Попередні умови Комбінованої дистанції IІІ* класу Чемпіонат Києва ? Кубок МКС 2014

Попередні умови Комбінованої дистанції IІІ* класу

Обладнання 

Блок 1 
1.1. ПС1, ПС3 - знаходяться на землі - безпечна зона. 
1.2. ПС2, ПС4 обладнані ПСП (подвійними суддівськими перилами), двома ВП (вантажними петлями) та двома ЗСК (заглушенимисуддівськимикарабінами). 
1.3. ЗПЧ1 (заданий проміжний час) - 20 хв - проміжнийфінішусіхучасниківв ПС3 післяпроходження М4. Якщо команда не вклалася в ЗПЧ1, то вона отримує штраф 20 балів за всівтраченімотузки, по 20 балів за непроходження кожного учасника на кожному етапі. Команда можезабративтраченімотузки та продовжити роботу в наступномублоці. 

Блок 2 
2.1. ПС5, ПС6, ПС9 - знаходяться на землі - безпечна зона, відокремлена квадратом. 
2.2. ПС7, ПС7*, ПС8 обладнано ПСП та двома ВП. 
2.3. ПС8 обладнанододатководвома ЗСК. 
2.4. Блок 2 долається разом ізпотерпілим (колода) у ношах, щознаходиться до старту на ПС5. Потерпілий та всіучасникимаютьпобувати в усіх ПС Блоку 2. 
2.5. Від ПС5 до ПС6 дозволяється пройти пішки по М5 абопереправитися на суддівськомучовні по М6 - на вибіркоманди. Потерпілогоможнапереправититакож будь-яким шляхом на вибір. 
2.6. ЗПЧ2 - 45 хв - проміжнийфінішусіхучасників разом ізпотерпілим в ПС9. Якщо команда не вклалася в ЗПЧ2, то вона отримує штраф 20 балів за всівтраченімотузки, по 20 балів за непроходження кожного учасника та 40 балів за потерпілого на кожному етапі. Команда можезабративтраченімотузки та продовжити роботу в наступномублоці. 

Блок 3 
3.1. ПС10, ПС13 - знаходяться на землі - безпечна зона. 
3.2. ПС12, ПС14 обладнано ПСП, двома ВП та двома ЗСК. 
3.3. ПС11 обладнанооднієюсуддівською точкою страховки та суддівськимскельним молотком. 
3.4. ПС15 - знаходяться на землі, безпечна зона, обладненийполіспасною опорою. 
3.5. Блок 3 долаєтьсяіз КВ (контрольнимвантажем). КВ команда готуєсобісамостійно перед стартом дистанції, показуєсудді та залишає в ПС10 або ПС13. 
Вимоги до КВ: об?єм 100л, вага 20кг. КВ має пройти (М10+М11) або М12, а також М13. 
3.6. ЗЧ (заданий час) - 60 хв - фінішусіхучасниківразоміз КВ в ПС15. Якщо команда не вклалася в ЗЧ, то вона отримує штраф 20 балів за всівтраченімотузки, по 20 балів за непроходження кожного учасника та 20 балів за КВ на кожному етапі. 

Довжини маршрутів 

Блок 1Блок 2Блок 3
М1 = 15 м
М2 = 15 м
М3 = 15 м
М4 = 15 м
М5 = 300 м
М6 = 300 м
М7 = 50 м
М8 = 30 м
М9 = 15 м 
М10 = 8 м
М11 = 7 м
М12 = 15 м
М13 = 25 м

Перелік етапів та опис проходження 

Блок 1 

М1 (ПС1-ПС2)Підйом двох учасників з використанням суддівських ППС. 
Перший учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО дробинками тощо) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною страховкою (не менше 5 суддівських ППС). Другий учасник долає маршрут з верхньою командною страховкою будь-яким способом (лазінням або по командним перилам). 

М2 (ПС3-ПС4)Підйом двох учасників з використанням суддівських ППС. 
Перший учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО дробинками ) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною страховкою (не менше 5 суддівських ППС). 

М3 (ПС2-ПС4) Переправа по командній провислій переправі. 
Необхідно навести командну провислу переправу, переправити по ній учасників ?1 ?2 та ?3 із двосторонньою командною страховкою в ПС4, та забрати мотузки. 
Мотузку для наведення переправи можна лише перекинути з ПС2 на ПС4 або навпаки, перекидувати мотузку можна тільки без карабінів на ін. металевих предметів, лише з вузлами. 
Нижня точка провисання переправи буде обмежена лініями. Якщо переправа буде натягнута вище або нижче зазначеної суддями зони, команда буде змушена її перетягнути. 

М4 (ПС4-ПС3) Спуск всіх учасників по командним перилам. 
Учасники спускаються по командним перилам з командною страховкою. 

ЗПЧ1 відсікається після проходження всіх учасників М4 та звільнення ЗСК на ПС4. Якщо команда не вклалася в ЗПЧ1, то вона отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки, по 20 балів за не проходження кожного учасника на кожному етапі. Команда може забрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 2 

Блок 2 долається із суддівським потерпілим (колода) у командних ношах. 
В ПС5 (відокремлений квадрат) перед стартом буде лежати суддівська колода (умовний потерпілий) вагою до 30 кг із точкою для страховки, а також суддівські жердини для нош. Команда має виготовити ноші (наповнення нош довільне), укласти в них потерпілого та транспортувати його по всіх маршрутах Блоку 2. 
Дозволяється проходити М5 або М6 на вибір команди. 

М5 (ПС5-ПС6) Транспортування потерпілого у ношах пішки по маркерованому маршруту. 

М6 (ПС5-ПС6)Транспортування потерпілого у ношах, переправа через річку на суддівському човні. У човен може вміститись двоє учасників та потерпілий. Човен обладнано двома суддівськими веслами 
та точками для самостраховки учасників та потерпілого. Обов?язкова постановка на довгий вус самостраховки всіх учасників та потерпілого. 

М7 (ПС6-ПС7) Суддівська навісна переправа. 
Учасники переправляються по суддівській навісній переправі з командним супроводженням. Потерпілому необхідно забезпечити страховку через гальмівний пристрій з вихідної ділянки та супроводження з цільової ділянки. ПС6 - безпечна зона, ПС7 - небезпечна зона, від ПС7 до ПС7* перехід по вантажним суддівським перилам, ПС7* - небезпечна зона. 

М8 (ПС7*-ПС8) Суддівська круто похила вгору навісна переправа. 
Учасники переправляються по суддівській круто похилій вгору навісній переправі з верхньою командною страховкою. Першому учаснику надається верхня суддівська страховка. Потерпілому необхідно забезпечити командну страховку з обох сторін через гальмівний пристрій. ПС8 - небезпечна зона. 

М9 (ПС8-ПС9) Спуск потерпілого з супроводжуючим з дорощуванням. 
Команда здійснює спуск потерпілого з супроводжуючим за допомогою командної подвійної транспортної мотузки через гальмівний пристрій із фіксуючим пристроєм (схоплюючий). В зазначеній зоні (посередині маршруту) необхідно здійснити дорощування із окремої подвійної транспортної мотузки. 

В ПС потерпілого необхідно звільнити від нош, ноші розв?язати. Вільну від командного спорядження колоду та жердини для нош залишити в зоні ПС9. 

ЗПЧ2 відсікається після проходження всіх учасників та потерпілого М9 та звільнення ЗСК на ПС8. Якщо команда не вклалася в ЗПЧ2, то вона отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки, по 20 балів за не проходження кожного учасника та 40 балів за потерпілого на кожному етапі. Команда може забрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 3 

Блок 3 долається із КВ (контрольним вантажем). КВ команда готує собі самостійно перед стартом дистанції, показує судді та залишає в ПС10 або ПС13. 
Вимоги до КВ: об?єм 100л, вага 20кг. КВ має пройти (М10+М11) або М12, а також М13. 

М10+М11 (ПС10-ПС11-ПС12) Підйом двох учасників з використанням суддівських ППС. Маршрут обладнано двома суддівськими страховками для обох учасників. 
М10 (ПС10-ПС11) 
Перший учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО дробинки) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною страховкою (не менше 3 суддівських ППС). 
ПС11 обладнано однією суддівською точкою страховки та суддівським скельним молотком. Необхідно організувати станцію на суддівській точці страховки та на двох своїх скельних гаках. Другий учасник долає маршрут з верхньою командною страховкою будь-яким способом (лазінням або по командним перилам). 
М11 (ПС11-ПС12) 
На своїй станції ПС11 необхідно здійснити зміну лідера та продовжити підйом по М11. Умови проходження М11 аналогічні до проходження М10. 

М12 (ПС13-ПС14) Підйом двох учасників із встановленням власних ППС. 
Перший учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО) з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною страховкою із встановленням власних ППС (не менше 5 власних ППС). Другий учасник долає маршрут з верхньою командною страховкою будь-яким способом (лазінням або по командним перилам). 
М13 (ПС12-ПС15 або ПС14-ПС15) Крутопохила вниз переправа з самонаведенням. 
Для кріплення переправи вгорі можна використовувати ПС12 або ПС14 на вибір команди. 
Перший учасник спускається по командним перилам з командною страховкою, всі інші учасники та КВ переправляються по командній крутопохилій вниз переправі з верхньою командною страховкою. КВ можна спускати через карабін на верхньому ПС .Останньому учаснику окрім страховки необхідно організувати стягуючу мотузку.

Підписатися на Коментарі для "Попередні умови Комбінованої дистанції IІІ* класу Чемпіонат Києва ? Кубок МКС 2014"