Попередні умови проходження дистанції 4 класу „Смуга перешкод” Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.

Попередні умови проходження дистанції „Смуга перешкод”
Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.

ПС - пункт страховки
ПСП - подвійні суддівські перила с/с
КС - командна страховка
СС - суддівська страховка
СП - суддівські перила
КП - командні перила
ПО - поліспастова опора
ВО - вантажна опора
ЛО - локальна опора
ЗСК - заглушений суддівський карабін
ППС - проміжній пункт страховки
ПЗЧ - проміжний заданий час
ПСС – пункт суддівської страховки
с/с - самостраховка
КЛ. - контрольна лінія
ЗЧ - заданий час
ОЧ - оптимальний час
КЧ - контрольний час
ВД - вихідна ділянка
ЦД - цільова ділянка
ДП - ділянка перешкоди
БЗ - зона етапу безпечна
НЗ - зона етапу небезпечна
ОЛ - обмежувальна лінія
ІСС - індивідуальна страхувальна система

Загальні положення

1. Клас дистанції – ІV.
2. Вид змагань – командний.
3. Довжина – 520м.
4. Сумарний перепад висот – 60м.
5. Бальна оцінка дистанції - загальна 89б., за технічні етапи 83 б.
6. Кількість етапів – 7, з них етапів з самонаведенням – 6, спецзавдань -1.
7. Склад команди 6 осіб (не менш 1особи протилежної статі).
8. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 - 3.13.4.17 – «Правил змагань»).
9. Старт команди примусовий, за результатами попереднього дня.
10. Стартовий інтервал - 15-20хв.
11. Команда прибуває на старт за 20хв. для проходження технічної комісії.
12. Старт та фініш суміщенні.
13. Команди долають дистанцію у заданому (лінійному) напрямку.
14. На дистанції встановлено заданий час (ПЗЧ та ПЗЧ(2)) за перевищення якого, команда отримує штрафні бали, згідно Правил та Настанов.

Перелік етапів, завдань та умови їх подолання

1. Спуск по вертикальних перилах - Спуск потерпілого з супроводжуючим (2Б) – 12б
Довжина етапу до 15м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: ПСП, дві ВО, два ЗСК, КЛ на ВД; дві ВО(петлі) на ЦД (небезпечна зона)
Всі учасники долають етап по КП за допомогою гальмівного пристрою, та з верхньою КС. Травма – опік рук. Потерпілий долає ДП на супроводжуючому.

2. Підйом по вертикальних перилах - Підйом потерпілого з супроводжуючим (3А) – 14,4б
Довжина етапу 11м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: дві ВО(петлі) на ВД; ПСП, дві ВО, КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап по СП з нижньою КС. Всі інші учасники по КП з верхньою КС. Травма – опік рук. Потерпілий долає ДП на супроводжуючому.
Етапи 1-2 долаються без втрати страховки.
Додатково на ВД 1-го етапу та ЦД 2-го етапу є ПО для наведення навісної переправи. Команда на свій розсуд може їх використовувати (для переправи учасників, крім потерпілого з супроводжуючим, довжина до 20м). Перекидання вірьовок через перешкоду для кріплення навісної переправи дозволяється.

3. Транспортування потерпілого (н/к) – 2б.
Довжина етапу – до 100 м.
Обладнання: дві повздовжні (2,5 – 3м) жердини, три поперечні (0,6 – 1м) жердини; майданчик для виготовлення нош.
Команда виготовляє ноші (заповнення нош – довільне), вкладає умовно потерпілого (учасник команди), травма - втрата свідомості. Транспортують – не менше ніж два учасника за розміченим маршрутом. Присутність супроводжуючого не обов’язкова. Учасник стає пасивним потерпілим з моменту заходу у майданчик. (лягає на килимок). ДП не має ділянок похилих вгору та вниз.

4. Навісна переправа через яр з транспортуванням потерпілого (3А) – 16,8б
Довжина етапу до 45м.
Обладнання: ПО (дерево) діаметром до 60см, ВО (петля), КЛ на ВД; ПО (дерево) діаметром до 60см, ВО (петля), КЛ на ЦД.
Команда наводить подвійні КП. Перший учасник долає ДП з КС по КП (дюльфер), решта по навісній переправі із супроводжуючою мотузкою.
Учасник перестає бути потерпілим після зняття його з нош.

5. Переправа через яр по вірьовці з перилами(2Б) – 16,8б
Довжина етапу до 40м.
Обладнання: ПО (дерево) діаметром до 60см, ВО (петля), КЛ на ВД;ПО (дерево) діаметром до 60см, ВО (петля), КЛ на ЦД (можливо ПСП).
Перший учасник долає ДП з КС по КП (дюльфер). Решта по вірьовці з перилими із супроводжуючою мотузкою. (можливо СП для підйому першого – допоміжна).

6. Крутопохила переправа вниз (3А) – 16,8б
Довжина етапу до 40м.
Стрімкість схилу до 65°.
Обладнання: ПО (дерево), дві ВО (петлі), ЗСК та КЛ на ВД; ПО (дерево), три ВО (петлі) та КЛ на ЦД.
Перший учасник долає ДП з КС по КП (дюльфер). Інші по наведеним подвійним КП та з верхньою КС. Для останнього супроводжуюча мотузка обов’язкова.

7. Вузли (н\к) – 2б
Команда в’яже 20 різних вузлів (вказаних Настановами) з власних мотузок та карабінів.

Фініш фіксується по перетинанню КЛ або по команді капітана.

Підведення підсумків:
Результат команди визначається за сумою часу подолання дистанції та штрафних балів.

Заступник головного судді з виду «Смуга перешкод» ____________
Начальник дистанції «Смуга перешкод» ____________

Коментарі

3. Пострадавший на всех этапах (1,2,3,4) может быть один и тот же?
4. Не понятна схема расположения этапов 1 и 2. Желательно выложить схему. Этапы 1 и 2 будут на одном склоне? или это будут противоположные склоны оврага? Если это один склон, то будут между подъемом и спуском деревья мешающие для передачи расправленных веревок?
5. Я правильно понимаю, что задача на первых двух этапах это спустить и поднять пострадавшего на сопровождающем, а остальные участники попадают на ЦД подъема любым способом, при этом, если используется переправа, то веревки должны быть переброшены?
6. ПО для переправы между этапами 1 и 2 находятся в опасной зоне в пределах тех же ПСП ВД спуска и ЦД подъема?
7. Перебрасывать веревку для переправы можно с карабинами, или другим грузом (гранатой)?
8. Я правильно понимаю, что ЦД спуска опасная зона, а ВД подъема безопасная? Между ними можно пострадавшего ставить на ноги? он сам может перейти между ПС?
9. Есть требование к полиспасту при подъеме? можно поднимать без полиспаста?
10. Коврик для носилок командный? если да, то его нужно нести по дистанции со старта и до финиша?
11. На этапах 4 и 5 первый переправляется на ЦД весь участок этапа дюльфером? или на противоположном склоне оврага будет подъем?
12. На узлах будет опора для узлов? они проверяться будут после финиша? может один участник завязать все узлы?
13. В условиях сказано, что финиш на дистанции фиксируется по пересечению КЛ. Это КЛ этапа спуска по наклонке? все узлы вяжутся в зоне финиша? То есть после спуска уже никуда не нужно бежать?

3. Может.
4. Противоположные склоны.
5. Я даю вам обширный выбор, можете использовать навесную, передача верёвок согласна Настанов, либо первый "тарабанит", либо перекидывайте, главное, чтобы пострадавший вниз-верх, остальные как угодно (дюльфер-подъём или навесная), тактика. По другому, может и первый забрать верёвки на навесную!
6. ПО навесных будут на тех же ПСП, что и вертикальные перила.
7. Перебрасывание верёвок: концы закреплены, кидать на 15м., согласно...)
8. Не правильно понимаешь) точней не правильно изложил, между этапами одна ВО (петля), ходить не надо. Опасная зона между двумя этапами. (помощь пострадавшего). Спуск в опасную зону и подъём от туда же, там петля. (с одного склона на другой).
9. Можно поднимать с любым полиспасом!. (для меня полисТпаст почему-то:)). без него никак!)
10. Я из гуманной нации, коврик судейский)
11. До низа лощины - дюльфер; на этапе №4 свободным лазаньем по склону вверх (командная страховка); на этапе №5 на подъёме - судейская верёвка (самостраховка).
12. Опоры не будет; проверяем по факту (представитель может удостовериться), может один.
13. Снова бежать)) Для узлов будет квадрат, финиш в 50-60 м от узлов.

Шаповалов написав:

5. Я даю вам обширный выбор, можете использовать навесную, передача верёвок согласна Настанов, либо первый "тарабанит", либо перекидывайте, главное, чтобы пострадавший вниз-верх, остальные как угодно (дюльфер-подъём или навесная), тактика. По другому, может и первый забрать верёвки на навесную!

Уточню еще раз. Дюльфер и подъем расположены ровно под переправой и никаких помех в виде деревьев для переправы нет, если ее концы на ЦД подъема занесет первый?

1. Сопровождающий на ЦД спуска не может выполнять никаких функций, например, страховать первого на подъеме? Должен только стоять с пострадавшим, чтобы тот не касался рельефа?
2. Можно первого на подъеме страховать с ВД спуска пропустив (или не пропустив) страховку через ПС внизу оврага?
3. По условиям пострадавший на переправе может работать после снятия его с носилок. Может он работать на этапе переправа, например развязывать носилки?
4. На этапах 4 и 5 может первый нести груз?

1. Принято решение, что первому на подъёме необходима только самостраховка к судейской перильной верёвке, БЕЗ НИЖНЕЙ КОМАНДНОЙ СТРАХОВКИ (так как она не работает).
2. Отпал вопрос.
3. Может.
4. Может.

Отмена командной страховки первому на вертикальном подъеме касается обоих классов, или только 4го?

ВНИМАНИЕ! УТОЧНЕНИЯ!
1. От старта до этапа №1, около 100м.
2. Навесная переправа с пострадавшим - 45м.
3. Параллельные верёвки - 25м, на ЦД - ПСП.

По этапам 1 и 2.
1. Пострадавший может стоять на земле, с самостраховкой в ВО на ЦД первого этапа и ВД второго этапа?
2. Когда пострадавший перестает им быть на 2-м этапе?
3. Будет ли две ПО в конце второго этапа?

4. На всех этапах первый может идти с грузом?
5. Где будут ПЗЧ, ПЗЧ2 и какое ЗЧ дистанции?

1.
- Сказано, что на этапе 1,2 есть ПО ("Додатково на ВД 1-го етапу та ЦД 2-го етапу є ПО для наведення навісної переправи"). Что представляет собой ПО (дерево, петля)?
- Будет ли судится касание рельефа на переправе? Будут ли дополнительные линии, по которым будет судится касание? Или касание будет судится до тех пор, пока не станешь на ПСП?
2. Этап 5.
- На ЦД будут ПСП. Будет ли судится выход выше ПСП?
- Ограничена ли высота крепления верхних и нижних перил?

Підписатися на Коментарі для "Попередні умови проходження дистанції 4 класу „Смуга перешкод” Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р."