Київський Екстрім “Шляхами героїзму і звитяги” - 2015. Регламент

Відкриті змагання зі спортивно-оздоровчого туризму: Київський Екстрім “Шляхами героїзму і звитяги” -2015.

1. Час і місце проведення території.

Київський Екстрім -2015 (далі – змагання) проводиться
12-13 вересня 2015 року.
Місце проведення: околиці м.Києва.
Місце старту: вул. Кіото, 27 (станція метро Лісова).

2. Організатори, спонсори та керівництво.

2.1. Змагання проводять – т/к «Время не ждет» та Київська міська федерація спортивного туризму.
2.2. Проведення й загальне керівництво покладається на суддівську колегію (СК) змагань.
2.4. Інформаційний орган змагань сайт: http://www.tkg.org.ua/
2.5. Попередні заявки на участь в змаганнях приймаються до 24-00 9 вересня 2015 по формі http://goo.gl/forms/G8UhTGTk3U
В попередній заявці повинно бути вказано: Клас дистанції, назву команди, П.І.Б. участників команди та дату народження, капітана команди. Контактний тел. E-mail.
2.6. Команди самі визначають темп руху, місця й час свого відпочинку.
При реєстрації команда надає посвідчення особистості, заявку, страховий поліс на час проведення змагань, надають розписку встановленої форми, а також сплачують стартовий збір в розмірі 80 грн. для кожного учасника класу «А» та 50 грн. класу «Б». Стартовий збір потрібно оплатити на картку (номер картки для оплати буде наданий у відповідь на заявку) або на місці старту.

3. Формат змагань.

3.1. Змагання проводяться в двох класах.
Клас "А" – пішохідно-водна дистанція, з проходженням технічних етапів, різноманітних завдань та водної дистанції на особистих дво-трьохмісних туристичних байдарках. Буде проводитись 12-13 вересня 2015 року.
Довжина дистанції – до 75 км (35 км. пішкі та 40 км. сплав)
Контрольний час – 28 годин.

Клас "Б" – пішохідна дистанція з водними етапами та з проходженням технічних етапів і різноманітних завдань. Буде проводитись 12 вересня 2015 року.
Довжина дистанції – до 30 км. Контрольний час – 12 годин.
В кожному класі склад команди - 2 особи, не залежно від статі.

3.2. Точки старту і фінішу не співпадають.
3.3. Байдарка та особисті речі, які не потрібні на гонці, можна залишити суддям на старті. Всі речі учасників перевезуть на фініш гонки. Байдарки мають буди запаковані не більше ніж в два мішки і підписані або про маркіровані. Речі команди мають бути запаковані в один контейнер, об’ємом не більше 40 л.).

4. Програма змагань.

12.09.2015 (субота)
Клас «А»
з 09.00 до 10.00 - робота мандатної комісії, контроль спорядження, реєстрація команд.
09.30 - відкриття змагань.
з 10.00 до 10.30 Здача спорядження суддям для перевезення.
10.30 - відкриття змагань.
11.00 - старт змагань класу «А».
15-00 13 вересня 2015 КЧ гонки в класі «А».

Клас «Б»
з 08.30 до 09.30 - робота мандатної комісії, контроль спорядження, реєстрація команд.
09.30 - відкриття змагань.
10.00 - старт змагань класу «Б»
22-00 12 вересня 2015 КЧ гонки в класі «Б».

Кожна з ділянок траси, як правило, передбачає необхідність використання навичок спортивного орієнтування, техніки водного та спортивного туризму. Фіксація пересування команди по трасі визначається відміткою на контрольних пунктах (КП), на яких організаторами можуть бути передбачені спеціальні завдання. Відмітка здійснюється за допомогою олівця у відповідному місці контрольної картки команди. Перелік та місцезнаходження спеціальних завдань на КП не розголошується. Присутність всіх членів команди на кожному КП обов'язкова.
Для класу «А» : На старті Складання байдарки входить в час проходження дистанції.
На старті команда отримує карти та контрольні картки для подолання першого етапу «Пролог». Стартовий інтервал буде оголошений додатково, в залежності від кількості команд. Після закінчення „Прологу” команда здає карти та контрольні картки суддям і отримує карту (фото знімок) для подолання наступної ділянки і так далі. На старті командам буде надана загальна карта району змагань (масштаб 1:100000)

Перелік обов’язкового особистого спорядження:
1. Працюючий ліхтар, з діючими елементами живлення на кожного з учасників команди.
2. 1,5 л. води.
3. Сірники у герметичній упаковці
Перелік обов’язкового командного спорядження для класу «А»:
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим аккумулятором
2. Годинник.
3. Аптечка (2 бинта, йод, антисептик (перекис водню), зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби).
4. Їжа на два дні для класу А
5. Дво – трьохмісна туристична байдарка.
6. Два рятувальні жилети.
7. Фотоапарат або відповідний пристрій якій може відображати фотографії.
8. Каремат, спальний мішок та ліхтар для сплаву (Рекомендоване спорядження - для водної частини, буде доставлено з байдаркою)
9. Олівець
10. 5 л. питної води для водної частини
11. Компас
12. Дощовик

Перелік обов’язкового командного спорядження для класу «Б»:
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим акумулятором
2. Годинник.
3. Аптечка (бинт, йод або перекис водню, зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби).
4. Їжа на день
5. Плавзасіб який може утримувати одного учасника, для кожного, або Плавзасіб який може утримувати двох участників команди.
6. Олівець.
7. Компас.
8. Гермо-мешок для речей участників команди, для подолання водних ділянок (рекомендоване).

Плавзасоби для водних ділянок забезпечуються командами.
Завданням команди є проходження всієї дистанції в повному складі за мінімальний час.
Учасники рухаються по маршруту в режимі non-stop і використовують лише той спосіб пересування, що за пропонований суддями для відповідного етапу.

5. Штрафи.

Використання будь-якого транспорту, крім дозволеного організаторами на конкретному етапі, заборонено.
У ході перегонів учасники команди повинні перебувати у межах зору один одного, розрив між учасниками при прибутті на КП більше 5 хвилин карається штрафом у 40 хвилин за кожний з випадків.
Судді зупиняють команду, якщо вона перебуває не в повному складі й знімають її зі змагань у випадку розриву між учасниками більше 30 хвилин.
Зняття команди:
- перевищення командою контрольного часу на дистанції;
- використання сторонньої допомоги (транспорт, харчування, фізична й технічна допомога сторонніх осіб і т.д.). Придбання їжі та/або води в магазинах або у місцевих мешканців сторонньою допомогою не вважається;
- використання спорядження, не взятого із собою на старті (крім наданого й доставленого суддями);
- рубання зелених насаджень;
- псування КП;
- розрив між учасниками більше 30 хвилин;
- не виконання вимог судді по вживанню заходів безпеки;
- схід учасника команди;
- залишення за собою сміття в будь-якій частині дистанції за винятком спеціально обладнаних організаторами місць.
Штраф 1,5 години:
- невиконання технічного завдання на КП;
- пропуск КП.
Штраф 40 хв.:
- розрив між учасниками більше 5 хвилин;
- відсутність в учасників обов'язкового спорядження (за кожний елемент).

6. Підведення підсумків та нагородження.

Протести за результатами перегонів приймаються суддівською колегією на протязі години з моменту оприлюднення підсумків. Не пізніше однієї години з моменту подання протесту суддівська колегія розглядає протест та знайомить зацікавлені сторони з результатами його розгляду. Команди - призери нагороджуються дипломами відповідного ступеню. Організаторами та спонсорами змагань можуть бути запроваджені додаткові призи.

До початку старту першої команди організатори мають право корегувати умови подолання дистанції перегонів.

Контактний телефон 0672335884 (Рудев Ігорь Миколайович)
Контактний E.mail rudev_2005@mail.ru

Коментарі

Можно ли в этой ветке задавать вопрсы? Где вообще форум/обсуждение темы? На http://www.travel-extreme.com.ua/forum/viewtopic.php?id=3192 почти тишина. Спрашивали, цитирую: 1. Водный этап, проходится одним участником(т.к. требуется одно плав средство) или оба по очереди? Можно ли два плавсредста? Водные этапы преодолеваются с вещами?
2. Часы? часы в телефоне не устраивают? часы должны быть электронными, механическими?
3. Можно ли использовать GPS?
4. Где можно посмотреть список зарегистрированных команд?
Спасибо

И еще вопрос у меня - "Плавзасіб який може утримувати мінімум одного із учасників" - это должен быть каждому спасательный круг? Годится ли гермомешок в этом качестве?

Доброго дня.
1
. Доповнено до регламенту КЕ-2015:
Перелік обов’язкового командного спорядження для класу «Б»
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим акумулятором
2. Годинник.
3. Аптечка (бинт, йод або перекис водню, зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби).
4. Їжа на день
5. Плавзасіб який може утримувати одного учасника, для кожного, або Плавзасіб який може утримувати двох участників команди.
6. Олівець
7. Компас.
8. Гермо-мешок для речей участників команди, для подолання водних ділянок (рекомендоване).

2. Часы в любом удобном формате.
3.
Можно использовать GPS.
4.
Список можно смотреть тут: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1w7z1VEaksIo5JnivAS2s0M0uNlE_qWNaFiSLRIhk4zI/edit?usp=sharing

Vasilich, спасибо за оперативный ответ! Еще раз объясню, что я хотел услышать. Имеется гермомешек литров на 50 (в него помещалось 4 небольших рюкзака и при этом он держался на воде). Если в него поместить один небольшой рюкзак и оставшийся объем оставить наполненным воздухом, то он превращается в неплохое плавсредство. Имеются прецеденты как положительного отношения организаторов гонок к такому варианту, так и отрицательного. Прокатит ли такой вариант? Понятие "утримувати" весьма расплывчато, для экономии веса/места/времени участники зачастую берут спасательный круг на годовалого младенца и формально оказываются правы, т.к. условие "не идти ко дну" выполняется.

Ярик, гермомешок НЕ подойдет - он НЕ плав-средство. Мы рассмотрим вопрос заброски Ваших плав-средств, на водный этап со старта. В данном случае у организаторов отрицательное отношение к гермо-мешку как плав-средству.

Добрый день!
Прошу ответить:
1. что понимается под удерживать 1-го участника? (в одежде, без одежды, насколько удерживать, подойдет ли для этой цели надувной круг или герма).
2.Как понимать: "Перелік обов’язкового особистого спорядження: 1,5 л. води". и "Штраф 40 хв.: відсутність в учасників обов'язкового спорядження (за кожний елемент)". Т.е. воду пить нельзя?

1. Основное назначение плав. средства - удерживать участника на плаву (в том виде в котором вы будете преодолевать воду) случае если вы сами не в состоянии будете этого сделать (судорга, усталость, нахлебался воды и т. д.) на время достаточное пока придет помощь (судья этапа). В качестве плав. средства круг (достаточного размера для удержания конкретно Вас) подойдет. Герма не является плав. средством - у нее другое назначение (используйте гермо-мешки для транспартировки личных вещей через водные препятствия, например.

2. Воду пить можно. У вас должна быть емкость/емкости 1,5л с питьевой водой внутри. Воды может быть меньше чем 1,5 л но больше чем 0 л. Судьи не смогут обеспечивать всех участников водой на старте-КП-ПС-финише.

Орг. вопросы
Если в классе А или Б зарегистрируется менее шести команд, дистанция этого класса не проводится. Командам класса А в этом случае будет предложено перейти в класс Б. К сожалению перевести команды из Б в А мы не сможем т. к. не предоставляем байдарки.

Отметка на КП и подведение итогов

Отметка на КП - сэлфи участников команды и КП, которое предоставляется судьям на финише

Все КП стоят один бал. Прохождение тех. этапа = один бал. На некоторых участках могут быть КП стоимостью пол. бала.
Выигрывает команда, набравшая наибольшое количество балов в рамках контрольного времени. При равном количестве балов побеждает быстрейший. Это не рогейн - пройти всю дистанцию в рамках КВ смогут большая часть команд. Если команда не вкладывается в КВ - она получает снятие и результат после всех кто вложился в КВ.

По тексту положения говорится, что фотоаппарат нужен для класса А (на счет Б ничего не указано). Поэтому просьба уточнить.

Для класу "Б" потрібен цифровий фотоапарат з екраном, на якому можна буде побачити номер КП з обличчями учасників команди ("селфі" з КП).

Для класу "Б" потрібен цифровий фотоапарат з екраном, на якому можна буде побачити номер КП з обличчями учасників команди ("селфі" з КП).

Схема дистанции класса А
https://goo.gl/photos/qEDyd5T7Ma6WnKmE7
Схема дистанции класса Б
https://goo.gl/photos/89Q5Mmdi3r8NAZnG9

Т. к. было много изменений в списке обязательного/рекомендуемого снаряжения,
Перелік обов’язкового особистого спорядження:
1. Працюючий ліхтар, з діючими елементами живлення на кожного з учасників команди.
2. 1,5 л. води.
3. Сірники у герметичній упаковці
Перелік обов’язкового командного спорядження для класу «А»
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим аккумулятором
2. Годинник.
3. Аптечка (2 бинта, йод, антисептик (перекис водню), зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби).
4. Їжа на два дні для класу А
5. Дво – трьохмісна туристична байдарка.
6. Два рятувальні жилети.
7. Фотоапарат або відповідний пристрій якій може відображати фотографії.
8. Каремат, спальний мішок та ліхтар для сплаву (Рекомендоване спорядження - для водної частини, буде доставлено з байдаркою)
9. Олівець
10. 5 л. питної води для водної частини
11. Компас
12. Дощовик
Перелік обов’язкового командного спорядження для класу «Б»
1. Увімкнений мобільний телефон з повністю зарядженим акумулятором
2. Годинник.
3. Аптечка (бинт, йод або перекис водню, зігріваюча мазь, знеболююче, серцеві засоби).
4. Їжа на день
5. Плавзасіб який може утримувати одного учасника, для кожного, або Плавзасіб який може утримувати двох участників команди.
6. Олівець
7. Компас.
8. Гермо-мешок для речей участників команди, для подолання водних ділянок (рекомендоване).
9. Фотоапарат або відповідний пристрій якій може відображати фотографії.

И еще если можно вопрос по классу Б. Судя по опубликованной схеме даже если будет доставка плавсредства организаторами на ПС1 все равно как минимум до ПС2 придется его транспортировать самостоятельно? А может и до финиша? Просьба прояснить этот момент хотя бы до старта, т.к. есть из чего выбирать и это может повлиять на решение.

Плав средство класса Б будет доставлено со Старта на ПС2. На ПС1 оно Вам не понадобится. От ПС2 до финиша плав-средство класс Б транспортирует самостоятельно. На старте команда упаковывает свои плав. средства в пакет и подписывает.

Поздравляем победителей соревнований в классе "Б": "Трудовые увальни".
На старт вышло 6 команд класса "Б" и 4 команды класса "А" (Все финишировали).
Класс "Б"
Трудовые увольни - 1
Марс-7 (один человек) - в.к.
Бодяка-Маняка - 2
Вечный двигатель - 3
Кузмичистаканынастол - 4
Торнадо - сняты
Все участники и судьи оживились и оздоровились :)

Спасибо всем кто проводил гонку! Жаль, что информация о мероприятии не успела распространиться - участников наверняка могло быть гораздо больше. Кто записал трек движения - просьба поделиться. Можно бросить на почту, ящики есть в заявке https://docs.google.com/spreadsheets/d/ … sp=sharing
Наш трек http://www.ex.ua/629274719814 (Бадяка-Маняка).

Присоединяюсь к благодарностям! Спасибо за интересную гонку. Порадовало наличие разнообразных тех.этапов. И побегали и поплавали и с веревками поработали. Спасибо всем оргам, судьям, волонтерам и конечно же командам которые ни на минуту не давали расслабиться. Спасибо за душевный финиш! :)
Надеюсь в следующем году организаторы чуть раньше опубликуют анонс своей гонки и кол-во желающих команд будет больше.
И еще одна просьба: выдавайте, плз, грамоты каждому участнику команды, а ни одну на команду. Мелочь, а нам приятно!
Еще раз огромное спасибо, до встречи на следующей гонке!
Юрий, "Трудовые увальни"

Большое спасибо организаторам, что дали возможность пробежать дистанцию - было интересно и разнообразно: ориентирование, тех этапчики, гребля на лодке и освежающее плаванье посередине было в тему. Ждем продолжения в следующем году.

Огромное спасибо организаторам за гонку. Впервые участвовал в соревнованиях где полноценно были представлены пешеходный и водный виды активности, да еще и тех этапы. Настоящая мультигонка! Всего дистанция получилась около 80 км (45 - пешеходка и 35 - на байдарке).
наш трек: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=fbkrctrpnkehjasc

Підписатися на Коментарі для "Київський Екстрім “Шляхами героїзму і звитяги” - 2015. Регламент"