, не завдавати шкоди будовам і рослинності на всій території змагань. Залишати сміття можна тільки в спеціально відведених місцях. Учасники мають усувати всі сліди свого перебування на стоянках.

3.7. Команда зобов'язана пересуватися по дистанції з включеним мобільним телефоном. Запас елементів живлення для телефону має бути в наявності з урахуванням цієї вимоги.

3.8. Команди класу «ТЕХНО» зобов'язані пересуватися по дистанції з включеним GPS-навігатором. Запас елементів живлення для навігатора повинен бути в наявності з урахуванням цієї вимоги.

4. ТЕХНІЧНІ ЕТАПИ

4.1. Всі учасники на технічних етапах повинні працювати в касках.

4.2. При спусках (підйомах) крутизною понад 45° для страховки кожного учасника має бути застосовано не менше двох мотузок, що мають незалежне кріплення (страховка і перила). При транспортуванні «постраждалого» c супроводжуючим мають бути задіяні три мотузки (подвійні перила і незалежна страховка для постраждалого). Будь-яка страховка на всіх етапах, пов'язаних зі спусками та підйомами, повинна здійснюватися через гальмівний пристрій.

4.3. При транспортуванні (спуску або підйомі) потерпілого вантажна мотузка має бути підстрахована шантом або схоплюючим вузлом (у разі використання подвійної мотузки цей вузол має бути з подвійного репшнура). У разі спуску потерпілого вантажна мотузка повинна видаватися через гальмівний пристрій.

4.4. При організації навісної переправи необхідно дотримуватися таких вимог:

4.4.1. Навісна переправа організовується з подвійної мотузки. При переправі учасник повинен бути пристібнутий до обох мотузок поясним карабіном та коротким вусом самостраховки.

4.4.2. Система поліспаста повинна мати не більше 4 одинарних блоків.

4.4.3. Петля для кріплення системи поліспаста до опори повинна бути з подвійної основної мотузки або зі стропи, яка має еквівалентне навантаження на розрив.

4.4.4. Кріплення системи поліспаста до перильної мотузки, що натягується, має здійснюватись тільки за допомогою схоплюючого (обмоточного і т.п.) вузла, виконаного з подвійного репшнура діаметром 6-8 мм.

4.4.5. Знаходження учасників на навісній переправі дозволяється тільки після звільнення перил переправи від системи поліспаста.

4.5. Забороняється використання для кріплення перил вузлів, що саморозв’язуються.

4.6. Якщо дії команди суперечать техніці безпеки, суддя має право зупинити роботу команди і вимагати виправлення помилки. У разі відмови або неможливості виправити помилку команда знімається з етапу.

5. ДІЇ УЧАСНИКІВ ПРИ ВИНИКНЕННІ НС

5.1. Надзвичайними обставинами на дистанції змагань вважаються: перевищення контрольного часу маршруту (етапи «Маршрут»); втрата учасника; середня, важка травми учасника.

5.2. При перевищенні контрольного часу маршруту команда прямує до місця аварійного сходу з дистанції (збору команд на фініші маршруту). Керівник має зв'язатися по мобільному телефону з СК змагань і повідомити своє місцезнаходження.

5.3. При втраті учасника команда припиняє рух, голосовими та світловими сигналами намагається викликати учасника. У випадку, якщо сигнали не дають результату, команда повинна негайно виходити на найближчий етап і далі діяти згідно з рішенням СК. Керівник повинен зв'язатися по мобільному телефону з СК змагань і повідомити про ситуацію, яка відбулась.

5.4. У випадку, якщо учасник, що заблукав, зустрічає іншу команду, він повинен слідувати в її складі до найближчого етапу і далі діяти згідно з рішенням СК.

5.5. При травмах середньої тяжкості (наприклад, розтяг, забій голови) команда надає першу долікарську допомогу і виходить на найближчий етап. При необхідності команда самостійно транспортує потерпілого. Керівник повинен зв'язатися по мобільному телефону з СК змагань і повідомити про дану ситуацію. Далі команда діє згідно з рішенням СК.

5.6. При важких травмах (переломи, вивихи, сильні удари голови та інші серйозні травми) - потерпілий залишається на місці. Команда надає першу долікарську допомогу і негайно повідомляє про те, що трапилось суддям з найближчого етапу. Керівник повинен зв'язатися по мобільному телефону з СК змагань і повідомити про дану ситуацію.

5.7. Команда зобов'язана надавати допомогу іншим командам, у яких трапилась НС.

P.S. Радимо вам дуже уважно вивчити даний документ. Крім того, що порушення інструкції з техніки безпеки загрожує вашому здоров'ю, за нього можна отримати штрафні бали. Порушення інструкції з техніки безпеки на технічних етапах штрафується у відповідності з таблицею технічних штрафів. Штрафи встановлюються рішенням СК. Грубі порушення техніки безпеки можуть спричинити зняття команди зі змагань.

Підписатися на Коментарі для "Інструкція з техніки безпеки "Київський листопад - 2016""